Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ED

Špatná profilovka!

0 0
možnosti
EN

E48d75n69a 78N35o94v73á

31. 7. 2020 12:59

Mám normální foto obličeje.

Ano, přemýšlela jsem, že si ten ksicht smažu, ale kde to jsme, abych schovávala obličej?

Ano, sluší mi to na fotce. Ale opět, byla bych magor, kdybych si dávala na profil fotku, kde vypadám jak zrůda.

To není o fotce, to je o těch mužích.

1 0
možnosti

Nechcete si na FB povolit moznost sledovani (follow)? Lidi, co neznam, si do pratel nepridavam, protoze mi to prijde divny, ale sledoval bych vas rad (jako vase prispevky, aby nevznikla mejlka :))

1 0
možnosti
EN

E94d67n77a 50N74o33v43á

31. 7. 2020 13:01

To je taky možnost...

Víte, já obecně proti přidávání cizích lidí do přátel nic nemám. Nesdílím žádné intimní hrůzy. Ráda komunikuji, jsem ráda za komentáře atd. Klidně si mě do přátel přidejte :).

0 0
možnosti
MB

Mě na Facebook nechodí nic a nikdo mi nepíše. Asi jste se měla narodit jako muž.

7 0
možnosti
MP

Ahoj, kote, muzu ti zavolat na messenger? ;-D

7 0
možnosti
EN

E76d21n71a 97N46o77v39á

31. 7. 2020 13:01

Vy můžete :D!

0 0
možnosti
VD

Jestli je toho tolik, tak by možná Facebook mohl udělat nějaký filtr, který by to třídil. Určitě nebudete sama, kdo má tenhle problém. Že byste si mohla vybrat z menu “Penisy” mezi přijímat/do spamu/mazat a rušit přátelství, nebo tak nějak.

0 0
možnosti
LR

Tak asi stačí nemít veřejný profil. Vše je jen o nastavení.

2 1
možnosti
Foto

;-DR^

Propagace, nepropagace knihy, na soukromý FB si nepřidávám ty, co mají divné fotky nejen v portrétu, divné portfolio přátel, a vůbec mi nějak nesedí. Čtenáři se mohou přidat jako fanoušci pod FB mé knihy.;-)

1 0
možnosti
EN

E43d37n13a 22N29o85v90á

31. 7. 2020 13:06

Jako já mám taky určitý filtr, ale prostě české jméno, jakás takás fotka...

On ten profil není vyloženě soukromý, ale spíše určený k propagaci. Díte na Fb nedávám, své lokace také ne.

0 0
možnosti
DV

D96a95v22i87d 89V49l82k

30. 7. 2020 16:50

Co to za zamindrákovanou mánii furt cizím holkám posílat fotky svého penisu? Odborníci tvrdí , že to posílají normální chlapi,ale mně to teda připadá absolutně nenormální.

10 0
možnosti

Davide, je to tím že jste stará konzerva. Měl byste to někdy zkusit. Znáte to. Co nezkusíte, nezavrhujte ;-D

Teď vážně. Internet je anonymní prostor, snadno dostupný a to změnilo chování mnoha lidí. Umožňuje vyjevit skryté démony kteří se skrývají v každém z nás. Když třeba čtete o tom, že 20 Arabů někde znásilnilo nějakou holku, tak se nejedná o nějaké úchyly. Jedná se o tak normální lidi jako jsem já či Vy. Ale v rámci kombinace anonymity, kultury a davové psychózy jí znásilní a ještě si to ospravedlní. Proti tomu, posílání penisu po netu, si člověk ospravedlní velice, velice snadno.

7 0
možnosti
Foto

Já si FB založil jen jako komunikační portál s eventuálními čtenáři mého blogu. Proto je otevřený a když mi přijde žádost o přátelství, tak jí odsouhlasím. Umím si v tomto bodě představit dvě nebo tři výjimky z řad současných či lépe řečeno bývalých blogerů. Ale to je ostatně jedno, protože vše co tam dám, je veřejné. Co mě vytáčí absolutně nejvíce je, když mi někdo automaticky začne tykat. Aby bylo jasno, nejsem netykavka, a pokud mi někdo na drzovku napíše " hele mohli bychom si tykat nebo budeme si tykat " tak s radosti příjmu. Když to ale někdo bere jako samozřejmost a ještě operuje s nesmyslem, že na internetu je to běžné, tak to už běsním. Čas od času mi chodí nabídky od krásných žen, které když si rozkliknete jejích profil, mají pouze jednu nebo dvě fotografie a žádné další aktivity. Anebo mi přichází žádosti od mužů, a když se podíváte o koho se jedná, není na jejích zdi nic, případně dvě nebo tři erotické fotografie.

Takže shrnuto a podtrženo, vaše zkušenosti chápu. A jen dodávám, že váš FB sleduji a váš profil se mi líbí. Ode mne zprávy o jakých píšete nedostanete. Karma.

1 0
možnosti

Co se tykání týče, máte i nemáte pravdu.

V dřevních dobách internetu se tykalo všem a všude. Minimálně to co jsem já zažil. Jenže pak se tam začali čím dál tím více vyskytovat běžní občané a konvence se začaly přesunovat k vykání. A teď v tom je kapku zmatek. Když si píšu s panem Braunem na na Idnes, tak vykám. Když ho potkám na foru o posilování či kole, budu mu tykat.

A teď, kdo má pravdu? Když Vy mi řeknete, že je správné cizímu člověku vykat, přitakám. Když já Vám ale řeknu, že nový uživatelé by měli přijmout etiketu skupiny do které vstupují, přitakáte asi Vy. A teď, k čemu má FB blíže?

0 1
možnosti
Foto

Edno, výbuch Etny na ně! Já žadoním o přátelství jen ženy a muže nad 100. Vlastně jsem to na nikom ještě nepožadoval. Přeji KLÍDEK!

0 0
možnosti
RS

Bohužel, na sociálních sítích je spousta zoufalců. Asi muži i ženy. Já mám zkušenost s muži. Je to zoufalé...a souhlasím s tím, co jste napsala. Je to opravdu tak.

6 0
možnosti
DP

Socialni site skoro neznam, byvaly kolega v praci si dal inzerat na internetovou seznamku. Az to tehdy si myslel, ze "ujete" navrhy dostavaji jenom zeny od uchylaku, ale byl prekvapen. Sice zadna dama mu pry neposlala fotku sve vulvy, ale nektere fotky moc daleko od vulvy nemely a nabidek exotickych sexualnich praktik taky bylo dost. Pres to vsechno tam ale nakonec nasel partnerku a i po 11 letech jim to stale pohodove klape a maji dva potomky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6493x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik