Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

milá souputnice Vodnářko, dovolte, abych Vám napsala, že jste velice zdařilá představitelka tohoto znamení - my jsme prostě trošku jiní: svobodymyslní, někdy přelétaví, občas chaotičtí, ale vždy tvůrčí, zábavní a vynalézaví. proto k nám lidé tíhnou a nejsou to vždycky jen takoví, co nás obohatí. ale každá zkušenost se počítá, to si časem uvědomíte ;-) a to nej teprve přijde - jste mladá, užívejte si život a berte ho plnými doušky, co zdraví dovolí. jo a mladou dámu s VŠ vzděláním je zvykem oslovovat "paní", to jen abyste se necítila o 15 let starší než skutečně jste :-)

1 0
možnosti
EN

E36d84n78a 90N92o13v57á

8. 8. 2017 12:19

Také tak milujete charakteristiku znameni vodnare? Já si vždy přijdu strašně důležitá a originální. Mě nejvíce obohatily mé pády, každá zkušenost byla dobra. To já ani titul uvedený snad nikde nemam, jen na pracovní vizice. Minuly týden e-mail s pouhý oslovením Magistro mě docela pobavil. Dekuji Vam za komentář, potěšil.

0 0
možnosti
MP

Takovy typicky egobooster clanek, ktery je jinak o nicem ;-)

2 0
možnosti
DP

Řekl svobodný, jednačtyřicetiletý mladý muž bez VŠ.;-)

2 0
možnosti
Foto

Pěkné, také jsem ve Vašem věku byl jako Vy - nedá se to popsat. Ale pěkný flashback :-)

1 0
možnosti
MK

Napsal bych něco, jakože nejsem zastánce velkých věkových rozdílů - prostě, kdo by se ve svých 50, kdy je plný sil a děti už se o sebe postarají, chtěl vázat ke starýmu chlapovi ... Ale, někomu to asi za ty předešlé roky "čistého štěstí" stojí.

Ale protože jsem se taky koukal, jak to funguje jinde, aby to fungovalo, doporučím vyskytovat se v prostředí, kde rostou chlapi podle vašich představ - chci inteligentního a hodného muže, nebudu se po něm koukat po nonstopech, ale třeba hmmm ... mezi skautskýma vedoucíma? V šachovém klubu? Na veletrhu výpočetní techniky? Sjez Mensy? Na přednášce cestovatelů? ... Toť můj tip.

P. S. V depresích se nevyznám, snad tedy jen hodně sil a okamžiků, které dají hlavě tu správnou chemii (drogy nemyslím a s čokoládou bacha)

1 0
možnosti
EN

E34d76n87a 69N62o66v86á

8. 8. 2017 10:43

Ano.. Souhlasím s vekovymi rozdíly.. Proto jsem si dala věkový rozptyl maximalně 10 let.. Tu budoucnost si uvědomuji. Jenže já doopravdy jeste nepotkala rozumného chlapa pod 30, svými zkušenostmi a ehm ehm "vyrovnanosti" je prevysuji o 200 procent, nebaví me dělat partnerovi matku, stejne jako já neocekavam, ze mi bude dělat otce..

Deprese se opravdu dá krasne vyřešit medikací.. Nicméně já mela farmakorezistentni těžkou depresi, na kterou leky nezabirali, takze elektrosoky. Neocekavam, ze by se deprese vracela, protoze uz se nehoním za úspěchem, uz nechci zvládat vse na sto procent. To je ta nejlepší prevence.

1 0
možnosti
LB

A tak joo, já si vás tedy vezmu za ženu :)

1 0
možnosti
EN

E20d88n77a 71N58o79v24á

8. 8. 2017 8:50

Napíšu Vám e-mail na své rodice, budou mít radost .

0 0
možnosti
LH

Vy určitě nejste blbá :-) Naopak, jste vtipná a to velmi....Jen věřte sama v sebe..Nic jiného není potřeba...Ani o generaci starší muž...ps.: chlapi jsou úžasní....

1 0
možnosti
EN

E75d40n47a 46N88o51v36á

8. 8. 2017 0:26

Já sama v sebe věřím. Někdy až moc, že to chlapům leze na nervy. Svou aroganci se snažím vyvažovat drsnou sebekritičností. Já jsem na ty starší muže vysazená (bohužel bohudík). Děkuji Vám, jste milá, taková slova mě povzbuzují :).

0 0
možnosti
EN

E85d74n95a 72N30o76v70á

8. 8. 2017 0:10

Ach, muž, který umí ocenit sebetrapnost ženy.

0 0
možnosti
Foto

Příště snad partnera prokouknete dřív. :-)

1 0
možnosti
EN

E51d41n82a 17N53o84v84á

7. 8. 2017 21:31

Příště možná partner prokoukne mě dříve...

1 0
možnosti
JZ

Na blog iDnes chodím hlavně kvůli politickým článkům, ale ty vaše jsou momentálně jasně nejzajímavější z 'těch ostatních'. Těším se na pokračování;-)

6 0
možnosti
EN

E18d54n62a 76N46o53v82á

7. 8. 2017 19:45

Ach, děkuji moc! To mě vážně těší :).

1 0
možnosti
Foto

Už vícekrát v životě jsem byl svědkem toho, že si krásná, mladá a chytrá holka pořídila neschopného idiota, obskakovala kolem něj a dostalo se jí jen machistické povýšenosti a minimální citové odezvy. Přesto dotyčná vydržela i několik let / než si ten její našel nějakou mladší a méně opotřebovanou /. Ničeho se nebojte a rozchod berte jako šťastné vystřízlivění. Paní Šiander má pravdu: Nevěšte hlavu ! Nevzdávejte se ! Buďte dobré mysli !

8 0
možnosti
EN

E67d52n87a 44N49o17v23á

7. 8. 2017 18:53

To je krásné uznání od muže, dekuji Vam. Nicméně skutečně to nebylo tak jednostranné. City mi dával najevo. Toleroval mi, že po dobu studii jsem mu přispívala na domácnost směšnou částkou. Jenže o to dobré v tomhle článku skutečně nešlo. Šlo o takové černohumorné vyjádření, jak se mladá a blbá holka chtěla vdávat. A on ji nechtěl, taky z pochopitelných důvodů.

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik