Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Makat budeš!

O tom, jak rozcupovat všechna ta společenská očekávání. Jsi “jen” student a nepracuješ? Nene! Makat ještě musíš, přece se nenecháš vydržovat od tatínka. To samé se týká rodičů, důchodců a jiných “nevýkonných skupin". Dřít budete!

 

Dojemný život uhoněné kobyly

Na vysoké jsem pracovně zkoušela kdeco. Styděla jsem se, protože to nikdy nebyl žádný pořádný džob jako měli ostatní spolužáci. “Brigádničila” jsem jen 20-30 hodin týdně. Lehárko přece! Ano, ty peníze jsem potřebovala, ale možná bych bez nich přežila, neboť tatínek mi posílal výživné 3 tisíce měsíčně (Edna Ostuda!).

 

Bez praxe do práce nelez!

Důležité tedy nebyly prachy, ale můj status. Jen studentka? Neschopnost sama, priveligionová příživnice! Kam tě ty malá nicko vezmou bez praxe?! Skoro rok jsem hledala vhodnou pozici, sebevědomí na úrovni otravné hnidy.

 

Zaměstnavatel je láska!

Vysněný start v neziskové organizaci? Ha! Zaměstnavatel:  “65 korun na hodinu je ti málo? Ty bys chtěla více? Flek máš, navíc v oboru! Vděčná buď, dobrovolničení zadarmo na tebe! A děkuj, že letos jsme měli málo zájemců, díky tomu můžeme nabírat i takové dámičky jako seš ty.”

 

Chcípni, neschopná ženo!

A tak jsem se stala mladou ženou, která poslušně panáčkuje, jak společnost káže. Jenže jsem slabý kus. Stres mi pomohl k pohádkové depresi, hospitalizaci na psychiatrii a bla bla (zasvěcení vědí, kvákám o tom pravidelně). Džob jsem po svém “zbláznění” (čti prozření) s radostí opustila a lážo plážo dokončila vzdělání.

 

Ubožáček s polovičním úvazkem

Poté jsem byla nějakou dobu jen zaměstnancem na dvacet hodin týdně. Nic víc. Můj životopis však trpěl! Jak budu konkurovat těm schopným? Tak jsem se ještě velkolepě stala lektorem vzdělávání dospělých. Paradox paradoxů, já a poučovat druhé, ale mému CV to dodávalo vznešenost! Navíc jsem učila pouhé dvě hodiny v měsíci, ale to svému ctěnému budoucímu zaměstnavateli zatajím!

 

Flákáničko na rodičovské dovolené

Teď jsem osoba na rodičovské dovolené. Rodičovskou chápu svérázně a dle mínění druhých asi i značně pokrokově. Její náplní je péče o dítě. Nejsem uklízečka a nejsem kuchařka. Jsem rodič. Domácnost není nikdy dokonale načančaná. Jídlo se vaří ve velkém a jsem mistr jednoduchosti, opakuji recepty “dát do trouby a šmitec”.

 

Manifest studentů, rodičů a důchodců

Drazí studenti, rodičové, důchodci, vykašlete se na všechny ty kydy, co byste měli a neměli dělat. Inspirujte se Ednou, lemrou línou, která jen pečuju o malého škůdce. Takže, ženo, seď doma, nehoň se! A až přijde tvůj manžílek a bude se dožadovat večeře, tak mu vysvětli, co je podstatou rodičovské dovolené. Můj muž mi gratuluje a plesá, když je navařeno a nic tu nehnije.

 

Psáno Ednou, lemrou línou, dcerou extrémů a pohádkářkou nadsazené reality.

Autor: Edna Nová | pondělí 10.6.2019 19:11 | karma článku: 36,55 | přečteno: 5114x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1290x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1436x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1327x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Šli do stanu zjistit, zda nemají nádor. Krutou odpověď jich slyšelo 170

3. května 2024  18:30

Preventivní akce Stan proti melanomu se v Praze, Brně a Ostravě zúčastnilo přes 3800 lidí. Lékaři...

Maláčová o důchodech: Nad 60 let jsou lidé bez šance. Rekvalifikují se, věří Pertold

3. května 2024  18:15

Podcast Vláda v úterý schválila návrh důchodové reformy. Počítá se zvyšováním důchodového věku nad 65 let...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  18:11

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik