Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pište raději o těch vašich životních peripetiích, je to zábavnější.:-)

5 0
možnosti
PR

P47a36v90e35l 73R88y29š79k44a

25. 11. 2021 10:44

Paušálně tady napadáte všechny lidi v tomto státu a to je od vás mírně řečeno nehezké. Raději sem napište co jste vy sama udělala pro všechny ty děti které kdekoliv ve světě trpí.

16 0
možnosti
AA

Jen rasista jako vy určuje děti podle barvy pleti, že se nestydíte.

6 0
možnosti
JT

Za utrpení těch dětí jednoznačně můžou jejich rodiče, takže autorka radí jim děti sebrat, nakrmit je a poslat zpátky?

11 0
možnosti
Foto

Vám děti na té hranici připadají tmavé?

Mně tedy ne....

2 0
možnosti
Foto

jsou tmavší než Evropané a sám, když vidím z okna to ponuré počasí, tak se jim divím, že opouští kraj, kde stále opaluje sluníčko. Chápu, že by chtěli žít líp, ale měli by pochopit, že naši předci se měli před pár stoletími stejně nebo hůř než oni a díky tehdejší otročině se my máme dnes dobře. Neutíkat za lepším, ale to lepší si začít budovat doma, to je rozumná cesta z bídy.

5 0
možnosti
PD

P30e41t32r 78D18r39a68p60a49l

25. 11. 2021 10:32

když se ztratilo německé dítě, tak naprostá většina se velmi podivovala nad inteligencí rodičů, kteří hrají bojovku s děckama v nezmámem terénu a nemají nad nimi dohled. Pokud chcete ze situace na běloruských hranicích někoho obvińovat, tak jsou to dvě oosoby...lukašenko a putin

2 4
možnosti
Foto

;-) já myslel, že se dozvím táta a máma a oni se z toho vyklubali dva státníci.

9 0
možnosti
JD

J84a80n 43D94o89u53š55e93k

25. 11. 2021 10:29

Závidím vám, že máte dostatečné kapacity starat se i to tyto případy.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem si přečetl věty, dokládající Váš zájem o životy děti uprchlíků, bezděčně jsem si vzpomněl na výrok důstojníka z Černých baronů ke Kafalínovi, když projevil podobný soucit.

1 0
možnosti
JT

Nevím jak to mají ostatní, ale pro mě je pořadí toho, co je víc:

moje děti, české děti, bílé děti, všechny děti, mláďata savců, všechna mláďata.

Nelíbí se mi trpící černoušek, daleko víc se mi nelíbí trpící české dítě.

0 0
možnosti
Foto

Mám to také tak, ale daleko nejvíc mne trápí, jak trpí naše rodná koule pod zátěží stále rychleji přibývajících lidí. Pokud se to nezastaví, dojde ještě v tomto století ke katastrofě, proti které je pár plačících dětí na hranicích Polska lapálií.

7 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik