Láska za časů COVID-19

9. 04. 2020 12:00:00
Výzva pro časy budoucí: Pokud napíšu byť jen jediný další článek obsahující COVID-19 v názvu, tak mě prosím umlaťte. Nezasloužím si žádné slitování! A tak nyní slavnostně přísahám, že s virem se zde na mém blogu vidíte naposledy

Vir mě nedostane!

Víte, už jsem chtěla napsat i buřičský status na FB typu: “Je pravděpodobnější, že umřu v důsledku své chronické deprese, než na nový virus”. Jenže jsem slaboch, nechtěla jsem být haněna, tak jsem si tento němý výkřik uchovala pro sebe. Ovšem nejvíce reálná varianta je, že se rozejdu se svým mužem, tudíž zhebnu v důsledku chudoby. Aneb v rámci současné velkohubé solidarity: mysleme na chuděry samoživitelky! Hlavně na budoucí single matku Ednu Novou.

Vir zabije vztah!

Náš vztah dostává v karanténě pěkně zabrat. Kam se na to hrabe moje deprese v těhotenství, umírání tchána a péče o nespavé mimino! Pche, to nám bylo hej, něco se dělo, něco se řešilo! Pravé testování nastává tady a teď. Muž je doma neustále, neboť home office vládne světu (v horším případě nezaměstnanost). Já jsem doma neustále, neboť si užívám blaha rodičovské dovolené. A dítě je doma neustále, neboť se s nikým nestýkáme a ono nestýkání vede k nedostatku jakéhokoliv hlídání.

Zkrátka řečeno, jsme stále spolu. Sami. Napořád.

Vir ničí pracovní morálku

Klesla jsem tak hluboko, že chodím muže kontrolovat, zda doopravdy řádně vykonává svou profesi. Pokud zjistím, že poctivě nedatluje cosi do počítače, ale pouze lelkuje na mobilu, tak je zle. Jsem nejhorší, nejbídnější otrokář roku: “Od čeho tě platí? Od toho, aby sis četl články na internetu?!”

Vir ze mě dělá horší matku

Muž si zase velmi detailně všímá mých běžných neřestí: “To už zase piješ kafe?” Nebo ještě horší: “Ty necháš dítěti na hraní propisku? Sis nevšimla, že je dítě celé mokré od čaje? Tys neuvařila dítěti čaj? Proč dítě krmíš dvě hodiny poté, co snědlo dva banány?!” Ano, pravda, výčet mých nedokonalých rodičovských kompetencí by mohl být na deset stran. Zatímco muž se “jen” fláká. Což je patrné i na tom, že je schopen při práci sledovat mou nečinnost v oblasti péče o potomka.

Vir se rochní v ubohosti

Vedeme žabomyší spory o ničem. Kdo přijde s absurdnějším poznatkem o tom druhém, ten je jasný vítěz, král prudičů! Nyní smrtelně vážně: v těch důležitých věcech muž tak nějak funguje. Tudíž obstará dovoz jídla pro mé prarodiče, doveze bábinku k lékaři. Jenže pochválím jej? Ocením to? Ne! Já si vedu svou válku, slovní přestřelku o tom, že muž rozhodně neví, co je “Platónova škola či tradice”. Ano, v okamžiku krize si řešíme hezky povznesené kydy o historii filozofie. Kde samozřejmě muže roznesu na kopytech; v jiných časech bych jej blahoskonně nechala hovořit nesmysly, v době krize se mu vysměji jak ten nejnesnesitelnější arogant věků.

Vir odhaluje povrchnost

Říkám vám, pokud s mužem ustojíme karanténu, tak již ustojíme vše!

Neboť karanténa nás vysvléká do naha, vystavuje na odiv veškerou naší ubohost. Ale víte co, nebudu si mazat med kolem huby;v článku vysvítá tak akorát má vlastní malichernost, zatímco můj muž brilantně maká, stará se o seniory a dohlíží i na péči o svého potomka. Omlouvám se drahý, unikají mi ty drobné nuance, jež rozlišují důležité od povrchního. V příštím životě určitě budu lepší partnerkou!

Autor: Edna Nová | čtvrtek 9.4.2020 12:00 | karma článku: 33.79 | přečteno: 1896x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 12.14 | Přečteno: 141 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 23.45 | Přečteno: 305 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.29 | Přečteno: 169 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9158 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...