Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Víno ze mě dělá koketu

Milý bulvární deníčku, články o mém strastiplném rodičovství nikoho nezajímají. Ač nechápu, že nikoho nedojímá mé vstávání v pět ráno… Tak zřejmě na psaní blogů musím jít odjinud.

Nejlépe vykydat na sebe kýbl hnoje - pomluv, které vlastně ani pomluvami nejsou, neboť jsou skrz naskrz pravdivé. 

 

Všimla jsem si na sobě dost nehezké vlastnosti; když vypiju více jak dvě deci vína, tak jsem hrozná koketa. Já, která si zakládám na pověsti nudné šedé myši! Možná si myslíte, že to není tak hrozný, ale já koketuji doopravdy s kýmkoliv. A často velmi nevhodně. Sedí naproti manželka dotyčného? No probléma. Svádím ženu? I když do bisexuality mám taky dost daleko? No probléma. Flirtuji (dost pochybně) s kamarádem mého muže? No probléma. 

 

Krom tohohle velmi trapného konání, však mi už není dvacet, aby to mohlo být shledáno jako roztomilé špásovaní, jsem i nebezpečně upřímná tzn. nesnesitelná štěkna.

 

Nesvěřujte mi prosím pak mobil do ruky. Píšu si s lidmi, kterým normálně ani nepíšu a vynáším soudy. 

“Byla bys zajímavější bez svého manžela, který tě akorát stahuje ke dnu.” Ženě, která se právě vdala. 

“Nemáš mě dost rád.” Muži, který mě opravdu nikdy neměl rád. 

Případně nejlepší: “Proč zahazuješ svůj talent v té podřadné práci?” U někoho, kdo byl pět lež nezaměstnaný a je rád, že vůbec nějakou práci má.

 

 

A tak se ráno budím s tzv. "morální kocovinou" a hýřím omluvami na všechny strany.

K mému štěstí a vlastně i štěstí všech kolem jsem více závislá na kofeinu než vínu. 

Sic jsem po kávě někdy mírně neklidná, tak většinou se má hyperaktivní agitovanost projevuje v neškodném úklidu knihovny či ve smažení palačinek (už nesnáším i knihovnu i palačinky).

 

Pokud mi chcete napsat nějaký nemilý komentář, tak mi radši řeknete nějakou svou nevhodnou vlastnost, ať nejsem v tom bahníčku záporů sama. Čím více brutality, tím více čtenosti, tuším.

 

Autor: Edna Nová | sobota 11.2.2023 10:35 | karma článku: 27,17 | přečteno: 1444x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1290x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1327x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:08

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

Kvůli letním teplotám a silnému větru hrozí požáry. Ochladí se koncem týdne

29. dubna 2024  6:33,  aktualizováno  11:35

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik