Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Ten váš blog mi připomíná trapné blogy pana Paroubka. Stejný styl, jen v opačném gardu - já jsem dokonalý/á, moje/můj ex je příšerná/ý.

1 3
možnosti
EN

E57d36n41a 67N47o63v98á

7. 8. 2017 17:26

Doplnila jsem článek o jeho pohled na věc. Tak můžete aktualizovat. Holka s depresí, holka co chce moc drahej šperk, holka se zbytečnou vysokou a bla bla... S panem Paroubkem nesouhlasím. raději paní Paroubková, klidně ta první tlustá a ošklivá, s tou já totiž vždy soucítila.

2 0
možnosti
Foto

Milá kolegyně blogerko,

děkuji pěkně za Váš úžasný blog! :-)

Jsem sice o pár let starší než Vy, ale zkušenosti mám stejné. S tou svatbou jsem to zažila jako přes "kopírák".

Nevěšte hlavu! Nevzdávejte se! Jestli je to trošku možné, buďte dobré mysli! Jsem člověkem naděje a věřím, že jednou nějaký muž ocení, jaká jste úžasná žena. Jenom se ještě neobjevil...

Mějte se krásně, Vaše H. R. Šiander

6 0
možnosti
EN

E61d95n77a 82N71o93v60á

7. 8. 2017 17:06

Děkuji Vám, jste milá. Já jsem se svou zkušeností dokonale smířená a šťastná za ty dary odmítnutí. Nejsem moc romantická, svatba představuje spíše pragmatický krok (v nemocnici se s Vámi nikdo nebaví jako s partnerkou, nejste člen rodiny, po x letech vztahu je to pak docela nepříjemné.. dále řešit s potomky, proč se maminka jmenuje tak a tatínek jinak)...

Přeji Vám hodně úspěchů na poli psání i vztahů :).

2 0
možnosti
Foto

Děvče, blogínko...ty jsi precizně zhybridizovaný žrout slov a nesmyslů. Inhibitorem je tvůj ženský polohormon, abych ti dodal odvahu v čem jsi tak akorát. BOŽE DEJ MI SÍLU..[>-]EU:-)

2 1
možnosti
EN

E47d64n27a 33N64o88v57á

7. 8. 2017 16:57

My si tykáme? Bůh Vás nezachrání, doporučím pouze jediné - příště ty ženské vežblechty nemusíte číst.

8 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik