Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J78a65n 38R10i65c54h84t28e59r

27. 3. 2019 11:59

Já nevím, ale já se všemi bývalkami vycházím dodnes dobře, vyjma jedné dodnes chodím se všemi občas na pivo nebo na víno, dokonce se znají mezi sebou a všechno v pohodě. Samozřejmě nikdy nebyla jedna příčinou rozchodu s druhou:-)

Asi je to o tom, jaké partnery si člověk vybírá. Vždycky jsem upřednostňoval kvalitu před kvantitou a vyplatilo se.

2 0
možnosti
EN

E87d42n82a 32N64o13v82á

27. 3. 2019 18:15

To chvalim!

Já se svými bývalými dlouhodobými partnery také vycházím dobre. Jednomu jsem byla na svatbě. Nicméně ty krátkodobé záležitosti byly fiasko :D.

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik