Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J40a66n 43Š47p53a82t43n11ý

5. 3. 2019 13:42

z toho, co jste napsala v clanku a v diskusi, bych skoro řekl, ze chce vas ..... :)

0 0
možnosti
EN

E24d75n82a 36N19o97v69á

5. 3. 2019 19:34

Když já mám toho jeho kamaráda :). Bych se musela rozcházet a to už je komplikovaný :).

1 0
možnosti
JB

Je to trouba. Bez urážky. On má, pravděpodobně, nevím, neznám, objektivní kvality. Ty, co všechny holky tvrdí, že hledají, ale realita je někde jinde. Být stejně zajištěný, ale grázl (v mezích), tak si užívá stokrát tolik.

Nejlepší, co ho potká bude nějaká zoufalá třicítka, co honila kariéru a pak se ozvaly biologické hodiny. Z něho udělá manžela a živitele rodiny, mezitím ji nějakej jinej udělá dítě, o které se bude on starat jako milující otec.R^

11 0
možnosti
EN

E15d91n53a 87N18o68v38á

5. 3. 2019 13:20

Tak trošku troubivotisti možná má :), nicméně je to opět otázka priorit. Ta, která si narazila pusu s tím trochu grázlem by ho pak měla ocenit :).

1 0
možnosti
JP

Nechte ho žít, až to přijde, tak to přijde. :-)

4 0
možnosti
EN

E41d36n36a 31N66o67v93á

5. 3. 2019 19:27

Si říkám, že je potřeba těmto věcem jít naproti :).

0 0
možnosti
MS

Zkuste kamarádovy doporučit speed dating (rychlorande). Sama jsem absolvovala dvakrát a i když jsem se nakonec seznámila jinak, byla to docela příjemná zkušenost. Je zde relativně malá časová náročnost (zhruba dvě hodinky), nemusí se probírat stovkami profilů a největší výhoda - účastní se lidé, kteří se chtějí skutečně seznámit a ne si pouze dopisovat. Osobní kontakt je krátký, ale dostačuje k tomu, aby si člověk rozmyslel jestli se s osobou chce, nebo nechce vidět znovu, a povědět si víc. Neztrácíte čas na dvě hodiny dlouhé schůzce u které už od páté minuty víte, že to není ono, ale je Vám trapné odejít hned.

1 0
možnosti
EN

E38d41n92a 53N55o96v45á

5. 3. 2019 11:20

Mirko, děkuji! To je pravda vlastně!

Já to chtěla taky zkusit, jen jsem se zadala moc brzy asi a nestihla jsem to :D. Podle mě je to taky skvělá zkušenost :).

0 0
možnosti
Foto

Nechcete to s ním zkusit sama?

Možná má jen smůlu, ale třeba bude chyba v něm...

0 0
možnosti
EN

E32d31n50a 74N13o91v97á

5. 3. 2019 11:03

Když já jsem zadaná s jeho kamarádem :D.

Tak samozřejmě bude částečně i chyba v něm. Ale nemyslím si, že natolik zásadní, aby byl single. Protože kvality má.

0 0
možnosti
Foto

Moc zajímavé čtení. Jsou to takové jiné vhledy do života. Každý blog čtu.

0 0
možnosti
EN

E17d19n62a 34N94o16v46á

5. 3. 2019 8:39

Děkuju! Mě ty vhledy do života ostatních také baví.

1 0
možnosti
Foto

to jste Edno hodná holka když máte starosti o kamarády;-DR^tak držím palce ať se to podaří;-)

0 0
možnosti
EN

E93d56n43a 81N85o69v38á

5. 3. 2019 8:38

Nejsem hodná, spíše bych ráda, aby k nám chodil na návštěvu se svou ženou, abychom mohli dělat večeře ve čtyřech, hrát společenské hry atd.

A navíc mě baví zase ta absurdita. Znám mnoho "horších" (ano, je to subjektivní) mužů, kteří zadaní jsou a o ženy nouzi přesto nemají. A pak on.

Nicméně už mi jedna slečna napsala, že by měla zájem. Slečna působí sympaticky takto na první napsání :).

2 0
možnosti
JJ

J76a50n 65J94í84l97e11k

4. 3. 2019 21:24

Já teda nevím, já jsem malý, nebyl jsem ani v mládí playboj, někam sem si vždycky stoupnul do rohu, protože jsem se styděl a vždycky mě otamtud nějaká vylovila, většinou velmi hezká, větší než já a z té stydlivosti mě během chvilky dostala. ;-D

2 0
možnosti
EN

E66d92n38a 73N98o81v14á

5. 3. 2019 8:35

Možná před pár lety ano...

Teď by vás asi žádná nevytáhla, nebo přesněji řečeno vytáhla přes nějakou aplikaci jako Tinder apod. Seznamování v reálném životě asi moc nefrčí. Nebo přes kamaráda kamarádky, známého známé.

1 0
možnosti
RE

Pokud s nim neni sranda, tak s tim nic neuděláme, kdybychom se rozkrájeli...:)

2 0
možnosti
EN

E29d25n35a 66N72o36v76á

5. 3. 2019 8:32

Je s ním sranda!

Minule jsme spolu hráli společenskou hru, nasmáli jsme se u toho jak dva blázni. On si umí udělat i srandu sám ze sebe, což hodně mužů ani nedá. Tady ten problém není.

0 0
možnosti
RK

Jenom žasnu, co všechno selhává. V době mladické nerozvážnosti jsem se rozhodl podrobit tvrdé realitě inzertní službu, protože jsem si říkal, že tam stejně každý kecá. Především byly tehdy inzeráty k mání jen v tištěné podobě, žádný net - na to zapomeňte. Takže inzerát zněl: Nespolehlivý, ošklivý, trestaný, vlastní vinou dvakrát rozvedený se třemi nezaopatřenými závazky, bez bytu, vzdělání a zaměstnání hledá milé, pohledné děvče za účelem společného života.

Přišly mi tři druhy odpovědí. Ta první, nejpočetnější, mě seřvala na tři doby, proč zabírám svými pitomostmi prostor někomu, kdo se opravdu potřebuje seznámit. Druhá reagovala ve smyslu: "Fajn recese, ale zajímalo by mě, jaký jsi/jste doopravdy". Pak přišlo pár dopisů, kdy dotyčné sdělovaly, že jsou šokovány tím, kam jsem až klesl, ale že snad ještě není vše ztraceno a kdybych přijal pomocnou ruku... jen dodávám, že ani jeden z těchto dopisů nepřišel z Kláštera milosrdných sester Panny Marie.

Všem jsem odepsal a vysvětlil svůj záměr, z těch cca 60 dopisů mi asi deset žen odpovědělo celkem slušně. Závěr? Jak vidno, ať do inzerátu napíšete vlastně cokoliv, šance tu pořád je. Pak netuším, kde je chyba.

5 0
možnosti
RE

Zkusil jsem to kdysi s rozhlasovou seznamkou. Všechny hledaly pohledné nekuřáky, abstinenty, domácí kutily, sportovce...Když jsem tam zavolal a řekl, že jsem strašně línej, celý dny se válim na gauči a občas se odvalim do putyky, tak telefon pak řinčel nepřetržitě...

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=443882

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik