Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemyslím to zle, ale zažila jsem to kdysi z druhé strany a to se fakt nedalo. Odešla jsem (po nějaké době snažení, trápení, zoufání) a jsem ráda. Naštěstí jsme neměli spolu děti. Dnes vím určitě, že to bylo dobré rozhodnutí, prostě bych odešla tak jako tak, třeba do nemoci, partner se změnil a žít se s ním prakticky nedalo, bylo to velmi těžké pro oba, on se ovšem zaštítťoval nemocí, a já byla ta, která to musela zvládat. Nezvládala jsme to. Vám přeju hodně sil a lepší osud.

1 0
možnosti

E73d92n57a 37N35o70v90á

20. 9. 2017 14:00

Tyjo. Mazec. Je vazne dobre, ze jste odesla. Bylo to utrpení. Ono i odejít vyžaduje velkou odvahu.

Já se nemocí nezaštituji a doufám, ze se zvládám jako normalni clovek. Az na ten poloviční úvazek, i kdyz nekdy mam taky pocit, ze pracuji více nez by tomu půl úvazku odpovídalo a nekdy zase mene.

Některé mé pritelkyne z psychiatrie hodne resi svou depresi. Já ji řeším převážně jen kvůli tomu, ze okolí, společnost na to kouká divne.

Jo, ja jsem se kvůli nemoci take změnila, jakýkoliv mezní zážitek a krize vas zmeni. Ale doufám, ze spise pozitivně, uz se nehroutit z toho, ze nezvladam vse na 100 procent, jsem upřímnější, zaroven drsnější a sveho ex přítele bych ted uz nesnesla, jeho věcné nevim v zásadních věcech, celková skepse Atd. By me uz stvala, neboť ja vim, co chci.

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik