Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Randění v padesáti

Má padesátiletá máti se zaregistrovala na seznamce. Tudíž Edna Bedna přináší bravurní reportáž o “zachovalých babičkách, jež randí jak o život“.

Den první. Máma si hodně vybírá; řeší, zda tohohle nehyzdí příliš velký nos a že tenhle Alex určitě nebude “Čech” a další pro mě nepodstatné blbůstky. Ano, vedeme pak i nacionálně neracionální otázku: “kdo je Čech” a co to sakra znamená, páč mému přejemnělému uchu to zavání rasismem. 

Máma také oplývá naivním idealismem začátečníků; hodlá si psát maximálně s jedním či dvěma muži. Přece není nějaká “flundra”, aby to táhla s více muži najednou! Za což ji dost neurvale plísním: “Proč?! Myslíš, že chlapi očekávají korespondenční monogamii od cizí ženské?”

 

Den druhý. Jde s Alexem na rande a zjišťuje, že jeho otec je Bulhar, že má Alex sice hezký vztah s maminkou, ale na druhou stranu divně smrdí a je tak nějak celý nespecificky divný. A že ho už nechce vidět. Čímž mě naštve, protože “určitě je to kvůli tomu, že je Bulhar a ty jsi nácek”. Ano, jsem dcera k políbení. Podpora sama.

 

Den čtrnáctý. Máma se cítí pohoršeně, kdykoliv obdrží líbesbríf s jakýmkoliv “trochu” intimnějším přesahem. 

Máma: “Představ si, že mi nabízel peníze, když se na něj a jeho manželku budu koukat při sexu!” 

Já uchváceně: “Páni! To je jak v Příběhu obyčejného šílenství! Jdi do toho!” 

Po chvílí si uvědomím, že se může jednat o trochu riskantní brigádku, ale horlivě vymýšlím bezpečnostní opatření: “Předem zjistíš jejich adresu a když se mi neozveš do dvou hodin, tak tam pošlu Policii!” Máti o tom ostatně odmítá diskutovat, týpka nemilosrdně zablokuje. Achjo. Kdyby souhlasila, mohla jsem tento článek nazvat “Vykořisťování rodičů dostává novou podobu! Dcera donutila svou matku navštívit cizí pár a přihlížet jejich souloži za účelem výdělku.” Nadpis hodný nějakého pokleslého plátku! 

 

Den šestnáctý. Beru máti mobil a sázím jedno srdíčko za druhým. Odpovídám frivolněji než by bylo zdrávo, což matku rozčílí, mobil mi odebere a všem pánům vyťuká omluvu, že tyhle kecy vyprodukovala její dcera. Za to jí opět sprdnu, že žádný normální chlap určitě nechce ženskou, za kterou mluví její dcera. 

Pak hodlám situaci zachránit, mámu blejsknu a přes její protesty fotku ihned posílám jejímu potenciálnímu amantovi... Dotyčný amant se už nikdy neozve. Jasně, určitě za to nestál takový floutek, co neocenil přirozené kouzlo mé matky! Ale matka to nesprávně vyhodnotí jako mé selhání.  

 

Den dvacátý. Máma absolvovala již několik marných schůzek na cyklostezce. Ach, ten pekelný koronavir, který mimo jiné zabil tajemné schůzky nad sklenkou vína. Máma také zapomíná, že minule jsem jí odradila nápadníka a důvěřivě mi půjčí svůj randící aparát. 

Úštěpačná, zlá dcera: “Panebože! Tvůj oblíbený film je Muž se železnou maskou? A něco sofistikovanějšího by nebylo?!” Matka se urazí. Dobře, jsem sofistikovaná dcera nesofistikované matky. Přístroj je mi odejmut. Tentokrát definitivně.

Matka omdlévá, nějaký chlap se ptá, zda by mu porodila dítě. Radím jí: “Řekni mu, že vám budu klidně každý den půjčovat svoje!” Těším se na pravidelné hlídání, jenže matka toho prorodinného mánka zcela nepochopitelně blokne.

 

Nyní už nepočítám dny, je to šumák, matka je stále single. Já jsem jí chtěla dohodit sympatického, krásného 26 letého schizofrenika, pak mého single kámoše, kterému je už dokonce 35 let, ale neklaplo to… Možná špatně odhadnutý věkový rozdíl.

 

Kdybyste měli zájem, tak vám ráda předám kontakt na svou milou maminku. Matka je krásná a sexy, štíhlá, jezdí na kole (do 25 kilometrů), nemá můj smysl pro humor (což pro suchary může být výhra), nečte a nekouká na intelektuální věci, ale zase vychovala skvělou ženu, která čte a kouká zásadně a pouze intelektuálně!

Autor: Edna Nová | čtvrtek 28.5.2020 12:49 | karma článku: 38,68 | přečteno: 3144x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1196x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1288x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1432x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik