Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

To zní jako postesknutí Edny, která se fakt snaží být v pohodě, mít pohodový vztah, ale bohužel okolnosti jsou takové, že je pak nazývána okolím různě ;-)

Zlatokopky - no ano, i takové jsou. A jak mlýny hezky, pomalu a jistě melou, tak se z nich pak řízením osudu stávají ředitelky podlahových krytin se vší parádou, protože si to tak samy přivolávají.

Takže nejlepší je - určitě nebýt zlatokopkou vědomě ;-)

2 0
možnosti
EN

E92d65n71a 18N11o58v59á

1. 9. 2017 10:27

Nebo být zlatokopkou vědomě, ale mít v tom jasno. Vědět, co to znamená. Brát to se všemi klady a zápory.

Ne, ani to není postesknutí, je to spíše konstatování. Já se vždy strašně smála a bavila, když mě lidé označovali všelijak, protože v tom byla šílená absurdita. Já a zlatokopka? Zvláště já a zlatokopka v mých dvaceti, kdy jsem skutečně nic nehrotila a ze všeho nejméně peníze.

2 0
možnosti
JK

Tvrdím, že pojem zlatokopka je široký pojem. Žena nemusí mít bohatého partnera, který má vilu, luxusní auto a já nevím co. Ale mezizlatokopky patří i ty, které hledají muže třeba s trošičku nadpráměrnou mzdou. Ano, luxusní auto si za to nekoupí, ale na plnohodnotný život(bez nějakého těžce šetření peněz, pokud neutrácí te za blbosti) to bohatě stačí. Prostě zlatokopky klidně mohou být i ty(neříkám, že všechny) které chtějí muže, jenž z výplaty slušně ušetří. Nevím proč pod zlatokopky se vždy řadí ty ženy, které chtějí skutečně bohatého partnera. Je to přece nesmysl.

0 0
možnosti
JK

Autorko: zlatokopka je i ta, která chce po muží alespoň 30000 hrubého :-)

1 0
možnosti
EN

E17d36n78a 80N90o62v55á

1. 9. 2017 10:22

Vážně? Vážně? Víte, nesouhlasím, mně tohle nepřijde jako zlatokopka. Mně to přijde jako normální žití. Ve Vašem pojetí je zlatokopka každá, která odmítá žít od výplaty k výplatě a šetřit a šetřit. Proč zrovna 30 tisíc hrubého? V Praze je vyžití s touto částkou ve 4 už docela na hraně.

3 0
možnosti
JV

Je mi vás líto. Potřebujete se pohybovat v prostoru, kde by Vám někdo naslouchal a nic po Vás nechtěl. Asi by to chtělo mít nějaké hobby. Jenže u Vás se nabízí otázka: co vlastně hledáte a co chcete?

2 2
možnosti
EN

E50d53n19a 41N71o47v34á

31. 8. 2017 16:12

To je od Vas hezké, ze cítíte ke mne lítost.To se mi zase tak často bohuzel nestává.

0 0
možnosti
LC

L16u38k93a60s 81C40o34d14r

31. 8. 2017 15:34

Ja se obavam, ze vetsina "normalnich" lidi ma o zlatokopkach naprosto zkresleny predstavy. Bydlim v mrakodrapu v centru asijskyho velkomesta, kde zije podobnejch holek (bez nadsazky) nekolik desitek - jejich partneri/milenci jim tady poridili byty a zajimavy auta do garazi v suterenu (bavime se v intencich lamba, ferrari, ty chudsi pak porsche nebo maserati) vymenou za to, ze budou dostatecne reprezentativni. Je opravdu hodne zajimavy sledovat, jaka je mezi tema holkama konkurence a jak si davaj zalezet, aby je jejich sponzor drzel neustale na spicce - pokud dole v obchodnim centru otevre nejakej novej znackovej butik, tak je clovek okamzite potkava ve vytahu s taskama plnejma nakupu. Nejdriv jsem to nechapal, ale pak mi doslo, ze je to dulezity i pro ty chlapy, protoze kdyz se nekde sejdou na akci, kde si kazdej podobnou holku pritahne, tak ta holka nesmi byt "pozadu" co se vybavy a vzhledu tyce.

Celkem srandovni je pak sledovat ty pany, co tohle vsechno plati. Vetsinou je jim mezi ctyricitkou a padesatkou, maji tak 160cm, ples a bricho. A nosi naprosto bizarni obleceni - treba minulej tejden jsem potkal jednoho, co mel bermudy LV a bily tricko Versace vyhrnuty do pulky trupu, aby mu vetralo holy bricho (protoze bylo dost velky vedro).

3 0
možnosti
EN

E84d75n34a 73N37o42v67á

31. 8. 2017 15:47

Wow, tak to je uz to nebe...

Každopádně dekuji moc za sdílení teto zkušenosti, rozsirujete povědomí, jak je život občas bizarní..

3 0
možnosti
EN

E43d66n24a 52N30o30v63á

31. 8. 2017 15:45

To víte, takových slátanin ke vsude hafo. Proto se ani necítím nijak spatne..

3 0
možnosti
VS

Ono psát i blogy, není žádný med;-D

2 0
možnosti
EN

E14d80n50a 57N25o43v96á

31. 8. 2017 14:41

Nic neni uplne jednoduche.. Bohuzel. Bohudík.

0 0
možnosti
Foto

A také udržet si štíhlost a dívčí vzhled, aby nebyly rychle vyměněny za novější a mladší model, dá fušku. Nemají to opravdu lehké. R^

3 0
možnosti
EN

E16d82n45a 47N69o16v10á

31. 8. 2017 14:11

No jasne. To pak vydržet v tom vztahu dlouhodobě je dalsi kapitola.

0 0
možnosti
PL

No hlavně nesmíte mít rozptyl od extrému do extrému. Musíte mířit někde doprostřed. Takový potencionální soustružník Josef nebo Kája dokáže rodinu zaopatřit, dokonce sem tam i umyje nádobí a vyluxuje, na pomeranč si přinese talířek, koupí Vám květinu a zlatokopkou Vás sotva někdo nazve....;-)

1 0
možnosti
EN

E38d67n94a 14N81o64v49á

31. 8. 2017 12:50

Mně to vážně s tím Indem nevadilo, i když možná v článku to zní jako vyčítavě. Naopak to bylo často fakt vtipné. Jako ty momenty, kdy fakt s otevřenou pusou koukám, co zase provádí.

1 0
možnosti
Foto

Vy mě bavíte. Karma a R^

4 0
možnosti
EN

E87d18n42a 87N96o42v13á

31. 8. 2017 12:30

Děkuji :). Já samu sebe taky občas bavím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik