Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte, všimla jsem si Vás už při dřívějších článcích. Mám pro Vás hluboké pochopení a vím (známá je psychiatryně) tak zhruba jak to v těchto nemocnicích chodí....Říkává, že podle toho jak se pacienti sdružují do skupin by se daly určovat diagnózy...

Jen Vám chci ve vší sympatii říct, že tady odkrýváte citlivá místa a leckdo nebude váhat se do Vás trefit....

Věřím, že to ustojíte:-)

3 0
možnosti
EN

E38d39n69a 56N12o30v10á

9. 8. 2017 21:11

Děkuji za Vaši reakci. Ať se trefují. Zdá se, že sděluji osobní informace, nicméně tyhle věci jsou pouhý povrch, informace, které bych sdělila na potkání. Odlehčené, nejdou do hloubky, jen tak pro zamyšlení. Nechtěla jsem psát článek o utrpení. V práci vědí, kdo jsem. Přítel, přátelé také.

1 0
možnosti
EN

E88d32n93a 94N10o90v10á

9. 8. 2017 19:39

To bude dobrý, sice mam se svým psaním ambice nebeských výšin - jak jinak, ale blog jsem si už kdysi psala, pak ho s lehkou hlavou opustila. Ano, každá žena má témata. Kvalita, kvantita.. Kdo se v tom má vyznat.

0 0
možnosti
PB

Kvalita, kvantita a dál třeba inflace slov bez sebereflexe...

Vy se v tom vyznejte!

Vždyť jste to sama začala.

2 0
možnosti
PB

Nejspíš cítíte, že toho máte hodně co říct.

Držím palce ať okouzlení momentálním relativním úspěchem (uvážil bych efekt "něčeho nového") publikování na této platformě, nebude mít negativní vliv na kvalitu toho jak a o čem píšete. :-)

2 0
možnosti
DP

A jedna velkou karmu Vám posílám až od nás z chladného severu. Slečno Edno, vy máte opravdu dar jak se u nas na severu říká "poskládat krásně slova"R^:-)

5 0
možnosti
EN

E33d60n16a 42N20o77v66á

9. 8. 2017 17:44

To zní až moc krásně - poskládat krásná slova. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Jeden R^ jako obrovska karma a tenhle druhy R^ Vam drzim.:-)

7 0
možnosti
EN

E13d58n11a 32N24o56v87á

9. 8. 2017 17:21

Děkuji pěkně :)

1 0
možnosti
SH

Edno, začnu tím, co je vidět. Jste hezká holka s hezkým jménem, která hezky píše. S upřímností, vtipem a nadhledem. Navíc máte odvahu to vykřičet do světa. To, co vidět není, bude asi komplikovanější, stejně jako u mnohých nás jiných:-) Něco o tom taky vím...R^

8 0
možnosti
EN

E83d40n19a 42N80o68v45á

9. 8. 2017 16:34

Jste moc milá, děkuji za krásný komentář. To je vždycky komplikovanější u každého. Já se tedy docela ráda chlubím, že už přežiju snad všechno (a ráno jsem se přistihla, jak úplně zbytečně dělám hysterku, tak jsem si zase uvědomila, že to s tou vyrovnaností nebude tak horké :D).

0 0
možnosti

Píšete moc fakt moc hezky...R^já jsem to naštěstí až do psychiatrické nemocnice "nedotáhl" i když jsem k to mu měl jen malý kousek. Léčbu jsem zvládl doma několika měsíčním polykáním antidepresiv...a podle vyprávění kamaráda, který v Beřkovicích strávil měsíc je to docela očistec, takže respekt a pište dál:-)

1 0
možnosti
EN

E75d46n75a 72N97o49v15á

9. 8. 2017 16:30

Umím si představit, že to pro vás muselo být peklo... Já měla 24hodinovou péči na rozdíl od Vás, takže si myslím, že jste to měl hodně těžké.. Mně antidepresiva bohužel nezabírala, proto ta léčebna. Zabrala mi až elektrokonvulzivní terapie (prostě do mě napálili pár elektrošoků).

0 0
možnosti
IH

Líbí se mi, jak píšete, i že se nesnažíte schovávat svoje nedostatky a možná jen o malinko se děláte lepší. Jste tu příjemným osvěžením. Jen doufám, že vám elán vydrží. Budu se těšit na další pokračování.

V "blázinci" člověk potká úžasné i úžasně divné lidi, se kterými by ho "venku" ani nenapadlo se bavit. Navíc se všemi z nich existují i společné zájmy (nemoc, pilule), takže materiálu bude určitě dost.

1 0
možnosti
EN

E40d29n27a 90N89o43v87á

9. 8. 2017 16:27

Děkuji, to je milé. No já neskromně doufám, že třeba to mé psaní neskončí jen u blogu :D. Ano, občas jsme se s těmi lidmi v blázinci cítili skutečně jako v blázinci.

0 0
možnosti
EB

riskuji, že budete muset nosit nad nosem deštníček, ale napíšu to: díky za upřímnost, každý tu odvahu nemá R^ přitom není co tajit ani za co se stydět... s depresí si nikdo sám neporadí. to je, jako by chtěl operovat sám sobě slepé střevo na kuchyňském stole tupou armádní kudlou. v Bohnicích funguje terapeut Jan Jílek, co píše na IDnes skvělý blog - potkali jste se?

3 0
možnosti
EN

E26d85n49a 41N83o43v35á

9. 8. 2017 15:28

Jenže je jednodušší říct, že máte angínu, poškozenou slinivku atd.. Já jsem v Bohnicích byla po většinu času tak mimo, že i kdybych ho poznala, tak si ho nepamatuji. Ale děkuji Vám za tip, strašně ráda se na jeho blog kouknu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik