Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já už nevím, ani v jednom jsem se nenašel a stejně jsem pořád singl :D tak je problém? :D

0 0
možnosti
EN

E74d67n44a 31N32o93v46á

9. 2. 2019 10:47

Jenže dva zmínění muži ženu mají :D, sice asi ne na dlouho, ale nějaká tam je :). Věřte tomu, že já bych Vám nějakou vadu na kráse našla, proč vás nechtějí :) (to se nachází vždycky snadno :D).

0 0
možnosti
PH

Muži si tu dokonalost aspoň nějak semiracionálně zdůvodní, ženě k takovému egu stačí, když ji občas někdo obletuje (či napíše na seznamce :-)).

0 0
možnosti
EN

E74d59n68a 78N93o86v67á

9. 2. 2019 10:44

To je taky diskutabilní :). Věřte, že znám muže, kteří by za nějakou reakci od ženy na seznamce byli vážně rádi :).

0 0
možnosti
DV

D63a97v23i61d 41V77l61k

8. 2. 2019 15:25

Ach my muži. Báječný blogR^

0 0
možnosti
EN

E61d32n83a 55N13o90v87á

8. 2. 2019 16:39

Ach, ty ženy kolikrát také :).

0 0
možnosti
IN

A když je muž velmi dokonalý, přeje si mít také dokonalou partnerku ? Podle mínění některých mužů i "přechytřelé" ženy jsou někdy pro spokojený život na závadu, prý stačí, když dovede ocenit, jak je její partner moudrý a schopný. :-) Před více jak sto lety byly jiné vztahy v rodině, muž byl živitel a žena se víc přizpůsobovala, byl tak trochu patriarchát. Bylo také méně rozvedených manželství. Nyní je víc vysokoškolsky vzdělaných žen, i jinak nezávislých, které chtějí nejdříve budovat svoji kariéru, pak přichází teprve na řadu otázka, zda mít vhodného partnera a rodinu.

To je pohled z druhé strany.

0 0
možnosti
EN

E68d38n81a 96N80o79v75á

8. 2. 2019 16:35

Jenže dokonalý muž vlastně ani neví, co chce :). On si myslí, že ví, ale ví houby.

Na druhou stranu bylo méně rozvodů, protože to bylo nepřístupné, rozvod byl skandál a prohra. Současný model však taky není dokonalý, jak píšete, ty nároky a očekávání jsou vysoké. Lidé se rozchází jak na běžícím pásu, neboť mají možnosti, když někdo nevyhovuje, tak ho vyměním za jiný model atd. Ale opět mluvím o extrémech.

A kolem sebe vidím teď naopak ženy, které mají VŠ vzdělání, zaměstnání, muže bez VŠ a dítě před třicítkou.

0 0
možnosti
Foto

Článek je oprávněně v ZAUJÁLECH, také mě ZAUJAL R^;-D Přeji zajímavý konec týdne, blogerko!!

0 0
možnosti
EN

E11d79n62a 67N77o25v57á

8. 2. 2019 11:15

Děkuji, jsou to hoši zajímaví :). Také přeji!

0 0
možnosti
JS

Já nevím, chlapa tedy nevybírám, ale je mi sympatické, že jsou zodpovědní, ne že si s holým zadkem pořídí rodinu a nezájem...

1 0
možnosti
EN

E57d32n13a 84N23o38v84á

8. 2. 2019 11:00

To je mi také sympatické :), spíše mě zaujal ten dodatek, který mým uším zněl jako "no tak si pak pořídím mladší ženu". To, že defacto dluhy splácí za pomoci této ženy, ale pak je potřeba mladší na kvalitní, zdravé děťátko.

Ale samozřejmě... Třeba spolu za deset let vážně nebudou kvůli něčemu úplně jinému..

3 0
možnosti
MH

“Jsem atraktivní, inteligentní, zábavný, oblíbený, mám dost peněz a vlastní byt..”

“Takže ideální muž?”

“Přesně tak.”

“A není problém v přebujelém egu?”

“Jsem zdravě sebevědomý. Nicméně potkávám jen podprůměrné ženy. Na založení rodiny hledám někoho, kdo mi bude alespoň trochu důstojným protějškem.”

(“Dokonalý” je bez ženy už 5 let)

-----------------------------

A není tam záměna osob ? Tohle mi přijde jako typický seznamovací inzerát 30 leté zoufalky. ;-D

4 1
možnosti
EN

E80d75n90a 20N50o58v66á

8. 2. 2019 11:05

Není :), ale úplně vím, kam vlastně míříte :), protože také takové znám. Ono si muži a ženy nemají co vyčítat vlastně, když jsou všichni tak dokonalí :)

0 0
možnosti
Foto

Tak já bych si z těch čtyř typů vybrala toho posledního. Velký byt a maminku, abych na práci v domácnosti a s mužským, případně pak i s dětmi, nebyla sama, a abych si měla s kým popovídat, protože někdy jen ženská může ženskou pochopit. Vůbec, maminky manželů (tchyně - ale to označení nepoužívám ráda) jsou moc hodné bytosti, když ovšem jsou ty manželky také hodné a chytré. Nevím, kde se vzalo tolik ošklivých vtipů na adresu tchyní, když já ze svého okolí znám jen samé bezva maminky, babičky a kamarádky! :-)

1 0
možnosti
JS

8-o stačila jedna skoro tchyně a baby v okolí...

0 0
možnosti
VS

Nadpis mohla být i takový to: Když je žena příliš dokonalá. A mís on napsat ona. I takto to je z té druhé strany. problém je že žena když chce má vždy dítě (kromě zdravotních výjimek). Muž i kdyby se snažil sebevíc tak ne.;-)

1 0
možnosti
EN

E77d72n19a 95N77o82v90á

8. 2. 2019 11:04

Ano, samozřejmě. Jenže já zrovna mluvila s muži, o ženách by se toho také dalo napsat :).

Hm, ale nejlepší je stejně, když muž a žena mají děti (ne když každý sám).

0 0
možnosti
Foto

O mužích je stále co se učit..........a chápat ženy, taky nesnadný oříšekR^;-D

0 0
možnosti
EN

E38d77n49a 29N75o25v66á

8. 2. 2019 11:01

Ano, je to nekonečný boj :).

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik