Diskuse

Přijeli vegani

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D67a20v40i15d 48V20l61k

21. 4. 2019 13:45

Super blog Edno:-)

0 0
možnosti
EN

E33d82n81a 54N96o70v33á

22. 4. 2019 11:38

Dekuju. Dekuju.

0 0
možnosti
DP

Jak ctu z Tvych blogu, tak mas porad vzruso a mas taky zajimave pratele respektive zname.;-DJako by jste ty extremy pritahovali;-)Ale vzruso je pry korenim zivota, takze ten zivot mate jiste rozmanity a mnohy by Vam to mohl i zavidet:-)

0 0
možnosti
EN

E88d23n40a 64N50o83v32á

14. 4. 2019 19:38

Děkuji, Dane.

Já mám ráda extrémy :). Nicméně má kamarádka "Veganka" mi sdělila, že takhle to vůbec nebylo :D, tak nevím, možná se mé vzpomínky propletly s něčím jiným, protože se to odehrávalo v létě.

A já bych svůj život nazvala docela nudným :D. Tedy až na mé bouřlivé období tak 2-3 roky zpátky.

1 0
možnosti
PS

Pozor veganství už také nefrčí, nastupují ještě modernější ultravegani. Ve zkratce ultravegan nesmí sníst nic co vrhá stín.

0 0
možnosti
Foto

J95a47n40a 82M82a85j70o30v36á

14. 4. 2019 19:41

No ... a co jí?

0 0
možnosti
VK

"anarchokapitalisti" - hezký oxymóron, je vidět, že Vaši přátelé nestudovali nadarmo.

Samozřejmě proti vkusu žádný dišputát.

0 0
možnosti
EN

E83d41n62a 42N34o10v77á

13. 4. 2019 12:54

No prý takový směr existuje :D, i když jako oxymóron to zní :).

Bohužel jsem zapomněla, co ten pojem vlastně znamená, jinak bych se podělila :). To víte, jsem povrchní žena :).

0 0
možnosti
IM

I90v76a30n 16M29i36n58á39ř

13. 4. 2019 12:32

Vegani jsou skutečně společensky obtížní. Nezamněňujme je však za vegetariány. Ti mnohdy zas tak extravagantní v přijímání potravy nejsou - jedí i ryby a rozhodně v naprosté většině - svůj postoj k masu nikomu nevnucují.

S vegany je to však těžké. Jsou vlastně permanentně hladoví, aniž by si tuto skutečnost dokázali připustit. Ono také nasytit se zrním a zeleninovými vývary není tak jednoduché. Z toho ovšem vyplývají jejich často agresívní reakce vůči komukoli, kdo nad jejich způsobem stravování - sebeméně zapochybuje. Ve výrazu letitých veganů se již trvale usazuje - tzv. Jurodivý pohled.

0 1
možnosti
EN

E56d77n78a 63N95o62v72á

13. 4. 2019 12:51

Pokud mi přijde někdo společensky obtížný, tak jsou to fanatici.

Vegan a vegetarián se nerovná automaticky fanatik. Řekla bych, že je tam stejné procento fanatiků jako mezi lidmi, kteří se stravují normálně.

Jinak... Nejsem úplně výživový odborník, takže nevím, jak moc zdravé či nezdravé to je. Nicméně sama za sebe si říkám, zda ten můj řízek z kuřecího taky není zhouba největší, když slyšíme, kolik sajrajtů do těch kuřat cpou. Vlastně i ta okurka je umělá :D. Teď jsem se do toho trochu zamotala, nicméně mi z toho vychází, že bych asi nesměla jíst nic :D. Brethariáni, tuším :).

4 0
možnosti
LJ

L15u86d63ě63k 96J93a50š47a

13. 4. 2019 12:21

Článek jasně dokazující, ja kse dnešní svět řítí do rychlé záhuby. Největším zlem a padouchem společnosti je běloch, tvrdě a pravidelně pracující,platící daně a živící ostatní. Hrdinové jsou lidé, kteří vystudovali absolutně zbytečný obor ve škole, která je učí, že tisíce let vývoje společnosti bylo špatně a správně je ujetý směr, který říká ,že dnes víme, jak se má žít -genderově, homosexuálně a ve směsici s pochybnými náboženstvím. Takéí ti, co podle ujetého scénáře tzv. moderní doby chtějí žít. Nic neumí (ta škola nic nenaučí), jí to, co jim ti bídní běloši připraví (i když se jedná o obiloviny), oblékají se a používají věci, které neumí vyrobit a dá jim je ďábel běloch až je vyrobí, Žijí sice minimálně, ale co jim ďábel poskytne. až takle budou žít všichni a ďábel nebude, kde tyto neznalé lidi žijící minimem bude živit, šatit a pokračovalt v rozvoji?

1 0
možnosti
EN

E78d73n65a 60N55o51v29á

13. 4. 2019 12:38

Nechtěla jsem poukazovat na nic z toho, co píšete Vy :).

Ano, snaha o nekonzumní život je marná, neboť stejně jdete do restaurace, sice nezaplatíte, dojíte zbytky, ale jste účastni systému.

I zmíněná Veganka jde ráno do práce, jen nepracuje tolik, protože se raději uskromní. Je mi to svým způsobem sympatické. Ale vím, že už obdobný život mám za sebou, nicméně taky jsem pracovala poslední rok na poloviční úvazek a byla spokojená jak nikdy, práci vykonávala s větším nasazením.

3 0
možnosti
MV

von nejí maso? - překvapilo onehda moji matku, kdyz jsem ji oznamil, ze jsem na chalupu pozval vegetarian: "no...neva...tak upecu sekanou."

3 0
možnosti
EN

E10d18n36a 13N87o43v33á

13. 4. 2019 12:03

Vaše maminka je sladká :).

0 0
možnosti
IL

I21v35a75n77a 69L12a83n50c39e

12. 4. 2019 15:30

Clánek je nádhernýR^R^R^, ale nevím, nevím, s tím vasím Dˇáblem, on bude rád provokovat... Vegani mi také nesedí, potřebuju k životu trochu masa. Ale vám karmaR^R^R^

2 0
možnosti
EN

E51d42n63a 75N12o87v36á

12. 4. 2019 17:16

Děkuji Vám moc, Ivano :).

Ano, on je rýpavý pošuk, kamarádka kvůli němu s námi odmítla jet na víkend, protože do ní furt hustí ty své rádoby vtipné hlášky. Já samotná s tím problém nemám, nicméně jak jsem psala, ten tatarák mě naštval :D.

Já vegany obdivuji, nicméně v reálném životě mě to obtěžuje, řešit, zda tohle ano, nebo tohle ne. Proto jsem uvítala, že vařili oni.

0 0
možnosti
RE

Když jsem byl malej, trápil jsem motýly a žáby. teď už to nedělám, protože se to nedělá. Ale stín škodolibosti z člověka jen tak nezmizí. Onehdy na vodě byla kamarádce vegetariánce podsunuta vepřová konzerva s přelepenou nálepkou "sterilovaný hrášek" Po otevření šla kamarádka blinkat a já si pochutnával na vepřovém. Fuj! Hanba mi!! To se přece nedělá, trápit vegetariány!!:)

1 0
možnosti
EN

E62d92n41a 20N75o84v31á

12. 4. 2019 12:57

Zrovna tohle respektuji :). A nemám ráda, když někdo na to dělá fórky. Ale samotnou by mě třeba nebavilo vařit pro vegany, protože si s tím už poradím obtížně, takže uvítám, když vaří oni :). Vegetariánství bych sama zvládla asi v pohodě.

No on zrovna Ďábel rád "trápí", zvláště když vidí volnomyšlenkáře, kteří odmítají diskutovat o všem a některá témata jsou jim na veřejnosti nepříjemná.

1 0
možnosti
JK

Ten člověk, kterého nazýváte Ďábel... nemá on sám se sebou nějaký problém? :-)

2 2
možnosti
EN

E41d22n81a 12N69o54v95á

12. 4. 2019 12:21

Lidi si myslí, že má problém :), nicméně často to přehrává :). Ale tady se choval docela nesnesitelně, protože mu moji přátelé úplně nesedli. Vlastně všichni tady působíme jako magoři století :D.

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik