Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

E67d86n82a 42N48o93v14á

13. 8. 2017 19:21

Ano, znám. Viděla jsem až pred par měsíci.

0 0
možnosti

E53d62n30a 66N27o19v52á

13. 8. 2017 19:20

Mne to nevadí. Jen se divím, ze Vas to bavi.

0 0
možnosti

" Nikdy jsem ho nenazývala panem Božským. Ani v duchu. Ještě mám nějakou míru zdravého rozumu." - takže to bylo jenom zboží na zkoušku?

1 0
možnosti

E15d42n56a 88N38o86v21á

12. 8. 2017 20:50

Co vás vede k myšlence zboží na zkoušku? Že jsem si chtěla "zkusit" Inda? Pan Božský mi přijde jako naivní označení, vhodné možná do pohádky. Já nejsem moc velká romantička. Svého přítele nazývám můj milý.

0 0
možnosti
Foto

já chodila s Iráčanem, taky mě neunesl a nezotročil...:-)

1 0
možnosti

E14d52n23a 23N55o57v71á

12. 8. 2017 20:51

Sdílela jste někde nějaké podrobnosti nebo obecnosti o vztahu? Zajímají mě ty kulturní odlišnosti a jak se s nimi naučit žít.

0 0
možnosti

E72d41n96a 72N39o53v95á

12. 8. 2017 15:48

Chápu. Dost mužů v mém okolí to tak má nastaveno, jedná se o nadprůměrne inteligentní jedince... Já jsem ta nekdy hysterická žena, řídím se rozum ale i city. A nemenila bych. A nad malichernostmi mavam rukou.

0 0
možnosti

K citům patří něco, co se nazývá empatie ;-)

0 0
možnosti

Je to z úplně jiného soudku, ale coby "pozorovatele" z jiné země, mě zajímá, jak na Vaš vztah s Indem reagovalo Vaše okolí, hlavně třeba lidi kolem v kavárně, v MHD atd, když jste byli spolu. U vás v ČR je dost vypjatá tak zvaná "romská problematika" a lidé většinou nerozpoznají rozdíl mezi Romem a Indem, Moje mladší sestra měla před 17 lety známou, která měla přítele Roma, a ta naříkala na nevraživé pohledy lidí z okolí, lidé někdy dokonce utrousili i komentář typu "no jo, to je asi nějaká děvka, když se spolčí s cikánem". Ale možná za těch 17 let i společnost v ČR udělala nějaký kroko k větší toleranci mezietnických vztahů mezi etnickou Češkou nebo Čechem a příslušníkem či příslušnicí neevropského etnika.

1 0
možnosti

E85d56n90a 86N98o26v65á

12. 8. 2017 8:56

V Praze se nad tím nikdo nepozastavoval. Nikdo s tím neměl problém třeba na ulici nebo tak. Samozřejmě mi někteří "známí" říkali, že by nemohli být s někým tmavé pleti, s jinou mentalitou.. Ale on je hinduista, Ind, kdyby byl muslim a Arab, tak to bude pro mnohem více lidí nepřijatelné. Paradox Česka, žádné imigranty tady nemáme a všichni se jich bojí.

Problém byl v Srbsku, tam nás legitimovali ve věřejném prostoru. Přitom je tam hodně "tmavších" lidí, což jsou "ti slušní" normální lidé. Pak je tam spoustu doopravdy tmavých lidí, špinavých, čekajících před agenturama, co s nimi bude. A lidé fakt čuměli a blbě čuměli. Potkali jsme náctileté kluky z Pákistánu, se kterými jsme se bavili a ty na mě taky koukali jak na exotickou opičku (wow, ty máš bílou holky, jak jsi sbalil, jsi bohatý..) Přítelovi neprodali lístek na autobus, "my neumíme anglicky", pak ho jdu koupit já a žádný problém v tom samém obchodě. Tam jsem vše musela zařizovat já, mě jakožto z EU se ptali, zda "tenhle je tu semnou".

1 0
možnosti

Jaj, všichni se rozplývají nad Panem Božským, romantikou, stylem psaní ( tomu fakt není co vytknout ), ale co mě zarazilo a nikdo se nad tím nepozastavil: "I můj nevšímavý, nežárlivý přítel si všiml, že s nějakým chlápkem stále konverzuji"

I když to s přítelem stálo za prd, není lepší se s ním nejdříve rozejít a až pak se s někým začít vídat? Než ho "platonicky" podvádět? Trochu taktního přístupu přístupu by v dnešní době na škodu nebylo.. Si myslím :-P

2 0
možnosti

E92d85n72a 69N96o38v48á

11. 8. 2017 22:45

Ano, máte dobrý postřeh. Já jsem ten rozpor cítila, proto jsem také odešla (plus další věci samozřejmě). A dopředu jsem fakt netušila, že se do toho muže zamiluji, to nebylo v plánu (také mi trvalo nějakou dobu, než jsem pochopila, že to je více než přátelství). Přítele má platonická láska stejně nezajímala (dokonce i dnes ji označuje za nereálnou), on to viděl jako pokec s Indem, se kterým se stejně nikdy nesetkám. Nežárlil. I teď mé vztahy umenšuje, ale to vidím jako nevědomou ochranu ega.

0 0
možnosti

R^, píšete moc hezky, ale k tomu závěru( to jen taková možná bezvýznamný maličkost): Carrie ze Sexu ve městě byla velmi chytrá žena a žádná nána. K těm botám: byla kus a měla šmrnc;-).

2 1
možnosti
Foto

Byla to nevyzrálá žena. Např. nosit si k příteli postupně věci s myšlenkou, že si mě pak k sobě nastěhuje také, to se mi zdá velmi velmi naivní... A to jsem viděla jen jeden díl... Pan Božský to udělal správně. Pěkně jí ty věci sbalil do brašničky a vrátil jí je s tím, že si je u něj zapomněla... ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Taky znám jednoho Inda a ten když ho vyndá, tak mu bryndá.

1 0
možnosti

...a když nic, tak to nechá na...indy, že?:-)))

1 1
možnosti
Foto

Indové se do multikulturalismu nepočítají. Ve své převážné většině nejsou muslimové.

0 2
možnosti

Pane Jiří, možná v ČR slovo multikulturarismus zahrňuje jenom dvě skupiny - nemuslimy a muslimy, alespoň tady u nás na severu to slovo zahrňuje daleko více , například buddhisty, hinduisty , taoisty, a dále je rozdělení nejenom podle náboženství, ale i kultury a do pojmu multikulturaliismus sa zahrnují třeba i Číňané, jihoafričané, křesťanští arabové, ba třeba i Řekové a u nás i na dálném severu žijící Laponci.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS