Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Sex je pro děcka, chlapi si vypijou.

2 1
možnosti
Foto

Nerozumět jazyku tvého kmene.... ;-D

3 0
možnosti
PJ

Tak vám k tomu dám příspěvek, než se téma odsune:

Téměř dokonalá manželka Ráno jsem se probudila, rychle se umyla, podojila jsem krávu, dala žrát slepicím a králíkům, vyvedla kozy a krávu na pastvu. Potom jsem vzbudila děti, připravila snídani, zkontrolovala jim věci do školy a odvezla je do školy. Po návratu jsem naklepala kosu, pokosila trávu, a pak jsem šla do práce. V práci jsem se pohádala s nadřízeným, vyhodila jednoho podřízeného. Cestou z práce jsem nakoupila v supermarketu. Trochu jsem se zdržela, zapomněla jsem tomu svému koupit pivo,tak jsem se musela vrátit. Tak jsem hned koupila i klobásky na gril, ty má ten můj strašně rád. Pak jsem domů, nasekala dřevo, připravila jídlo, dojela do školy pro děti, dala jsem jim svačinu, zpracovala jsem daňové přiznání a šla na pole. Mezitím jsem stihla jít ke kosmetičce,objednala si nový balzám na ruce a vrátila se domů. Došla jsem pro krávu a kozy, sebrala vejce v kurníku, připravila večeři, vyměnila pojistku na levém blinkru u auta a žárovku v chodbě, nakrmila děti, vykoupala a dala je spát. Pak jsem dala prát prádlo, šla na internet, přes banking jsem zaplatila účty, přečetla poštu, dala sušit prádlo, včerejší jsem vyžehlila, snědla kousek mrkve, osprchovala se a jdu spokojeně spát. Když v tom mi blesklo hlavou - hrůza - , vylítla jsem z postele. Můj muž leží od rána v obýváku u televize na gauči a ani si chudák nezaš#kal!!!!!!!!!

;-)

Kam se hrabe svíčková...V

20 0
možnosti
ZJ

nešlo by to hodnotit po dnech? Mám jen dvacet prstů, to bych se v neďěli nemusit dopočítet.

Kolik by to být pdle podružkza Dřouroí měl být podle platné sněrnice, ve které čase, jak dlouhý mý být dlouhý úkon, Oázka hodnocení výběru zvuků s jejích síly bude řešena odbornou konisí:

Předseda? ̈: Jiří Pospíši - přítel několika přítel t

Vaclav Noravec hvězdný TV babič

asistenti Frydrachvá -Zárubová.

2 0
možnosti
DM

Teda když máš pod kůži tři promile, tak nic nepiš a nech si to na druhý den.

7 0
možnosti
PJ

A fotku těch kamarádek v plavkách nemáte?

Když dnes vidím některé /hodně/mladé ženy, sorry jako...

A ani tu svíčkovou neumí.

6 0
možnosti
KL

Vážím 125 kg. Jaký to bude mít vliv na mou svíčkovou?

1 0
možnosti
KL

Jinak,počítáno dny soulože/ dny v týdnu/ tolikrát člověkem...Dobrý den, jsem neadrtalec, vystaveny asi sto let v muzeu. A mám blbý čelo.

0 0
možnosti
GK

Ále, buďte ráda... Pralidi byli v pohodě. "Zabít mamut", "Spapat mamut", "Spát po mamut". Co jim chybělo ;-(

4 0
možnosti
MT

Já bych to upřesnil: kolik sexuálnich partnerek máš, tolikrát jsi clovekem.. :-)

2 2
možnosti
EN

E49d94n37a 69N76o66v48á

1. 10. 2019 20:32

Nojo vlastně :D.

Ale co kolik sex partnerů máš, tolikrát jsi...?? Ženám se promiskuita moc neodpouští :).

0 0
možnosti
Foto

Ten článek by si mohla zarámovat bejvalka nad postel kde nyní usíná sama ....

4 0
možnosti
ZS

Jste si jist, že je sama?

3 0
možnosti
JS

U nás to probíhalo tak, že prvně jsem byl aktivnější já, pak se to srovnalo a pak začala být aktivnější manželka a nyní se to zase srovnalo;-).

5 0
možnosti
EN

E32d25n14a 10N53o69v12á

1. 10. 2019 20:30

No vidíte :). Prostě lidé prochází etapami :)!

0 0
možnosti
KL

Už to vidím..chlap přijde utahaný z práce, konflikt se šéfem. Hypotéka na krku, milion dalších poplatků, neví co bude zítra. Vidím ten jeho nešťastný výraz, když přijde do dveří, tam večeře, svíčky, manželka v negližé... Chápu mého kamaráda, který tvrdí, že jsou dny, kdy by se oběsili nejraději všichni chlapi. Ne proto, že by chtěli, ale baby je k tomu přinutí.

3 0
možnosti
EN

E56d73n94a 67N72o58v33á

1. 10. 2019 20:27

Hehe, baby je k tomu donutí :).

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik