Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že mezi ženami je dost takových, co mají submisivní orientaci a prostě vyžadují tvrdé zacházení. Krásně je to vidět našich "refudžískových" vítačkách, které by se pro imigranty přetrhly a je jim jedno, jak se jejich náboženství k ženám chová. Normální submisivně založená žena to buď řeší v klidu doma, nebo občasnou návštěvou jistého klubu. Ty nenormálnější holt potřebují svého fašistu a islamistu. V druhém případě je smutné hlavně to, že dotyčná nějak neřeší, že díky svému postoji pomáhá ničit svůj vlastní stát..

5 0
možnosti

E95d19n13a 43N67o64v41á

19. 8. 2017 13:33

Je submisivita a submisivita. Já jsem také asi spíše submisivní (ale rozhodně to neznamená, že vyžaduji tvrdé zacházení). Děkuji za Váš komentář, ale prosím islamisty mi sem netahejte, mě už ze slova islám třeští hlava (jak ze strany "odpůrců", tak ze strany "příznivců").

1 0
možnosti

Měly by některé ženy revidovat svůj postoj k mužům. Neuvědomuju si totiž, že bych čítal výlevy nenávisti vůči ženám všeobecně a některým jejich vskutku nechutným a častým vlastnostem od mužů.

Důsledek "feminismu". :-P

1 0
možnosti

E30d56n75a 43N70o57v24á

19. 8. 2017 13:30

Pane, já jsem cokoliv jen ne feministka, nenávistné výlevy si představuji vážně jinak. Obviňovat "feminismus" mi přijde jednoduché, ale krátkozraké.

0 0
možnosti

M42i63l97a72n 80R17a73d62e90k

18. 8. 2017 15:58

Kazdy zaporak co mlati zeny je fasista? Co kdyz je apoliticky?

1 0
možnosti

E72d25n64a 29N62o64v35á

18. 8. 2017 16:15

Chápu výtku. Ale o jedná se o citaci. Fašista v pojetí autorky nemá nic společného s fašistou v politickému duchu, ale v představě zla.

2 0
možnosti

Mám velké výhrady k nadpisu, ke slovu "každá". Rozhodně každou ženu nepřitahuje proutník či tzv. tvrďák, už vůbec ne surovec a naprosto vůbec ne fašista. To je opravdu velký nesmysl. Je určité procento žen (rozhodně menší část), které přitahují popsaní hulváti. Ale věřte, že velká většina žen nejsou "masochistky".

2 1
možnosti

E71d19n50a 97N40o46v55á

18. 8. 2017 15:00

Ano, naprosto chápu a rozumím. Jenže zrovna tady každá z mých přítelkyň zbožňuje svého fašistu. A citaci od Sylvie Plath jsem nechtěla upravovat. Ona tam má prostě každá, jinak mi její úryvek přišel absolutně trefný k popsání tohoto jevu.

0 0
možnosti

I když R^ a taky karma, tak v nadpise "každá ženská...." je podle mě dost velká nadsázka, já osobně sem nabyl dojmu, že naštěstí většina žen fašisty nezbožňuje.

Teď z jiného, ale podobného soudku: Že existují ženy, nad jejichž výběrem partnera většina okolí kroutí hlavou, je skutečnost. Pracoval sem léta ve forenzní psychiatrii, kde jsme měli denně co dělat s celou škálou kriminálníků - od zlodějíčků až po vrahy, násilníky, psychopaty a sem tam i nějakého sociopata či sociopatku.

Žasli sme, když za dost drsnými zločinci přišly jejich mladé partnerky na návštěvu, skoro bez výjimky kočky s velkým K. Naši psychologové si lámali hlavu, co ty atratktivní a někdy i příjemné a mile působící holky na těch "tvrďácích" přitahuje. Jednou z domněnek byl i nějak nešťastně probuzený latentní mateřský pud.

No a nestačilo, že ti tvrdí hoši měli ladné děvy "z venku" - jedna spoilupracovnice se zamilovala do drsného rváče a musela odejít, jedna naše kurátorka se zamilovala do psychopata "non plus ultra" , (ale byl inteligentní a jak mnoho psychopatů měl šarm), neblaze známého v celé naší zemi, pak se dali dohromady on ji pak dvakrát málem přizabil, teprve po druhém přizabití a jedenácti dnech v nemocnici jí došlo, že toho grázla "nepředělá" k obrazu svému.

2 0
možnosti

Dane, ale ten nadpis je citace, jak je uvedeno v článku. Asi to mělo být správně v úvozovkách.

1 0
možnosti

P50e88t86r 23B57u12r52i54a77n

18. 8. 2017 11:19

Téma i zpracování super.

2 1
možnosti

E63d34n88a 29N55o49v12á

18. 8. 2017 14:57

Děkuji. Děkuji.

0 0
možnosti

No, téma mě nenadchlo, ale píšete pěkně. Karma:-PR^

5 2
možnosti

E32d44n60a 12N69o68v57á

18. 8. 2017 14:57

Děkuji moc. Chápu, že téma nemusí sednout každému.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS