Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Edno, není to k obsahu blogu. Přečetl sem si, že s blogy končíš a jistě je víc nás čtenářů Tvých blogů, kteří si myslí, že je to škoda, ale chápu a respektuji Tvoje rozhodnutí. Tak alespoň za sebe Ti děkuji za úsměvné čtení a přeji mnoho úspěchů ve spisovatelské činnosti.:-)

3 0
možnosti
MS

Vy asi budete vážně trochu prdlá. :-)

0 0
možnosti
LM

Rv-Rv Kdyby to bylo tak jednoduché, děláme to všechny. Nic lepšího nevymyslíte? Jednou suchý rohlíky, matku, propichování, chlastání. Otěhotnět, není výsadou jen žen, mají mít i otce, který je chce a bude milovat. Být nechtěným dítětem, je trauma na celý život. Vážně jste vystudovala?

0 2
možnosti
EN

E66d48n51a 37N13o15v81á

15. 11. 2017 18:54

Víte, nevím, jak u Vás, ale třeba já byla nechtěné dítě, v minulosti byly skoro jen "nechtěné" děti, neboť antikoncepce účinná a žádná. A netrpěla jsem svou "nechtěností", měla jsem dostatek lásky od otce i matky, následně i od svých nevlastních rodičů.

Pro dítě je do určitého věku důležitá především chtěnost matky, v těhotenství a v prvních letech života vnímá především matku, otec není tak důležitý.

Předpokládám, že by tento otec fungoval (znala jsem ho čtyři roky), třeba by nefungoval po mém boku, ale pro dítě by tu byl. Nebo je třeba počítat s představou, že dítě vychovám jako matka samoživitelka s tím, že mužskou roli zaujme buď on, můj jiný partner, nebo dědeček.

Jinak ženy se dost často uchylují k tomu, že přestanou užívat antikoncepci, ale partnerovi tvrdí, že ji užívají. To není žádná novinka, jen žádná to otevřeně nepřizná.

A já nikdy neměla špatné svědomí, že jsem jednou ten kondom propíchla.

4 0
možnosti
JK

U toho životního rytmu to vypadá, že maturitu mají už úplně všichni, proto je nejvyšší čas zrušit tříleté obory. A je většinou pravda, že náhodné otěhotnění téměř neexistuje.

0 0
možnosti
EN

E44d58n16a 45N91o25v76á

15. 11. 2017 18:45

Náhodné otěhotnění existuje, bohužel většinou pouze u párů, které na dítě rozhodně nejsou připraveni...

1 0
možnosti

;-D mám známé, kteří věří "náhodnému selhání antikoncepce" či "to asi bylo od té střevní chřipky, jak jsem tak zvracela" Ale zůstali... on to pro většinu není dost velký prohřešek na rozchod. A bývaly časy, kdy byl muž nesvůj z toho, že nemá potomka.

1 0
možnosti
EN

E39d25n29a 60N13o91v26á

15. 11. 2017 18:44

Člověk je schopen uvěřit čemukoliv :).

1 0
možnosti
Foto

příjemný kultůrní zážitek jako vždy. Tak snad si Vás přítel nechá. :)

1 0
možnosti
Foto

mam takový dilema:-/... si pořád stěžujem, že holky to mateřství odkládají a mám ale pocit, že jsme si na to všichni už zvykli jako na normu - mezi třicítkou a čtyřicítkou se začít rozmýšlet, a my říkáme - fajn, norma. A Vy tu po tom pasete v svým věku trochu až staromódně, by se řeklo, mně samotné přijde, že furt někam straaašně spěcháte a působíte tak sice ztřeštěně - ale přitom jako ženská starší, co jí ujel vlak... Ale neříkám to zle, protože i když mi to vaše dnešní přijde maličko dost kách, tak evidentně štastně nejste z vrhu dívek vyrobených pro obraz reklamního žití. Celej život mám slabost na intelektuály, ale tak jedna milá zkušenost - zatímco dřív to bylo hlavně tak ,jak píšete, zahloubanost a ano -čtenívýstavyrozboryRv dneska moderní intoš ví, že je dobrý i sednout na kolo, mít nerachitickou figuru,vypadat, mít rozhled a že je lepší mít VŠtechniku a číst a lítat hlavou mimo svý hlavní zaměstnání. to bude dobrý... to pude... klídek a hlavně žádný ďuzny... fakt;-D;-)

1 0
možnosti
EN

E62d81n29a 38N55o42v10á

15. 11. 2017 18:43

Já viděla mnoho dětí s postižením, které se narodilo matkám kolem čtyřiceti. A hodně neplodných žen, které to začaly řešit ve čtyřiceti. Jsem tedy zdeformovaná svým povoláním, kdy tyto ženy a rodiny vidím dnes a denně.

Proto chci dítě do třiceti a netrpím nějakou mánií, kdy si říkám hned teď musím mít dítě (do toho stavu se dostat nechci), mám ještě x let čas, nicméně je to pro mě velmi aktuální téma, neboť je mi tak nějak předhazováno. Rozhodně bych nepropichovala kondom cizímu muži, my spolu byli 4 roky a fakt to nebyl dobrý nápad, na druhou stranu jsem žila i s tou eventuální představou, že se o dítě budu starat sama.

0 0
možnosti
MD

No ja nevim, porad se 'patlat' jen v sobe.

0 3
možnosti
VK

Proto jsem ochranu vždy zajišťoval sám ;-D

1 0
možnosti
EN

E65d78n71a 83N63o74v33á

15. 11. 2017 18:35

No asi je to fakt jistota. To víte, ty ženské jsou zrádné.

0 0
možnosti
Foto

Edno, připomíná mi to jednu prastarou anekdotu. Matka představená promlouvá k řádovým sestrám. "Sestry, dnes v noci byl v klášteře muž." Všechny volají: "Ježišmarjá!", jen jedna dělá tiché: chichichi. "Sestry, a ten muž přespal u jedné z vás!" pokračuje matka představená. Všechny volají:"Ježišmarjá!", jen jedna dělá: chichichi. "Sestry, a v odpadkovém koši se našel použitý prezervativ!" Všechny sestry volají: "Ježišmarjá!", jen jedna dělá: chichichi. "A ten prezervativ byl propíchnutý!" zahřímá matka představená. Všechny sestry začnou dělat: chichichi, jen jedna zvolá: "Ježišmarjá!"

6 0
možnosti
DP

Zdeňko, díky za anektodu, rozesmála mě a na chvilku "rozjasnila" naše dnešní moc ponuré severské dopoledene;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik