Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máme dost společného, jako kámošku o generaci mladší bych vás brala.

0 0
možnosti

a nebude to tím, že si vybíráte nevhodné partnery?

1 0
možnosti

E67d11n52a 33N40o31v64á

25. 8. 2017 10:46

To je dost dobře možné..

0 0
možnosti

Myslím, že muži to všechno ocení a nejen to. Jen to ženy občas nevidí, přijde jim to jako samozřejmost ;-)

1 0
možnosti

I90v78o 21H78e77b47e76l68k30a

20. 8. 2017 23:59

Pěkný blog. Dozvěděl jsem se, že Pandora je divný zlatnictví bez zlata, do teď jsem byl přesvědčený, že to je ta planeta s modrými divnými lidmi. Tašku jsem taky neznal, ale jsem moc líný ji hledat, tak ji nebudu znát dál. A u padesáti odstínů jsem setak smál, až mě druhý den bolelo bříško.

Jinak,ono je super, žít pankáčsky na divoko úplně bez peněz, když je vám dvacet, dvacet pět. Ale později, až budete chtít rodinu, tak najednou se objeví slovo jistota. A tu za 45 korun neseženete. Stejně tak jako spaní pod širákem. Ve dvaceti je to bomba, ve třiceti to naposledy zkusíte a v 35 je to noční můra. A myslím, že všichni ti chlapi byli o hodně starší, že?

1 0
možnosti

Proč je spaní pod širákem noční můra? Víte, že já se s mužem na tyhle chvíle vždycky strašně těším a to je nám +-50 :-)? Ale jinak máte pravdu, žít bez peněz nejde, pokud člověk plánuje rodinu, ale jestliže slečně stačí šaty ze sekáče v 25, tak asi nebude potřebovat značkovou kabelku, až jí bude 35! Takže bude stačit ta "jistota" v podobě bydlení a zaopatření dětí tak, aby si na ně nikdo neukazoval, že jsou sociální případ. Nebo třeba půjdou do země, kde se to neřeší. Různě ve světě jsme takových lidí potkali dost. Proč si slečna vybírá ty starší, to nevím, asi ji chybí táta (píše jen o svém náhradním), ale rozhodně by t měla snažší začít vztah budovat s přibližně stejně starým mužem, který svět také teprve objevuje a společně by si to své zázemí a jistotu budovali a ještě si užili srandu při tom spaní pod širákem. Rozhodně je to lepší, než začít budovat vztah na tom, že mi chlap musí nosit květiny a zvát na večeře a kupovat dárky!

Jo a na to, jak jsem stará, tak padesát odstínů jsem četla, četla je i moje dcera a náramně jsme se pobavily. Film jsem neviděla. Ale je to pohádka pro ženské, která se nesmí brát vážně v tom, že byl tááák šíleně bohatý, naopak ale věřím, že je spousta žen, které se nechají mužem využívat, protože on i ona mají nějaké psychické problémy, to by nebylo tolik týraných žen a mužů.

2 0
možnosti

Milá Edno, Vaše blogy jsem objevila asi před týdnem a jste tedy fakt "případ" :-)! Precetla jsem je vsechny! Ale vůbec nevím, co bych na tohle řekla své dceři. Ale Vás chci povzbudit, že to ani s tou seznamkou nemusí být tak bezvýchodné, sama žiji s mužem "na inzerát", hledala jsem kdysi někoho "na hory" a ukázalo se, že toho máme společného víc :-). Jak Vám tu už někdo v diskuzi radil, zkuste taky hledat někoho na své koníčky a ono to třeba vyjde. On člověk také musí chtít, prectete si blogy paní Hany Rebeky Šiander. Ta už teda hledá pres deset let a stále nic, ty blogy o ni vypovídají hodně. Tak nebudte smutná, hlavně nic nelepte, jednou to vyjde :-) .

1 0
možnosti

E58d18n64a 45N18o87v33á

20. 8. 2017 20:52

Jéé, vy jste milá... Děkuji.

Proč byste nevěděla, co na to říct své dceři? Moje mamka to čte, vše už slyšela, takže ji to vlastně ani moc nebaví číst, takže ji do toho trochu nutím...

No největší šok měla, když jsem odjela za svým Indem do Amsterdamu. Mi volala: "Kde jsi?" "V Amsterdamu." "Co?" "Jo." Máma: "S Martinou?" "Ne, s Indem." "Panebože, s jakým Indem?" To měla šok, ale teď by se už asi nedivila ničemu :).

Když ta paní se bere strašně vážně, chápu, že třeba skrblíka nechtěla, to jí schvaluji.

0 0
možnosti

E55d70n11a 46N56o88v58á

20. 8. 2017 11:15

Jak s kterým. Ja mela romantika, pečlivého uklizece, módního muze... Ale je potěšující slyšet, ze někde bych mohla narazit na takového, který by to bral jako pozitiva..

0 0
možnosti

E38d44n41a 18N35o14v90á

20. 8. 2017 10:23

Hm... Asi tuhle výhodu nechápu.. Ale dekuji za informaci :)

0 0
možnosti

Náhodou, pro některé muže je Pandora požehnáním tím, že k náramku se dají dokupovat další přívěšky. Koupí se náramek a pak je na dalších deset let po starosti, co ženě koupit. Jen se musí pohlídat, aby byl přívěšek pokaždé jiný. Není to můj případ, popisuji zkušenosti mladších kolegů. :-)

1 0
možnosti

Podle popisu jste docela milá a hodná holka a věci, které jste popsala, na protějšku oceňuju. Buď se k jeho oblíbeným činnostem přidám (např. čtení), nebo nepřidám, ale nebudu jej sekýrovat, že čte. Nechápu, co je na čtení závadného. Nevím, jakou máte inteligenci, ale věřím, že se nadprůměrně inteligentnímu člověku mezi samými primitivy žije špatně.

Tchýni jste tu umělou kaši vrátila dobře. Jelikož ji kolikrát připravovali v jídelně na základní a střední škole, tak jsem nepoznal rozdíl mezi bramborovou kaší a montážní pěnou.

Módní trendy mě taky nezajímají, nosím a dělám to, v čem se cítím dobře a co mi přináší potěšení. Nebudu jisté činnosti vykonávat jen proto, že zrovna "letí". :-)

Kdybych se o Vás dozvěděl víc, řekl bych, že přesně tento typ člověka hledám. :-) Jenže už jsem zadaný. S klukem. Škoda, že nejste kluk. Přesto však věřím, že si svého muže, který Vás ocení takovou, jaká jste, nakonec najdete. Je to jen otázka času. :-)

2 0
možnosti

E39d58n15a 79N43o24v67á

20. 8. 2017 10:16

Děkuji za Vas mily komentář, potěšil...

Ano, kase z pytliku je leda za trest.

Ono je to tak, protiklady se přitahuji, takze tehdejší přítel nikdy nepřečetl žádný roman, četl odborné články.

Maté se, ze mate člověka, který Vas oceňuje takového jaký jste.

1 0
možnosti
Foto

Pochválila jste se hezky. Já bych jen dodal, že se píše " hezká prsa ".

2 0
možnosti

E63d12n87a 30N51o61v57á

20. 8. 2017 9:05

Nojo, dekuji za upozorněni, opravím, to víte já tu češtinu dokážu krasne a nekrasne komolit.. Však já se umím pochválit :D, ale na druhou stranu si rikam, že některé z tech bodů nevyznivaji uplne v muj prospěch... Zaznívá tam flegmaticnost k bordelu, lhostejnost k módním trendům, sebestredne očekávání, ze mam hezká prsa, neromantická povaha, nudná holka s knihou.. Chce to trosku i otočit. Ja si myslim, ze jsou to dobre vlastnosti, ale muz na to muze nahlížet z opačné perspektivy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS