Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Dvě zoufalkyně sdílejí byt, ano to musí být vzrušující.

12 0
možnosti

Trénují smysl pro humor, byť občas hodně černý.

Je vidět, že Vás toto období minulo.

2 2
možnosti
MB

Ve 30 svobodný, s vlastním bytem. Bylo to bezva, spolubydlích kopec. Chtěly mi v bydlení pomáhat! Model mne naučil dovednostem - šetřit. Časem a silami. Znalostem - Sofistikovaná kniha jízd. Harmonogram, aby nedošlo k dvojkolejné jízdě. Dbání ZP - Stať, doba odpočinků. Systém skvělý, včetně kroniky, pro případ otcovství. Otec se vážně objevil, neplánovitě. Ovšem ten můj! Stará škola, inspektor mravna. > Chvála výtahům a venkovního mluvítka. Prodleva času. Spolubydlící, jízda o patro výše. Poslouchala přes dveře, jak rodič hovoří spatra. Synu ... :-)

3 0
možnosti
JD

J95a79n 62D68o25u64š10e45k

6. 5. 2022 12:11

"Nemůžu si domů tahat cizi chlapy, protože je tady další žena, která by si o mně mohla myslet, že jsem coura. Tenhle bod mluví za vše."

Tohle vyřešili už ve švédsku.

9 0
možnosti
MB

Jaké Švédsko ještě? Můj systém špatný nebyl. No, to unaví i vola ! Jedna spolubydlící se rozhodla bydlet furt. Tak jo, bydlím s ní dodnes ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik