Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hmm, nebyla jedna z těch bot červená? že by jste jako byla blondýna s červenou botou;-D

0 0
možnosti
Foto

Milá Edno, máte velmi zajímavé jméno. Nevím, jestli jste už muže nenašla, ale pokud ne, můžu vám dát naději... Po svém rozvodu jsem si řekla, že asi nechci být sama. Tak jsem také byla na seznamce... Když se mi podařilo vyčlenit ženáče (jednoduchý trik - domluvit si rande o víkendu, ženáči tak nějak namůžou), vyčlenila jsem ještě úchyly - skryté, ale i ty očividné (jedem chtěl se mnou jít na rande do lesa, on bude v ženských šatech a já nahá na psím vodítku). Pak se občas ozval nějaký muž, ovšem rande, kdy muž odpovídá ANO a NE, skončí velmi brzo, tak nějak dojdou otázky... Moje další a další rande mělo klesající tendenci... tak jsem si řekla: sakra, děti už máš, tak na to tlačit.... Nechala jsem toho... Asi po půl roce se mi na seznamku ozval muž. Pozval mě na rande - na Silvestra. Jsem si říkala: nene, nenechám si zkazit Silvestra zase nějakým "divňouchem". Dali jsme si rande po obědě. Seděli jsme v kavárně a 4 hodiny jsme si měli co říct... Už jsme spolu 14 let... Tím vším jsem chtěla říci: netlačte na pilu... Všechno je, jak má být... Přijde to, až bude čas... A my vodnářky jsme nejdivnější exoti zvěrokruhu. Nemůžeme mít obyčejného muže.... Počkejte si na toho správného... ;-)

1 0
možnosti

E44d91n73a 75N81o32v81á

12. 8. 2017 20:31

Já Vás "žeru", milá Michaelo. Nemáte někdy pocit, že se kolem nás "vodnářek" točí samí exoti? Nyní jsem nově šťastně zadaná, ale není to jednoduché, není to ten sladký románek, kdy si dávají lidé schůzky v restauracích (můj milý skončil v nemocnici). A tak jsem zvědavá na další vývoj, minimálně to bude zase další obohacující zkušenost. Děkuji za Vaše zkušenosti (psí vodítko pobavilo :).

0 0
možnosti
Foto

Jste Vodnářka jako můj manžel, já jsem Blíženec. Nikdy jsem na významy znamení moc nebyla, ale my dva jsme si sedli jak P na hrnec. No a naše holky, ač Panna a Lev - díky tomu, že žily v prostředí černého humoru, nasákly tím vodnářskoblíženectvím dost dobře. Smím se optat, váš přítel je jaké znamení?

0 0
možnosti

E19d23n33a 87N16o32v18á

9. 8. 2017 11:24

Někdo mě zde v komentářích poučil, že vodnáři vyjdou se všemi znameními, že jsou dost přizpůsobiví. To asi také sedí. Skvělé, gratuluji k Vašemu "sednutí jak na hrnec", ráda slyším, že jsou lidi ve vztazích spokojení. Přítel je na hraně raka a lva. Ale vidím v něm jasného lva, za což ho obdivuji. Má neskutečně silnou vůli, víru v sám sebe, je inteligentní a umí se prezentovat (já na své prezentaci ještě zapracuji :D).

0 0
možnosti

Edno, precetla jsem si par vasich clanku a velmi jsem se pobavila. Pisete dobre, gratuluji.

1 0
možnosti

E85d15n83a 18N11o94v45á

9. 8. 2017 11:19

Děkuji Vám, jste moc milá, že mi to píšete.

0 0
možnosti

Tak to zkusíme zase z druhé strany, co říkáte, Edno? ;-)

Pokud chlap nevypadá minimálně, jako vystajlovaná celebrita ze "superstáru", nemá na většině seznamek šanci ani na odpověď. Může odepisovat hezky, vtipně - prostě bez šance. Naopak - pokud odepíše naštvaně, pak i nějakou odpověď dostane, což je zajímavé. Zkrátka - vzhled je na seznamce vždy na prvním místě a může si tady kdokoliv tvrdit cokoliv.

Pokud chlap naopak vypadá dost dobře a může si dovolit se vystavovat, pak se odpovědi jen hrnou. Ovšem málokterá dáma/žena/slečna mívá dost sebereflexe, aby pochopila, že zase ona nemusí být jeho typ a dost těžce snáší, když je odmítnutá.

Pokud chlap projde seznamku, tak se kolikrát nelze divit, že raději takové stránky típne a radši jde s přáteli někam posedět, nebo na nějakou akci, protože některé dámy/ženy/slečny vyloženě ztratily soudnost a veřejně mnohdy prezentují své postoje takovým stylem, že spíš potřebují chlapa k barvě svých očí, stavu svého (ne)konta a k hlídání dětí, či vybudování společného hnízda (tedy - samozřejmě chlap vybuduje, dotyčná předrahá přítelkyně se přece nebude dřít)

Tolik k ohlasům zase z pánské strany.

Takže milá Edno, chápu, že potkáváte takové, jaké jste je popsala, ovšem z nějakého důvodu si je přitahujete. Napadlo vás to? Nic se neděje náhodou. Každopádně doporučuji zkusit trochu jiné myšlení. Nejde o to, že jste náročná, to je v pořádku. Každý jsme nějak náročný. Ale zkuste zkrátka v první řadě na sobě zapracovat a pak si teprve začnete přitahovat příjemnější protějšky. Ona je v tom nějaká zákonitost, nebo co ;-)

A mimochodem - pokud má například dotyčná dáma chtivá seznámení výšku dejme tomu 160, nevíte náhodou, proč potřebuje nutně chlapa s výškou 190 a více?

1 0
možnosti

E97d24n64a 10N81o81v69á

8. 8. 2017 13:57

Vzhled "superstár" naopak mnoho racionálně smýšlejících žen odradí. Nepotřebují život trávit vedle modelky.

Já mám hodně dobrých i blbých zkušeností se seznamkou, samozřejmě jsem si zamapovatala jen ty horší (navíc jsou vtipnější). Tohle všechno jsou extrémy. Měla jsem dvě kategorie, mladého muže, který moc neví, co chce, potřebuje trochu maminku, protože nikdy nežil sám, neměl trvalý vztah atd. Staršího muže, se zkušenostmi, inteligentního, ale ten už měl požadavky vyšperkované do všech detailů, nebo zase byl tak zasekaný ve svém staromládenecké životě, že mu přišlo normální se vidět jednou za týden, když deset dní, tak taky neva, tímhle tempem bychom se seznamovali deset let.

Jinak váš ujišťuji, že na sobě velmi pracuji a nyní mám muže, který splňuje ty mé vysoké nároky (nevypadá jako superstár naštěstí, ale je velmi charismatický, charisma je pro muže ostatně důležitější než vzhled).

Vysoký chlap je sen každé ženy (evokuje ochránce). No já jsem naštěstí malá holka (164), tak přítel (174) bude vyšší, i když si vezmu nízké podpatky.

1 0
možnosti

E96d60n90a 89N76o67v48á

4. 8. 2017 21:15

Šedesátiletý člověk není pro mě automaticky starý. Potencionalní šedesátiletý partner je pro mě však starý, což pravděpodobně pochopí 99 procent populace. Partnera nyni mam, dekuji za zájem.

2 0
možnosti
Foto

Jé, uf, to se mi ale vážně ulevilo a jsem rád, že šedesátiletý je už pro vás starý a díky tomu vypadávám ze hry a nemusím tehle váš problém s vámi řešit (já mám totiž ještě dokonce o 8 roků víc). Přeji vám milá slečno hodně úspěchů v hledání, protože šanci máte zhruba asi tak "jedna ku pěti stům"...:-P

0 0
možnosti

Nic proti, ale slečně je 25... Tzn. že jste o 43 let starší. Zřejmě jste plný plánů a vyhlídek do budoucna, ale nejsem si jistý, že plánujete zakládání rodiny a neutuchající energickou péči o potomstvo do jeho dospělosti.

2 0
možnosti

Seznámit se je a není velice jednoduché;-).

Výhodou seznamek je určitě to, že poskytují velký výběr, byť může být pouze zdánlivý. Nevýhodu pak představuje skutečnost, že se na nich (patrně na všech) vyskytují zase jen lidé:-). Tedy jedinci slušní, rozumní, hledající seznámení, ale i tzv. exoti:-). Je to zkrátka vzorek populace. Jenže zatímco ve svém běžném životě se díky hradbě přátel, kolegů ze zaměstnání a rodině s exoty tak často nepotkáte, na seznamce jste rázem vystavena onomu prostému vzorku populace, který je "různorodý". A to pak samozřejmě může vést k panice a deziluzi:-). Ale to všechno je nutné odfiltrovat a neházet flintu do žita. Také může dojít k pozměnění nastavení osobních "filtrů", které rozhodují o akceptování potenciálního partnera/partnerky. Člověk se může po kontaktu s onou "exotickou" částí populace dostat do stavu, kdy je citlivý na sebemenší náznak problémů, které ve skutečnosti ani problémy nejsou. Následně pak odfiltruje i potenciálně vhodné jedince, kteří měli jen tu smůlu, že použili nešťastný obrat, anebo se jim nepovedlo hned na poprvé zdůraznit své silné stránky. Proto i přes zmíněný velký výběr nemá smysl točit uživatele a uživatelky jako na kolotoči, ale je výhodnější tzv. dát šanci. Přestože se člověk může a svým způsobem i většina musí napoprvé či napodruhé spálit. Mám dojem, že se uvádí, že průměrně zhruba šestý až sedmý partner bývá ten pravý.

Tolik obecně k seznamkám.

Tou druhou částí jsme my sami:-). Musíme vědět, co chceme, a co je pro nás důležité. Vím, že by se nyní ozvala reakce - to je přece jasné:-). Ne, není to jasné:-). My si myslíme, že něco chceme... Anebo skutečně toužíme po určitých vlastnostech potenciálního protějšku, ale ty pro nás vlastně důležité vůbec nejsou. Nevíme to, máme různé i nám neznámé stránky. Možná to tuší někteří přátelé, kteří někdy na první pohled poznají, jestli se k nám náš nový partner hodí.

Také je důležité vědět, že nikdo zcela dle představ neexistuje a patrně ho ani nikdy nenajdeme:-).

2 0
možnosti

E53d69n93a 81N21o92v90á

4. 8. 2017 21:19

S tím šestým sedmým partnerem jste me zaujal... Na statitistiku já moc nejsem.

1 0
možnosti

Hezký článek.

Ale udivuje mne jedna věc - opravdu jste za celou dobu na seznamce nenarazila na jediného "slušného" muže? Buď je to zatracená smůla, anebo ty špatné nějak přitahujete - třeba profilem?

Nevím, jen hádám.

Já jsem na seznamce našel tu pravou. Profil jsem piloval docela dlouho, abych měl jistotu, že se ozvou jen ty "správné". Nenarazil jsem na žádnou vyloženě špatnou. Trvalo to jen chvíli (cca měsíc) - a ta čtvrtá v pořadí byla ona.

Tak snad už Vám to teď vyjde, držím palce :)

2 0
možnosti

E57d36n78a 70N27o56v27á

4. 8. 2017 21:21

Samozřejmě potkala. Ale ti normalni nebyli tak zajímaví... A ti normalni většinou byli ti jankovití, nebo naopak muzi, kteří si tak moc navykli zit jako poustevníci, ze žádnou partnerku nepotřebovali. Což pro vztah take neni zrovna použitelné. Jinak v současné době partnera mám a jsem s nim více nez spokojena. Tak doufám, ze i on semnou take. Dekuji!

1 0
možnosti
Foto

Já .. omlouvám se, ale upřímně jste mi zvedla náladu, díky R^ Je málo věcí, které potěší tak, jako zjištění, že se podobné parády dějí i u ...hmmm ... něžného pohlaví :-)

Vy to máte o to jednodušší, že -jak předpokládám- nedostáváte košem ještě před první schůzkou ;-)

1 0
možnosti

E83d42n66a 50N98o45v29á

4. 8. 2017 21:22

Možná dostávám košem pred prvni schůzku, vtip je v tom si to nebrat osobně.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS