Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M88i34l48a21n 63S91t43e31h97l70í66k 7320559173321

Dejte hysterce Aztéka,

dejte hysterce Inka,

s Aztékem ať se vyvzteká,

s Inkem ať spinká...

(© Vodňanský&Skoumal)

0/0
19.10.2017 17:03

H65a94n38a 68Z96a14m68r89a82z11i27l40o15v62á 9335270206281

Podstata je v tom najít psychologa, který je stejný magor jako jsem já, takže si budeme rozumět. ;)

+1/0
14.10.2017 3:09

D49a49n 22P94o45s76p30i37s90i49l 3379778586774

;-D;-D;-DPaní Hano, Vy jste trefila hrebik na hlavicku.R^

0/0
14.10.2017 22:26

E84d27n47a 17N83o71v58á 5446305439646

To je hezké :).

0/0
19.10.2017 16:47

F20r46a60n37t67i74š53e56k 14F15l67í20s69e58n60s47k69ý 5229299629156

Mám podobné zkušenosti...jeden psycholog nás úmyslně cpal do situací, právě kvůli kterým jsme prodělávali těžké chvíle a chtěli se toho zbavit a prý, že je to odvykací kúra a že bez práce nejsou koláče...museli jsme toho zanechat, protože stres byl nesnesitelný.

Druhý chtěl namalovat figurku. Když byla malá bylo to špatně, když velká tak také a střední?...to už jsme byli rovnou zoufalce;-D

Další se dušoval, že u něj se nám dostane viditelného zlepšení, bohužel prý je ale proto tak drahý. Možná vědět, že skutečně pomůže, člověk by se i zadlužil. Ale po zkušenostech se zaručenými šarlatány asi těžko.

Zkusíme to centrum;-)

+2/0
5.10.2017 12:11

E52d48n54a 87N25o26v43á 5476685159286

Věřím tomu. Hlavne stara garda psychologů je docela sila... Doufám, ze ne všichni, ale z dětství mam hrozne zkušenosti. Dlouhou dobu jsem se jich bála. Trochu mesuge jsem byla jako dite, ale psychologové me uváděli do docela blbych stavu... Držím Vam palce, abyste našel nekoho kvalitního.

0/0
8.10.2017 20:08

H77o40r35s40t 69A98n33t73o82n 31H53a72s27l17b76a57u32e34r 3878314116806

Vážená Edno, jsem rád, že zatím k profesionálům tohoto ražení nemusím. Asi je to dobře, mohlo by jim přeskočit kolečko ze mě. Přeji hodný mozeček!!R^

+1/0
4.10.2017 17:17

E59d67n96a 15N49o52v57á 5206185449986

Dekuji. To je hezké - hodný mozeček, to se mi líbí.

0/0
8.10.2017 20:06

J30o77s69e88f 54H78e82j97n75a 2374800476676

Jedna z mých dcer je psycholožkou. A doufám, že dobrou. Ovšem pečuje především o postižené děti.R^

+1/0
4.10.2017 14:39

E20d23n79a 83N27o95v79á 5676425639596

Věřím tomu, ze je dobrou psycholozkou :). Lidé s mentálním postižením, to musí byt náročná i krasna prace. Předpokládám, ze blbe finančně ohodnocena.

+1/0
8.10.2017 20:03

Z26u72z22a19n72a 77B74e46n34d11o55v27á 2416562123758

A víte, že existují i lidé, kteří nekouří s stejně je to pro ně moc?

+1/0
4.10.2017 11:58

Z68u31z77a68n14a 89B98e93n63d25o31v44á 2596642863238

Patří pod p. Pavla

0/0
4.10.2017 11:59

E20d19n38a 15N70o88v12á 5586155109436

Ano, nekouřím, pracuji a stejne je to moc :).

0/0
8.10.2017 20:17

J18a66n 62V51a69š93á13t97k20o 7851907743369

S psychologem si člověk pokecá, psychiatr akorát předepíše léky. Možná někdy pomůžou, ale ani jeden však nevyléčí...

0/0
4.10.2017 10:30

E72d28n54a 56N55o40v86á 5686235429176

Muj psychiatr se take zajímá o to, jak se cítím, co je nového a tak. Mluvíme spolu 30 minut, ale i tak je to hodne oproti jiným psychiatrum, které jsem poznala. Jasne, nedela mi psychoterapeuta.

0/0
8.10.2017 20:05

J32a28k96u15b 79K29n28e62c14h56t89o36v11s73k60ý 3500556661752

od 500 kč na hodinu? To is člověk běžně nemůže dovolit.

+1/0
3.10.2017 21:06

J37a28n 43P12a42v51e43l 8543132748236

Bezny clovek prohuli vice jak dva tisice za mesic

0/−4
4.10.2017 6:37

J73a93k34u54b 28K51n95e97c28h90t67o37v70s78k81ý 3900536821932

Já teda nehulím. Co tam máte dál?

+2/0
4.10.2017 20:39

E88d41n12a 47N15o87v88á 5266635629466

Běžný kuřák asi ano :)

0/0
8.10.2017 20:04
Foto

H73a25n87a 89V81l94k12o55v54á 9195534562484

Inu, nehodlám s Vámi polemizovat ohledně volby psychologa, ale web Známý lékař jsem si jen tak za zajímavosti prohlédla s ohledem na své lékaře....Dokonce jsem připsala hodnocení na naši pediatričku, kterou považuji za skvělou a - světe div se- ostatní taky. Podobné to mám i se zubařkou a ortopedkou, které jsou sice mé kamarádky, ale hodnocení taktéž výborná i od jiných....

Gynekoložka skvělá, leč mírně nervózní a arogantní - souhlasím s ostatními a v zájmu zdraví dělohy i močáku (protože i na to má atestaci) aroganci přijímám. Ostatně sama jsem taky někdy arogantní....

Pravdou ovšem je, že zavítá - li člověk na profil psychologa nebo ještě hůř - psychiatra - neubrání se dojmu, že objektivita přispěvatelů je nutně ovlivněna jejich nemocí. Některé příspěvky působí jako výkřiky rozmazlených dětí, které nedostaly svou hračku.

+1/0
3.10.2017 15:22

E84d68n90a 71N32o59v59á 5886715189846

Hani, jsem rada, ze Vam ten web slouží, tak jak ma...

Ja také z několika případu nemuzu usuzovat, jak to na tam chodí globálně.

No, já jsem asi jeden ten spratek, co nedostal to, co chtěl. Ale zpětně mi ten psycholog přijde proste hrozny. Já jsem taky hrozná, ale na druhou stranu ke člověku, který brečí by se choval lepe i kdejaký laik.

+1/0
4.10.2017 11:37
Foto

H80a71n56a 29V66l38k35o42v44á 9815274512494

No, nevím...tak trošku jsem přečetla pár Vašich článků - nebylo by Vám lépe s psycholožkou, ženou?

0/0
4.10.2017 13:59
Foto

H79a96n85a 88V96l37k84o45v83á 9635614452964

P.S. to o těch příspěvcích si neberte osobně. Jen se mi zdá, že u těch psychiatrů je těch negativních hodnocení nějak víc než u ostatních lékařů a tak nějak mi přijde logické, že to souvisí s psychickým rozpoložením pacientů. Pokud někdo navštíví psychiatra, je jeho rozpoložení nejspíš špatné.... Viděla jsem příspěvky ve smyslu "dostala jsem prášky, nebyly dobré, dostala jsem jiné, nebyly dobré, psychiatr mi poradil pracovat a nějak se zabavit - není odborník...."

Každý z nás má občas blbou náladu a lidi ve skutečné depresi jsem už zažila. Dokonce i sama sebe pod tíhou jednoho životního období. Chápu, že občas pomůžou jen léky a ve velké míře psychoterapie. Nicméně příspěvky na Známém lékaři na adresu psychiatrů se mi některé zdají jako příspěvky lidí, kteří by odpovědnost za svůj život nejraději přenesli na jiné - a ten psychiatr je nejblíž...

0/0
4.10.2017 14:26

E93d14n13a 56N12o17v12á 5196205479826

Psycholozku mam ženu. Psychiatra muze.

No ono je u některých duševně nemocných problem, ze nemaji nadhled, to jim proste jejich nemoc neumožňuje, takze pak jsou skutečně schopni věřit i blbostem. A psychiatři to mají náročné, tak to proste je.

Plus mi nepřijde moc motivující dat někomu treba plný invalidní duchod, ano, někde je to oprávněně, ale někde bych polemizovala, ale na druhou stranu, to take trochu zneschopnuje.

Dále někteří psychiatricti pacienti se proste stale vracejí do pobytových zařízeních a nejsou schopni fungovatv normálu. A ústav si je vychovává pro ústav, nikoliv pro pobyt venku. Mne by tam take tenkrát chtěli nechat o dva tri měsíce déle a to by návrat do reality opravdu šel těžce.

Plus to, jak píšete, ze náročná období... Myslim, ze ted jsou nároky na jedince docela veliké, lidi s depresi bude přibývat.

0/0
8.10.2017 20:14

D88a25n 82P21o22s66p66i26s50i90l 3349738706904

Edno, máš pravdu v tom, že některým, já si dovolím tvrdit mnohým duševně nemocným (jistá vyjimka jsou deprese a některé formy schizofrenie) schází vědomí nebo snad se česky říká nadhled nemoci, což je pro psychiatrii moc velký problém - pacient nespolupracuje. Že by si ústav vychovával pacienty pro ústav? Dost pochybuji, ale neznám podmínky v ČR, u nás je spíše opačný problém, že je tlak z vedení na lékaře a personál, aby pacienta co nejdříve propustili, i když není pořádně doléčený. No a pak je pacient co nevidět zpět (často v doprovodu policie), alespoň na oddělení, kde sem pracoval - akutní psychózy. Z Tvého popisu oddělení, kde jsi se léčila nahlížím, že by delší pobyt byl asi pro Tebe kontraproduktivní, ale i tak se nemohu zbavit domněnky, že hlavní motiv zdržování Tě tam byla obava psychiatra o možnou recidivu.

0/0
9.10.2017 1:51
Foto

F43r32a49n96t17i93š82e68k 22Ř41e38h41ů34ř25e44k 7462706859473

Nejlepší psycholog je procházka lesem (bez dalších lidí) a nejlépe do kopce s výrazným zadýcháním se!!

+3/−4
3.10.2017 13:36

P16e18t21r 11Š33e71v96č94í28k 3551345687405

O psychických nemocech víte kulový...

+4/0
3.10.2017 14:48

J41a64r67o83s61l22a12v 53B98u30l13a51v82a 9802415500813

Možná se zeptám hloupě, ale neléčí psychické nemoci náhodou psychiatr a nikoli psycholog?

+3/0
3.10.2017 17:36

E13d30n48a 35N64o82v31á 5306265359206

Psycholog či psychoterapeut je zde pro lidi, kteří se chtějí zaobírat svým životem, nejak na sobe pracovat, vyvíjet se. Za psychologem či terapeutrm muze přijít kazdy, bez rozdílu zda je duševně nemocný nebo neni. Pro osoby s duševním onemocněním samozřejmě psycholog nestačí, ale je dobre na sobe pracovat, takze vedle psychiatra je psycholog či psychoterapeut dalsi důležitou osobou na cestě k léčbě. Jinak se mi moc nelíbí takove to dělení, ze psychiatr předepisuje leky a vlastně jinak nic moc neřeší, muj psychiatr je skvely a resi semnou mnohé veci. Psycholozku pak obstastnuji svými hlody o tom, jak vidim treba své partnerské chyby Atd.

+3/0
3.10.2017 18:21

J98i64ř22í 86L71i96b98e68r 6578600830582

U psycholožky jsem byl jen jednou a bohužel jsme si "nesedli". Navzájem jsme se nedokázali naladit "na stejnou vlnu", abych pochopil její rady či postřehy, a ty měly na mne nějaký efekt. Zaplaťpánbu paní doktorka na psychiatrii byla velmi empatická, zvolila správnou medikaci, a po léčení se mi deprese nevrací. Už patnáct let na ni s vděkem vzpomínám.

+1/0
3.10.2017 21:14

D82a93n 16P87o17s59p50i89s64i53l 3469528146304

Tak to Vám gratuluji, zdaleka ne všichni, které postihne duševní nemoc, mají takové štěstí, že jim nemoc dá 15 let pokoj. Držím Vám palce, ať to tak pokračuje dál.

+1/0
3.10.2017 22:23

D14a76n 80P45o62s45p85i90s53i43l 3179268786844

V ideálním ppřípadě se na léčení duševně nemocného podílí jak psychiatr, tak i psycholog. V akutní fázi onemocnění je to sice jenom psychiatr, který léčí pomocí psychofarmak (někdy, zvláště v případě farmakoresistentních depresí, cyklických (nebo někdy zvaných afektivních) psychóz či farmakores. návalů schizofrenie se používá k léčbě i elektrokonvulzní terapie (dříve známá pod hodně zavádějícím jménom elektrošoky).

Když pacient "přistane" a její či jeho stav se zestabilizuje, je k užitku, jestlíi se terapie může zůčastnit i psycholog. I když psychofarmaka mají své opodstatnění, hlavně v akutní fázi, není dobré cpát je stále do pacienta jako kukuřici do krmné husy. Opravdu dobrý psycholog může pomoct nejenom snížit dávku léků, ale i doléčení nebo udržování stabilizovaného stavu u pacienta. Bohužel jsou služby psychologů dost drahé a tak je i u nás, v tak zvané "bohaté" Skandinávii, služba psychologa dostupná jenom části těch duševně nemocných, kterým by mohla pomoct.

+2/0
3.10.2017 19:42

J80i71ř92í 30L29i70b64e40r 6578940240702

Jste šťastný člověk a přeji Vám, ať nikdy nepotřebujete pomoc psychologa či psychiatra.

+3/0
3.10.2017 21:03

E74d44n55a 54N28o69v81á 5516925329866

Dekuji Vam moc :)

0/0
8.10.2017 20:15

P21e96t47r 71K90o50r72e79c90k79y 2643197913591

stoprocentní souhlas a přiberte k tomu pejsana a máte vyhráno...a to taky dnes rád udělám a to nejen protože je dnes den zvířat ale protože je to dobrá prevence pro všechny druhy chorob,včetně těch psychických

+1/−1
4.10.2017 9:08

E25d32n42a 65N72o28v85á 5316915709516

Ja uplne nejsem psovitá.. Ale chapu, ze to lidem dela dobre :).

0/0
8.10.2017 20:16

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz