Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sakra, v první chvíli jsem si myslela, že znáte mou kamarádku, než mi bleskl generační rozdíl ;-D

1 0
možnosti

I když nás nejspíš dělí dvě generace, vždycky si vás rád přečtu. Píšete zábavně a má to hlavu i patu.:-)R^

2 0
možnosti

E16d67n43a 41N15o24v29á

11. 10. 2019 20:21

Děkuji, to ráda slyším. I když na té hlavě a patě netrvám :).

1 0
možnosti

Pobavilo jako vždy. Přirozenost se prodírá přes korektnost.

1 0
možnosti

Tyhle zdegenerované typy, nudící se a hledající nějaké to vzrůšo, jsou k vidění i u nás, dřepí před cukrárnou u stolku, buď chodí zoufale na aerobik nebo tloustnou, kouří a žvaní o druhých. Do žen to má daleko, a zákonitě se na ně lepí podobně degenerovaní muži nemuži...

0 0
možnosti

E19d30n17a 48N67o48v64á

11. 10. 2019 20:00

V tom případě jsem klidná, to se mě určitě netýká. Na aerobik nechodím, tlustá jsem už byla od dětství, nekouřím. Žvaním teda o druhých, ale vzhledem k tomu, že nemám žádný jiný duchaplný koníček jako aerobik, kouření atd., tak mi to musí být prominuto (nevím kým).

0 0
možnosti

Tak nikoliv zlosyn, ale zlodcera. Hm, pročpak se to neříká? To je genderově nevyvážená diskriminace!!! Kde si mám stěžovat?

Jinak by samozřejmě k nechtěnému svedení žen nedošlo, pokud by si ženy ponechávaly krev v hlavě... Že? ;-D

3 0
možnosti

Jak mi hned naskočil bratrovrah, otcovrah, strýcovrah, tetovrah...

0 0
možnosti

:-) a zdravím, Edno;-)

1 0
možnosti
Foto

Jak se nakonec ukázalo, ten kdo dal podnět k nevěře, byla přítelkyně, teď nevím označení, ale to je jedno.

Celý život jsem pracovala s mužskými, byli mezi nimi vyložení fešáci, sympaťáci, také záporáci a různí. Někteří měli chuť svádět, nebylo to však cílené, prostě muž lovec to musí vyzkoušet a u toho to většinou skončilo, tedy v tom případě, když byli odbyti vtipnou odpovědí. Oddechli si, protože který muž si zbytečně zakládá na problém, to páni tvorstva nemají rádi, jsou moc lenošní něco měnit.

Horší však bylo když nepřišla vtipná odpověď dávající najevo jasné ne, ale souhlas. To si chlapci naběhli. Najednou byli vtaženi do vztahu o kterém brzy věděli všichni, o to se dotyčná postarala, jedna z těch obeznámených byla i manželka a rozjela se akce. Když byla paní domu razantní, udělala si pořádek, pocuchala dotyčné dámě peříčka a tím vlastně manžílka zachránila. V opačném případě vše skončilo rozvodem, novým vztahem a později častými vzpomínkami na vztah první, protože chyběla teplá kuchyně, porozumění a peníze.:-)

7 0
možnosti

:-).....KDyž jsem musel nastoupit na umístěnku do pohraníčí na ONV CHeb, ač jsem byl z Vysočiny, říkal mi první šéf, 50, .....Staňo, pamatuj si.....jinde se to musí nabrousit, aby to doma řezalo. To jsem byl samozřejmě ještě plný ideálů ! R^R^R^V

1 1
možnosti

Mňo, jak by se asi pan šéf, lhostejno zda 50, tvářil, kdyby zjistil, že brousíte třeba u něj... ;-);-);-);-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS