Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Squatter na námluvách

Během své tragikomické éry “hledání vážného vztahu” jsem poznala všelijaké nevážné týpky. Squatter patří mezi ty nezapomenutelné. Na pomyslném stupínku vítězů hry "děkuji ti, že jsme spolu nechodili" obsadil první místo.

Právě čtete objektivně neobjektivní souhrn mých randících snah s mužem, kterého jsem v článku nazvala originálně Squatter. “Originalita” tohoto pojmenování tkví v tom, že skutečně žil ve squatu.

 

Jak jsem Squattera našla

Squatera mi dohodila má přítelkyně. Vysvětlila mi, že jakožto “dcera extrémů” bych v něm mohla najít zalíbení.  Až nebezpečně nadšeně jsem se schůzkou souhlasila, protože označení dcera extrémů lahodila mému zmučenému egu, které se snažilo hrát si na něco víc, než na nudnou naivku, kterou jsem byla, jsem a pravděpodobně i budu.

 

Pohled první

Squatter splňoval stereotypní představy nás středostavovských průměrňáků o slovu “squatter”. Na rande přišel bos. Mé barefoot tenisky (tedy bosé tenisky) byly zahanbeny, působily jak nějaká nedomrlá napodobenina “zaručeně přírodního stylu”.

Také odmítl jít do kavárny mezi ty “tragické hipster úchyly”. Toto zdrcující odmítnutí kávy ovšem vzápětí alespoň trochu zmírnil svou osobní kavárnou. Působivě vytahoval ze svého obřího vaku kávová zrna, ruční mlýnek, french press, ohřívač vody (tedy vytahoval něco, co má každý hipster úchyl doma). Mléko neměl. Protože “který barbar může kávu kazit mlékem?”. Mlčela jsem a snila o kávě s mlékem.

 

Jak nás jednou Squatter zachrání

Byl bedna přes chemii, studoval doktorát a pracoval na něčem děsně důležitém. Jenže to byla taková ta důležitost, kterou jsem ve své omezenosti ani nebyla schopna pochopit, natož abych vám o ní podala nějakou zprávu. 

 

Squatting je tuze nudná disciplína

Žil s bandou obdobných vědátorů na jakémsi skoro rozpadlém stavení kousek za Prahou. Objekt jim nepatřil. Ale asi nikdy nikomu nepatřil, nebo o něj majitel moudře neprojevoval zájem. Takhle už tam pokojně squatovali několik let. Žádná dramíčka bojovných anarchistů, jaké známe z novinových článků. Přiznávám, že zde má bulvární touha po senzaci trpěla, očekávala jsem něco více “akčního, nebezpečného, pikantního”.

 

Vše populární je špatné

Četl zásadně takové ty knihy, které knihovna vyčleňuje ze svého fondu, neboť se na ně již několik desítek let akorát práší. Věřil tomu, že naše společnost nedokáže ocenit skutečnou kvalitu, tudíž jen vyřazená literatura může mít nějakou hodnotu. Současná uznávaná světová próza jej odpuzovala, ač se snažil rádoby “shovívavě” usmívat nad mými oblíbenými autory, tak to byl úsměv typu “panebože, ty jsi taková blbka”.

 

Smrdět přirozeností

Zaskočil mě prohlášením: “Cítím vůni tvého deodorantu.” Vyptával se mě, zda se jedná o deodorant, který nebyl testován na zvířatech a zda neobsahuje aluminium. Neměla jsem odvahu se zeptat, co používá za deodorant on. Sice jsem žádný jeho zápach nezaznamenala, ale stejně jsem ho podezřívala, že kosmetické ničemnosti ve svém životě nesnese. Ovšem ocenil, že nejsem napatlaná make-upem, což mi trochu znělo jako “chvála tvé ošklivé přirozenosti”.

 

A co takhle druhé randíčko?

Ze studijních účelů jsem si přála, aby mě pozval na druhou schůzku a třeba někdy vzal k sobě domů a já mohla prozkoumat pravé squaterské bydleníčko. Bohužel a zároveň tedy i bohudík (buďme upřímní) jsem zkouškou první schůzky neprošla. Mé kamarádce sdělil: “Myslíš, že toužím po holce, co čte knihy z knihovny, nakupuje hadry a používá deodorant?!”  Přeložila jsem to jako “promiň Edno, nejsi vůbec tak alternativní jak si myslíš”. Ale popravdě řečeno si ani nechci představovat, jak by klesla má životní úroveň bez mléka, deodorantu a knihovny. Ach, jsem jen povrchní žena!

 

Zákeřně pomlouvačný dodatek zhrzené ženy: Známí hlásili, že je Squatter stále nezadán, tudíž povrchní ženy jsou asi taková česká převládající většina. 

Autor: Edna Nová | úterý 12.11.2019 13:11 | karma článku: 43,68 | přečteno: 8600x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1196x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1288x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1432x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik