Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co přeskočit první schůzku (evidentně vám to nejde) a jít rovnou na druhou??? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

dneska fakt bomba ;-) ten lehce jízlivý humor, ta upřímnost, bezedný optimismus i při pádech na pusu ;-) takže partner, který toto vše s noblesou ustojí, bude opravdu stát za to a bude to muž, jak má být.

1 0
možnosti

E49d51n73a 55N76o44v47á

9. 8. 2017 14:41

Váš komentář je taky bomba. Děkuji moc, mám z toho radost. Mějte hezký den

1 0
možnosti

Tak na začátek potenciálního vztahu to je docela slušný nářez. Možná to někdy může působit jako zaručená anti-přitažlivost.

Otázkou možná může být, co je cílem daných schůzek ?

1 0
možnosti

E27d27n42a 64N61o86v67á

8. 8. 2017 22:57

Nesděluji všechny údaje naráz. A ne všechny údaje jsou takové peklo. Někdy mi bylo líto, že jsem některé věty vypustila z půst, ale po většinu času jsem byla ráda. Obecně v mezilidských vztazích se mi ukazuje jako dobré říct: "hele, já zažila to a to.. " Lidé pak mají větší důvěru, jejich "trapné" záležitosti jim pak nepřijdou tolik "trapné", "neobvyklé" atd. a můžeme spolu něco řešit. V profesní rovině samozřejmě tyto věci nesdílím.

0 0
možnosti

Autorko, doufám, že vám na rande nikdo neřekne ani v legraci, že jste zlá televize.

1 0
možnosti

E45d51n15a 57N83o28v41á

8. 8. 2017 22:57

Doteď jsem neznala spojení zlá televize.

0 0
možnosti
Foto

Jestli se u toho skvěle bavite, tak nic proti. Asi jsem už hodně stará, ale vždy mně bylo vštěpovano, že nejdůležitější je první dojem a podle toho jsem se vždy na první schůzce (pracovní, rande, zápis do skoly)chovala. Černého humoru mám v zásobě dostatek, ale užívám ho jen s těmi, o kterých vím, že to mají stejné. Diky tomu jsem se v životě vyvarovala množství zbytečných seznámení i zklamání. Ale jako cesta do vašeho nitra a zpět se tomu nedá nic vytknout. Ať se daří!

7 0
možnosti

E14d17n50a 93N35o70v40á

8. 8. 2017 9:52

Dekuji za sdílení Vaši zkušenosti. Já to tak take mám na rovině pracovní. Ale v otázce seznamování si rikam, ze by muj muz měl sakra neco vydržet, chápat muj smysl pro humor, přenést se přes pár blbosti,které vypustím z pusy, protoze ve vztahu tyhle mé libustky bude mít na talíři kazdy den... Samozřejmě ne v takove formě.. Nedávno se přítel podivil, kde beru všechny ty magory z mých historek, vysvětlila jsem mu, ze jakožto velmi vyrovnaná a stabilní osobnost bohuzel přitahuji podivné existence. Na to neřekl uz nic, předpokládám, ze ho mé vysvětlení dokonale uspokojilo a dávalo mu smysl. Preji Vám hezký den 

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik