Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Teda jako jo dobre, zasmal jsem se. Jen jsem po minulém blogu "Proč nesnášíme máma blogy" těšil na něco trochu víc nekonvenčního. Já jen aby to nesklouzlo do "máma blog" kolejí.

A jinak moc děkuji za obrat "tvoje averze vůči dceři pramení z vlastního sebenepřijetí." Moc se mi to líbí a začnu to používat.

0 0
možnosti
EN

E75d62n16a 57N78o23v58á

2. 4. 2019 15:31

Děkuji za komentář! Neděste mě, fakt žádný takový blog psát nehodlám :D, nicméně s tím malým škůdětem trávim nejvíce času, takže se takovému tématu prostě úplně nevyhnu, nicméně co nejvíce se snažím, abych se s lidmi dál bavila normálně a neobtezovala je storkama o tom, jak se moje dítě ráno vykadilo.

1 0
možnosti
IL

Zasmála jsem se, myslím si, že taková společenská akce je perfektní. Když jsme byli mladí a děti malé tak jsme také vyráželi, ale to bylo na podnikovou chatu. Bylo to perfektní pro děti, hrály si společně, ti starší hlídaly ty mladší. Maminy kuchtily a pekly, a protože nás v kuchyni bylo dost, tak nás to ani neunavovalo. Potom jsme společnýma silama myly nádobí a pánové se věnoval důležitějsím věcem jako je nárážení sudu. Ne, s dětma šli ven na procházku, hráli si s nima, než jsme dokuchtily. Někteří muži dělali svoje speciality, takže také kuchtili už na večeri A protože jsme byli na chatě sami, daleko široko nikde nikdo, tak nikomu nevadila naše hlučnost.

2 0
možnosti
EN

E61d42n31a 25N23o65v37á

2. 4. 2019 14:49

Přesně jak píšete, tak si to taky představuji :).

Vlastní objekt asi bude příště pronajmut, přece jen to bude lepší pro nás i pro ostatní návštěvníky :).

3 0
možnosti
DP

Další pohodově čtivý blog od Edny:-)Ale z blogu nevysvítá, zdali pánové opravdu mohli "pařit" jak doufali, a nebo zdali se kvůli dětem museli držet v na uzdě, co se konzumace pitiva týká;-D

3 0
možnosti
EN

E71d95n13a 70N85o66v27á

2. 4. 2019 13:39

Dane, děkuji Ti!!

Hele, můj muž se teda nedržel, za jiné mluvit nemůžu :D

4 0
možnosti
JB

Pardon, má to být takhle.R^

2 0
možnosti
Foto

O češtinu vůbec nejde - je ale opravdu nutné, aby rodiče s tak malými dětmi pořádal takové společné akce? Podle mne to není k ničemu dobré - ani těm dětem... To raději zajít s nimi sólo do přírody. :-/

0 2
možnosti
EN

E83d22n43a 40N93o87v52á

2. 4. 2019 12:28

Za mě to je úplně OK, protože jsem nevnimala, ze by se dítě chovalo nějak jinak než normálně doma. Žádné trauma se nekonalo. V přírodě jsme byli, ale všichni společně.

Maximálně možné přenáší nemoci z dítě na dite, nicméně všichni byli zdraví.

4 0
možnosti
MV

ono je to vsude stejny, jak koukam....

diky za krasnou cestinu a um!

3 0
možnosti
EN

E62d35n76a 92N43o66v26á

2. 4. 2019 11:45

Přesně tak! To jsem si při psaní říkala, ze se s tím snad lidé ztotožní :D.

S tou češtinou to bylo míněno vážně? Protože mně lidé spíše píšou, abych se naučila poradně česky :D (zaprvé pouzivam patvary ruzne a zadruhé jsem extrémně nepozorná a své chyby nevidím).

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik