Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem propichovala prezervativy

Uvedu docela běžný příklad… Muž nechce děti, partnerka si však myslí, že už nastal ten správný čas, rozhodne se vysadit antikoncepci, i když partnerovi tvrdí, že ji nadále vzorně užívá. Pak žena „zázrakem“ otěhotní…

Životní rytmus ženy

Maturita, promoce, práce, společné bydlení, svatba, první dítě, druhé dítě, rozvod… A smrt.

Stárnu, chtě nechtě se dostávám do věku, kdy se očekává potomek. Protože mluvíme o mé osobě, tak je každému jasné, že mě si nikdo nikdy dobrovolně nevezme (pokud ho k tomu nějak zákeřně nedonutím v opilosti). Navíc všichni znají mé rádoby vtipné cynické kydy o tom, že svatby jsou pekelná nuda. Protože fakt nudné jsou.

Sňatek tedy ze zjevných i nezjevných důvodů nehrozí, tak mé babičky doufají, že alespoň nějak „náhodou“ otěhotním (zvláště nyní, když mám konečně vztah a otec by byl asi snadno dohledatelný). Nějak bláhově žijí v iluzi, že současná žena, v éře stoupající neplodnosti, otěhotní jen tak mimochodem, skoro ze vzduchu jako ony před padesáti lety.

Na otázky babiček začínám být alergická. Drahé a milé, tlustá jsem byla vždycky. Nevhodné střihy šatů jsem také nosila vždycky. To, že si někdy náhodou nedám kávu nebo víno znamená pěkné kůlové (ono, co si budeme povídat, já to víno a kávu fakt většinou neodmítám).

A to je mi prosím teprve 25 let… Pokud setrvám do svých 30 stále bezdětná a single, tak budu příbuznými, známými lynčována a drsně vyslýchána „kdy jako plánuji konečně založit rodinu“ a „kdy začnu rodit jednoho potomka za druhým“ (Evropa přece vymírá, ženo, zachraň naši civilizaci!). Možná budu označována za kariéristku (což bude vzhledem k níži mého platu fakt vtipné). Případně za tragickou zoufalku, kterou nikdo nechce.  Až dosáhnu 35 let, tak se blízcí začnou modlit, abych si našla alespoň chlapa (jakéhokoliv). Ve 40 letech mi pak budou úzkostlivě přát, abych porod přežila a dítě nebylo těžce postižené.

 

Mé těhotné přítelkyně

Nejhorší je, že se kolikrát při těhotenské panice přistihnu i já. Kamarádka si nějak podezřele drží břicho. Kamarádka odmítla alkohol. Kamarádka se vdala. Kamarádka přibrala pár kil. Kamarádka si zařídila dětský pokoj.

Jedna kamarádka potratila, což jsem málem oplakala i já. Neboť ona si dítě přeje od svých osmnácti let.

Druhá kamarádka se na „miminko ještě necítí“. Z označení „miminko“ se mi udělalo blbě.

Třetí kamarádce je třicet. A dostavuje se už třicetiletá úzkost „když ne nyní, kdy?“.

 

Já netěhotná

Přítelova maminka má jasno, kdybych otěhotněla nyní, tak by to byla katastrofa. Neboť jsme stále ve zkušební partnerské lhůtě. Jakožto poslušná a pokrytecká dívka jí samozřejmě sděluji, že dítě nyní rozhodně ne a pokud někdy ano, tak určitě s jejím souhlasem a za její podpory.

Moje maminka naštěstí tyhle blbiny „kdy je brzy, kdy je pozdě“ neřeší. Ona uvažuje nad důležitými problémy typu „pro malé dítě musíš žehlit dupačky“. Takže jsme se chytly už u tohohle bodu, neboť odmítám žehlit něco, co dítě poblije během prvních pěti minut… Na základě tohoto prohlášení máti usoudila, že budu krkavčí matka a že děti nemám mít nikdy.

 

Jak jsem propichovala prezervativy

Když mi bylo 24 let, žila jsem v dlouhodobém a nefunkčním vztahu s mým milým 42 letým mužem, tak jsem doopravdy měla „těhotenskou krizi“. Říkala jsem si, že pokud chci, aby se můj přítel dožil ve zdraví plnoletosti svého dítěte, tak by to už dítě chtělo. Jenže on tak jako vždy nevěděl. Rozhodla jsem tedy za něj, za což jsem byla ochotna nést všechny následky (rozchod, ztráta důvěry, osamělá matka samoživitelka), přičemž jsem chabě doufala, že by své dítě nakonec miloval (jo, ženský jsou občas trapně naivní).

Protože jsme spolu již rozešlí, tak už mohu otevřeně přiznat, že jsem to v té době nepovažovala za žádný velký přečin (ženy kolem běžně vysazovaly prášky svému partnerovi navzdory). Přirovnala bych to k otázce mé matky, když jsem byla malá: „Když ostatní skočí z okna, tak skočíš taky?“. Kolektivní vina není vina?!

V biologickém pomatení smyslů jsem se pustila do propichování prezervativů. Ve skutečnosti jsem tedy jeden propíchla tak nějak divně, takže propíchnutý vůbec nebyl (fakt nechápu, že někomu opakovaně praskají, to prostě není samo sebou). A z toho druhého propíchnutého  jsem fakt neotěhotněla (to je ta tragika líných spermií a nekvalitních vajíček). Naštěstí. K dalšímu aktu propichování nedošlo, neboť náš vztah šel doháje. A pak jsme se o několik měsíců později rozešli.

 

Současný přítel

Jo, nebojte, současný přítel o téhle mé „propichovací“ zálibě z předchozího vztahu ví. Takže už k této legrácce nedostanu.  

Navíc mě laskavě upozornil, že pokud tohle zveřejním, tak si prý rovnou můžu hledat nového přítele (což po tomto přiznání půjde asi těžko).

Ale tak doufám, že vzhledem k tomu, že si mě jako šílenou našel, tak s šílenou i zůstane. Amen.

 

Autor: Edna Nová | čtvrtek 9.11.2017 11:12 | karma článku: 36,98 | přečteno: 5203x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,65 | Přečteno: 1194x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1286x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1428x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5858x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1324x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Děti a matky jsou taky lidi

Tak předně: tahám děti všude. A kdyby to jen trochu šlo, tak klidně táhnu dvouletého i na schůzky s klienty. Bohužel by mě za to asi vyhodili. Přitom by si tam asi jen hrál.

30.3.2023 v 20:27 | Karma: 31,64 | Přečteno: 6943x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Může být reality show něžná?

Jsem teď dočista paf z dokumentárního pořadu Plné hnízdo, který běží na ČT1. Pokusím se vás hecnout a namotivovat k jeho zhlédnutí.

22.3.2023 v 14:52 | Karma: 19,15 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Nedokončila jsem základku

Mezi mé nejčastější noční můry stopro patří nedokončení povinné školní docházky, kdy stojím na pranýři nedovzdělaných bídníků.

26.2.2023 v 18:43 | Karma: 37,42 | Přečteno: 11760x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"Vypadáš jak těhotný bezdomovec," říká mi můj milý.

Po x letech vztahu asi nelze očekávat nějaké roztomilé a zamilovaňoučké frázičky. Nicméně u nás se jede pouze extrémní slet bizarních hlášek.

23.2.2023 v 14:08 | Karma: 35,19 | Přečteno: 4684x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Jak randí psychologové

Jsem prej drbna. Jenže ono je to komplikovanější; jednoduše mě fascinují mezilidské vztahy. Jakmile jde o vztahy, tak jsem jedno velké ucho a jedna velká pusa.

19.2.2023 v 11:03 | Karma: 28,30 | Přečteno: 1305x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Ex mi k Valentýnu poslal píseň Kráva

Muž s čtyřletou odletěl do Gruzie a já a dvouletým měla pré. To, že to pré bylo poněkud destruktivní záležitost je už věc jiná.

15.2.2023 v 15:00 | Karma: 36,31 | Přečteno: 5197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Víno ze mě dělá koketu

Milý bulvární deníčku, články o mém strastiplném rodičovství nikoho nezajímají. Ač nechápu, že nikoho nedojímá mé vstávání v pět ráno... Tak zřejmě na psaní blogů musím jít odjinud.

11.2.2023 v 10:35 | Karma: 27,17 | Přečteno: 1443x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Sociální pracovníci budou taky žebrat!

V článku shrnuji svou frustraci z nedoceněné sociální práce. Nedoceněná finančně i společensky, což jsou dvě strany téže mince.

5.2.2023 v 13:33 | Karma: 41,43 | Přečteno: 7424x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Proč je sexy ve třiceti bydlet se spolubydlící?

20 důvodů proč je sexy ve třiceti bydlet se spolubydlící. Je to lepší, než žít u rodičů. Co si budeme povídat. Stojíme o level vejš na vývojové stupnici osamostatňování.

6.5.2022 v 11:46 | Karma: 38,84 | Přečteno: 10550x | Diskuse| Poezie a próza

Edna Nová

Zamilovala jsem do svého psychoterapeuta

Zamilovala jsem se. Zamilovala do svého psychoterapeuta. Snažila jsem se mu to sdělit různými více či méně rafinovanými způsoby, leč veškeré mé snažení se setkalo s nepropustnou obrannou zdí.

26.4.2022 v 9:00 | Karma: 28,66 | Přečteno: 2325x | Diskuse| Poezie a próza

Edna Nová

Bílé dítě je více než tmavé dítě?! V ČR evidentně ano!

Shrňme si dění za posledních pár dnů. Přiznejme si, že většině obyvatel je šumák, co bude s dětmi uprchlíků na polsko-běloruské hranici.

25.11.2021 v 10:17 | Karma: 21,86 | Přečteno: 2657x | Diskuse| Společnost

Edna Nová

Svatá válka covidová

Vedeme svatou válkou covidovou, už ne proti nemoci samé, ale proti sobě navzájem. Je to bizár bizáru. Nenávist sílí, verbální násilí eskaluje.

20.11.2021 v 8:51 | Karma: 45,50 | Přečteno: 9228x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Psát o dítěti-uprchlíkovi není bohužel dost sexy

Mému muži přišla sms: “Prosím, vysvětli své ženě pojem uprchlická krize.”Prosím, teď já něco vysvětlím vám.

17.11.2021 v 15:58 | Karma: 27,66 | Přečteno: 1704x | Diskuse| Občanské aktivity

Edna Nová

A co české děti? Také je necháme mrznout a trpět hladem?

V posledním blogu jsem sdílela osud Zamana, chlapce, který s rodiči uvízl na polsko-běloruské hranici. Nyní sdílím reakce "milých" diskutujících na blogu Idnes.

14.11.2021 v 11:08 | Karma: 38,50 | Přečteno: 10073x | Diskuse| Občanské aktivity

Edna Nová

A co vaše děti? Taky mrznou v zimě a nemají co jíst?

Včera jsem si přečetla o hrůzách na polsko-běloruských hranicích, dnes mi to nedá a musím sdílet i Vámi, protože v tom malém dítěti vidím i své děti. S dovolením autorky Niny Baše sdílím její post na Facebooku.

12.11.2021 v 15:35 | Karma: 26,50 | Přečteno: 2605x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik