Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To vám blomovaly najednou 20 zubů. To jste ten chrup pěkně zanedbala. Dobře vám.

0 1
možnosti
Foto

Bílá blomba stojí od 200 do 700 Kč podle výplně.

0 0
možnosti
JR

J39a21n 78R86á49ž

19. 5. 2019 13:00

Můj zubař nepatří mezi nejdražší, ale bílá korunka, která nahradila vypadlou keramickou plombu, stála 8000Kč

2 1
možnosti
EN

E10d71n47a 98N58o30v10á

19. 5. 2019 13:13

Ano, to je takový standard bohužel.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem měl za 8 000 Kč zubní náhradu. Nechápu proč tak k drahému zubaři chodíte, když podle zubního ceníku, kterým se zubaří řídí je nejdražší bílá korunka je za 2 000 Kč. Ceník je u každého zubaře a on je povinen vám jej dát k nahlédnutí .

0 0
možnosti
EN

E48d46n22a 34N33o49v64á

20. 5. 2019 6:16

Vážně nedokážu sehnat levnějšího a kvalitního, kde bych nečekala půl rok na udělani plomb. Půlrok na objednání na preventivní prohlídku ok, ale na akutni zakrok ne.

Ano, ceník jsem viděla. A lišil se max o par stovek od jiných, které mi známí doporucovali (nicméně jejich zubari tehdy nebrali a 3 stovky už stejně při celkove ceně nebyl úplně argument).

Proto mám ze zubařů vážně trauma. Nechci, aby mi zasekali pusu amalgamem a zároveň vím, ze to bude stát vážně hodně (kdybych brala těch 40 měsíčně, tak to neřeším)..

0 0
možnosti
RC

To je naivní. Při dnešním nedostatku rozumných zubařů....

0 0
možnosti
JR

J14a53n 36R45á61ž

20. 5. 2019 10:02

Vše záleží na tom, jak kvalitní chcete mít stomatologickou péči a jak chcete bydlet ve stáří. Když se mne ptali při odchodu do důchodu, za co utratím nejvíc z těch nasyslených peněz, co jsem jako správný skrblík našetřil, odpověděl jsem, že za bydlení a zdraví. A to dělám. Místo relativně levných protéz mám implantáty. K tomu: Mám kamaráda, který si vybral, že ušetřené peníze dá v důchodu za exotické dovolené a tak musí dávat pozor, aby mu "klapačky" nevypadly při snídani na stůl. Já jezdím po vlastech českých a mám v puse pevné zuby. Vše je důsledek volby!

To samé bydlení. Než platit ve městě za 3pokoje 18-20tis + inkaso měsíčně , odstěhoval jsem se na venkov, kde jsem za úspory koupil zděnou podsklepenou chatu s podkrovím, s ÚT i klimatizací a velkou zahradou, za kterou jsem dal totéž, co by mě stál byt v osobním vlastnictví 2+nic ve městě. Opakuji: Vše je o osobním rozhodnutí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik