Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Babka vám radí: zamilujte se bez kádrování :-)

2 0
možnosti
EN

E59d53n83a 80N27o26v48á

21. 8. 2017 14:11

Jo, ale bohužel už vážně nechci nezaměstnaného, nechci Inda, nechci nejistého introverta, nechci nepraktického intoše a tak.. Když ono to semnou taky není jednoduché :).

0 0
možnosti
ZH

Přibližně to jsem byl před dvaceti lety. Jenže to už jsem rodinu měl. :-)

2 0
možnosti
EN

E59d87n97a 10N31o19v49á

21. 8. 2017 14:10

Neříká se, že Ti, kteří jsou nejlepší, tak jsou již ženatí? Tak u Vás to platilo.

0 0
možnosti
JZ

Tak mi ty nároky připadají jako celkem reálné. V podstatě se hledá chlap, který je trochu inteligentní a chce mít rodinu, s čímž celkem logicky souvisí, že ví, co to rodina je, že asi bude mít práci, bude schopen svým dílem zajistit existenci rodiny a nebude věčně sedět jen v nálevnách. Tak to je myslím bežně se vyskytující typ, nevidím důvod, proč to někeří považují za nereálné.

3 0
možnosti

:-)) ale no tak, všechno nemusí být tak vážné, ne?:-)

1 0
možnosti

Tak nevím Edno, ale myslím, že je u nás zakázáno mít víc jak jednoho manžela!:-D:-D:-D Ty Vaše nároky se nejspíš do jednoho nevejdou!:-))))

Ale jasně: hodně štěstí!

3 0
možnosti
EN

E41d83n21a 83N28o29v31á

21. 8. 2017 9:29

Já mu odpustim, kdyz nesplní vse dokonale :)...

Treba se nějaký odvážný nebo bez sebereflexe ozve :D.

4 0
možnosti
JH

"Každá žena neví co chce a nedá pokoj, dokud to nedostane." O. Wilde.:-):-):-)

2 0
možnosti
EN

E88d66n71a 71N94o89v41á

21. 8. 2017 9:30

Ano, řekl homosexual Wilde :), který zase tolik ženám nerozuměl.

2 0
možnosti
Foto

Ta schopnost sebereflexe se dnes již tak často nevidí, navíc je to humorně popsané, podle mě je již email zahlcen :))

4 0
možnosti
EN

E64d90n56a 71N94o24v21á

21. 8. 2017 9:28

Myslíte? Já budu rada za jeden mail :).

1 0
možnosti
ON

Je krásné mít představy. Je reálné že se nesplní. Můžete mít představy jaké chcete ale až poznáte toho pravého tak může být úplně jiný než podle vašich představ ale přesto ten pravý. Někde jsem četl že si ženy vybírají za muže přesný opak svých představ a pak se snaží si může předělat podle svých představ prostě že si chtějí vzít tygra a udělat z něj kocourka.

2 0
možnosti
EN

E14d64n45a 51N59o86v59á

21. 8. 2017 9:27

Nemam tendenci muze měnit.. Rezignovala jsem na to.

0 0
možnosti
BK

Představy jsou jedna věc- a život druhá. A život si to udělá přesně podle svého- a přesně tak, jak má:-). Hledejte život, nehledejte toho pravého chlapa- a on se ukáže přesně v pravý časV.

3 0
možnosti
EN

E38d35n56a 37N53o62v56á

21. 8. 2017 9:25

Ano, vim... Ale tak představovat si muzu cokoliv..:)

0 0
možnosti
Foto

Nečetl jsem celý váš článek, protože se mě jeho obsah netýká. Ale něco bych přece pro vás měl. Znáte přísloví: " kdo hledá najde"? Tak v případě seznámení dvou partnerů pro život toto prakticky neplatí (snad nějaké úplné výjimky). Tady platí spíše to, že se dva potkají, kteří se nehledali. Toto zadávání informací o sobě a požadavků po druhém toho říká jen velmi málo a navíc jde o upravované zjednodušené stylizace osobnosti.

Také jsem kdysi něco takového chvíli podnikal ohledně seznámaní, ale velmi brzy jsem toho nechal. Neboť to byly informace typem podobné jako ty vaše a podle toho to také dopadalo. Ale chápu vás, mládí je mládí.

3 0
možnosti
EN

E16d90n35a 74N19o58v15á

21. 8. 2017 9:24

Já když jsem hledala, tak jsem našla... Ale samozřejmě požadavky sem a požadavky tam.

0 0
možnosti
JF

...škoda, z té plejády požadavků splňuji asi jen ten nealkoholismus..;-(;-)

3 1
možnosti
ON

Pardon mělo být plus. Ale přesně díky lidem jako jste vy tak jsme jako stát až na druhém místě ve spotřebě alkoholu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik