Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proti gustu žádný dišputát. O Napoleonovi zlé jazyky tvrdí, že když se vracel z válečného tažení, bylo jeho výslovným přáním, aby se jeho milenka nejméně čtrnáct dní před jeho příchodem nemyla.:-) Jinak jste jako vždy pobavila.R^

P.S. Na čem ten squatter vařil tu kávu? To sebou tahal lihový vařič?8-o

0 0
možnosti
JJ

Hezké.

Mě takhle neoslnil jeden, co si myslel, že mě oslní větou: "Nemusím nic umět, já si na všechno vydělám.". To byla konečná. Definitivní.

0 0
možnosti
EN

E52d31n89a 70N31o15v16á

14. 11. 2019 11:32

No my byli jednou šokování na třídním srazu naši spolužačkou ze základní školy, která prohlásila, že nepracuje, neboť má momentalne bohatého přítele. To momentalne bych rada zdůraznila :D. Ale je pravda, že ona nebyla asi nikdy buhvijak oduševnělá, ale přesto nás to všechny zarazilo.

0 0
možnosti
Foto

Povedené. Pobavilo. Piš pořád.

Páčko:-).

0 0
možnosti
EN

E73d25n14a 10N77o51v64á

14. 11. 2019 11:30

Šárko, děkuji Ti za slova podpora i za přečtení :)

0 0
možnosti
ZB

Tak nevím,je to pravda a nebo scifi?

0 0
možnosti
EN

E32d71n65a 32N92o28v65á

14. 11. 2019 11:27

Co takhle pravdivá sci-fi? :D

0 0
možnosti
TW

Díky za pobavení, ten člověk je naprosto boží ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
EN

E27d89n91a 79N50o16v87á

14. 11. 2019 11:29

Jo, je absolutně bozi :). Souhlasím :). Jen jeho partnerku budouci bych chtěla poznat :)!

0 0
možnosti
JM

Tyhle příhody ze seznamek a rande jsou s odstupem času opravdu sranda. Jsou to příběhy který napsal sám život a který by žádný pohádkář nevymyslel.

Asi před 15 lety jsem také hledal holku na různejch seznamkách. Dneska mi to připadá jako bych lovil ufona. První se ptala, jestli mám motorku a kolik má koní, pro druhou bylo nejdůležitější, zda chodím často do divadla a mám rád balet. Třetí se zajímala o zdravou výživu a na našem prvním a posledním rande se dokázala rozplývat nad tím jak chutná kuskus, pohanka, pučálka, jak připravuje salát a když jsem měl promluvit já: „Taky mám rád salát. Třeba vlašák nebo rybí. Na vánoce do bramborovýho dávám tatar...“ víc jsem nedořekl, protože vstala a znechuceně rande opustila. :-)

3 0
možnosti
JM

Měl jsem chuť kousnout se do vlastní pr*ele. Celý to seznamování byla neskutečná trapárna. Dlouho jsem se tenkrát mučil otázkou, zda toto je běžný typ ženy. Všechny ty známosti byly jako by spadly z měsíce. Pošahaný.

Došel jsem k závěru, že na seznamky chodí jiný typ žen. Takový, které v normálním životě známost nenašly. A přestal jsem aktivně ženu hledat.

Dobře jsem udělal. S mojí dnes už manželkou jsem se seznámil za pár měsíců, úplnou náhodou. Zaplať pánbůh, jsou ty trapný roky na seznamce dávno pryč.

1 0
možnosti
ZS

R^

To kafe bych dala i bez mlíka, ovšem ryze ze studijních důvodů. ;-D

0 0
možnosti
EN

E70d57n59a 41N72o14v40á

14. 11. 2019 11:21

Zdenko, no jasně, že jsem ho vypila :)! I kafe bez mléka je furt kafe :D. A bylo vážně dobrý jak z ty hipster kavárny :D.

0 0
možnosti
JK

Edno, vy si z každé věci, chvíle, člověka uděláte ZÁŽITEK :-)R^

3 0
možnosti
EN

E36d43n66a 69N45o54v70á

12. 11. 2019 19:02

Jakube, kdyby tomu tak bylo, tak jsem asi nejšťastnější člověk na světě :D.

Pravda je taková, že žiji tak nudný život, že už jen vzpomínám :D. Ale teda nutno podotknout, že se ráda nudím :).

1 0
možnosti
EN

E44d78n72a 32N74o85v66á

12. 11. 2019 18:57

Děkuji, Ivano :).

0 0
možnosti
EN
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik