Co žádný muž nikdy neocenil

19. 08. 2017 14:59:38
Očekávala jsem, že muž dokáže ocenit alespoň vnější krásu ženy. Bohužel. Naivně si myslela, že když odsuzuji Padesát odstínu šedi, neobdivuji předražené nesmysly, tak najdu s muži stejnou řeč. Omyl. Berte to prosím s nadhledem.

Vzhled...

Že mám hezká prsa... Ex je označil jako „docela přijatelná“ a nechápal, že se kvůli tomu rozčiluji. Má ňadra pochválil až dodatečně, když si našel přítelkyni svého věku (tzn. kolem čtyřiceti).

Skromnou dívku s knihou...

Že čtu... Slyším otrávený tón: „Ty už zase čteš?!“

Že nepotřebuji luxusní dovolené... Ruský přítel nepříčetně: „Já s tebou pod žádný stan nepojedu, to je pod mou úroveň.“

Že nevyhazuji peníze za drahé oblečení... „Nechceš začít chodit do normálních obchodů jako každá ženská?“ Poté, co se chlubím značkovými šaty, které jsem koupila za 45 korun v sekáči.

Povahové rysy...

Že jsem flegmatická... „Nejsi schopná projevit žádné emoce.“ Protože nekřičím, když najdu pod postelí ponožky. Protože nekřičím, když přijde opilý. Protože nekřičím, když zapomněl na mé narozeniny.

Že jsem vášnivá... „Hele, nepřeháníš to s tou svou láskou?“ No tak sorry, jsem ho chtěla mile uvítat polibkem a informací, že večeře je na stole.

Že chci pomoc „tchyni“ uvařit oběd... Naštvaně: „Musela jsi mé mamince říkat, že ta bramborová kaše z pytlíku, kterou jsme měli k obědu je hnusná?“ No já jen jeho mamince navrhla, že jí ráda pomůžu uvařit oběd a že můžu udělat bramborovou kaši z brambor. Mě nějak nepochopila.

A nepodléhám hloupým módním trendům...

Jak žena s Pandorou na krku a s kabelkou Obag přes rameno vyrazí do kina na Padesát odstínu šedi

Pandora je předražená bižuterie. Navzdory tomu se před ní na Valentýna a před Vánocemi stojí hodinové fronty, což mě vždy neskonale fascinuje. Muž ve frontě. Muž ve frontě na drahý kýč. Má vůbec někdo rozum? Drazí, až mi bude chtít koupit nějaký šperk, tak prosím zlato a drahé kameny, ono to vyjde skoro nastejno jako ta Pandora. (Pro rejpaly, žádné obdobné dary od muže nečekám, poslední zlato byly náušnice od mého tatínka... Jo a ten zásnubní prsten bych také někdy ráda dostala, ale moje rodina si myslí (z nepochopitelných důvodů), že aby si mě někdo vzal, tak mu budou muset zaplatit... A já teď nějak nevím, protože nevlastní tatínek zrovna ukončuje podnikání, takže to s těmi penězi asi také nedopadne. Smůla. Smůla pro muže. Ne pro mě.)

Obag je plastová taška, taky drahá. A nosí ji půlka Prahy. Proč panebože? Proč kupovat něco, co má do originality tak daleko? Já kabelky moc neužiji, většinou sebou tahám tolik věcí, že bych potřebovala spíše lodní kufr.

Padesát odstínů šedi asi zná každý. Já nemám dostatečnou slovní zásobu na objasnění této pofidérní záležitosti.

Autor: Edna Nová | sobota 19.8.2017 14:59 | karma článku: 36.24 | přečteno: 3972x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 258 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 27.46 | Přečteno: 401 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.73 | Přečteno: 180 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9199 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...