Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zkoušela jsem v době, kdy to ještě nebyla móda. Nedokázala jsem se do večera zahřát. Vím o tom své. NIKDY ;-D

Ale fandím každému, kdo se dokáže svlect, kdo tam vleze a nerve u toho jak magor a hlavně těm, co to přežijí a ještě se usmívají. Nechápu! Brrr. Jdu si dát vanu :-P

Jen tak dál :-)

0 0
možnosti

E39d44n51a 57N90o20v79á

3. 4. 2021 11:05

Hehe, taky některé dny se nemůžu zahřát :D.

0 0
možnosti

Děkuji za studenou nabídku. Moje neřest je vana plná horké vody. Miluji svou neřest. ;-)V

0 0
možnosti

E49d13n39a 48N90o40v33á

3. 4. 2021 11:04

Také jedu v horké vodě :D. Proto jsou lidé konsternováni mou zálibou nyní i ve studené. Voda je prostě základ.

0 0
možnosti

Co takhle zavést novou módu? Otužování naruby. Já bych navrhovala každodenní půlhodinový léčebný pobyt ve vlastní vaně, s teplotou přesně vybalancovanou na 39 st. Celsia (plus pochopitelně), napěněné a voňavé, se stopičkou červeného (neochlazuje klima), a za zvuků skladeb, které svým tempem nepřevýší slavný Air z Bachovy suity D-dur BWV 1068? Kdo by se chtěl družit, povolila bych mobil na stolečku, a pro závisláky možná i noťas s kamerou. Fandům hard rocku bych ho snad i povolila, ale museli by si odhlučnit koupelnu. Ovšem příslušníci vlastní rodiny by měli v tu dobu vstup přísně zakázán!

To by bylo otužování proti stresu všedních dnů! Ovšem ,otužilec, by si mohl říkat jen ten, kdo má výdrž - aspoň 100 dní za sebou denně, bez výjimky. Kdo by to nedodržel, musel by se vrátit na začátek a začít znova... ;-D;-D;-D Zdravím Edno a přeji hezké Velikonoce. A jestli se vám to tak líbí, tak třeba i v ledové tříšti. Ale zkuste ji napřed v šerbetu. ;-DR^V

0 0
možnosti

E57d87n81a 57N75o24v49á

2. 4. 2021 13:07

Já se otužuji i naruby :).

Děkuji za komentář a za nápad, potěšil mě :).

0 0
možnosti
Foto

Nesnáším studenou vodu. Takže o tuhle neřest přijdu.;-D

0 0
možnosti

E87d80n40a 36N55o69v22á

2. 4. 2021 13:06

Je rozdíl mezi studenou a ledovou. ledová přináší zcela jiné prožitky :D.

0 0
možnosti
Foto

Fandím, tleskám, ale sám jsem příliš zbabělý.R^

0 0
možnosti

E62d32n81a 63N91o91v45á

2. 4. 2021 13:06

Nebuďte. Nebo si pro motivaci přečtěte Wim Hofa :D, ten Vás k tomu nakopne.

0 0
možnosti
Foto

J87a94n 67Š79i40k

1. 4. 2021 14:00

No, já zase slyšel, že moderní otužování už zase nějakou dobu není, protože sílí hlasy, že ledová voda není pro každého a kdo má rád teplo, má mít teplo. Podle mě je otužování retro a retro je teď strašně moderní. Třeba ty starodávné hnusné kuchyně, co měly naše babičky a my je na dědině rozštípali sekerou, hned jak se koupila nová ;-D Co se týká tepla a chladu, tak je lépe být žhavý, než studený. Nebo ne?

0 0
možnosti

Hlasuji pro chladný v žhavém létě...;-D

0 0
možnosti

Neteř a její děti chodí celoročně do vody, vysekají si v ledu díru a jdou, mě nechtějí přibrat, bo by mě po srdečním záchvatu prý nevytáhli již, škoda, já tak miluji zimní voda....;-D;-D;-D

0 0
možnosti

E27d81n34a 58N57o71v63á

2. 4. 2021 13:04

Chce to postupně :), Pak už srdci nic nehrozí, začít od léta k podzimu. To víte, jsem teď velký odborník :D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik