Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co jsem asi na první schůzce měla zamlčet

Už jsem psala, jaké magory jsem na prvních schůzkách poznala já. Kdyby muži měli podat zprávu o mně, tak to bude také záživné počteníčko…  O tom, co jsem řekla a co jsem raději říkat neměla.

 

Mé nejčastější seznamovací "omyly". S upřímností leda pojdeš, říkalo se, rozhodně se nezadáte.

S mužem kolem 29 let…

„Páni, ty vypadáš fakt mladě!“ A jeho nechápavý výraz. Vysvětluji: „No vypadáš ještě mladší než jsi.. Tak na dvacet.“ Po pár minutách, kdy marně přemýšlím, co inteligentního bych měla sdělit: „No, já jsem spíše na starší...“

 

S mužem, který se mi líbil..

„Když na Tebe koukám, tak Tě vidím s nějako vystajlovanou blondýnou s dokonalou manikúrou, se kterou se budeš chlubit před známými.“  Reakce: „Já jsem spíše na brunety.“  A já se marně snažím rozpomenout, zda jsem nyní bruneta, zrzka, nebo blondýna (nějak se ty barvy u mě poslední dobou rychle měnily). Protože si svou barvou vlasů v první minutě nejsem úplně jistá, tak raději začnu z jiné strany… „Aha, a už jsi viděl moje hrozné nehty?“ A ukážu neuroticky okousané nehty, které doopravdy nevypadají reprezentativně.

 

Na skoro všech prvních schůzkách… Bez ohledu na to, zda se mi muž líbí, nebo nelíbí.

„No a když jsem byla v Bohnicích..“ Vyprávět na první schůzce, že jste byli hospitalizovaní na psychiatrii je fakt nevhodný.. Kdo by to byl řekl, že?! Když já mám z těch Bohnic tolik skvělých historek! A chci strašně vzdělávat lidi, ukazovat jim, že na psychiatrii může skončit skoro každý atd.  Jenže tímhle jsem odradila tak 99 % mužů.

 

Bohužel také velmi často mluvím o svých ex..

„Můj expřítel…“  Já se svými bývalými partnery vážně dobře vycházím! Ale chápu, že na muže to působí jako „bacha, ta holka se stýká se svým ex, zřejmě mají nedořešený vztah“. Já ho mám sakra dořešený, jen prostě nezavrhnu muže jakožto člověka jen kvůli rozchodu (měla jsem ho přece ráda z nějakého důvodu, to nezmizí – a tenhle argument bych vážně říkat neměla!).

 

Když se mě někdo zeptá, kolik vydělávám. Nebo když on mi řekne, kolik vydělává… Zde si pak kladu otázku, proč mi to ten muž jako říká? Vypadám, že mě to nějak extrémně zajímá?!

„No já vlastně ani nevím, kolik teď vydělávám…“  Vážně to nevím, jsem finančně negramotná, ale opravdu to musím lidem vykládat na potkání? Nebylo by lepší, kdybych se na ten výpis z banky taky jednou podívala? Zaručeně vím, že nejsem v mínusu, neboť to můj účet nedovoluje.

 

No otázku, kde bydlím…

„Bydlím u rodičů.“  Později jsem se naučila říkat: „Po čtyřech letech jsem se vrátila zpátky k rodičům…“  To evokuje absolutní nesamostatnost…  Tak to raději dovysvětluji: „Nechci platit předražený byt, nechci žít sama a ani s cizími spolubydlícími…“ A zamlčet myšlenku - plánuji žít s budoucím partnerem (to jsem se taky naučila zamlčet, protože tím muže absolutně vyděsíte, začne se obávat, aby se mu ta divná, mladá holka nenastěhovala hned do bytu).

 

Když vykládám o tom, proč se neseznamuji už v baru…

„No a jeden můj potencionální partner mě zmlátil..“ Jo, hovado to bylo a já jsem do něj pak taky začala kopat. Ale pak vypadáte jako nána, která si umí najít jen agresory, nebo hůře jako nána, která je sama agresivní.

 

O mých vztahových zkušenostech…

„Chodila jsem s Indem, Rusem, Indem...“ Taky neříkat! Nebo si alespoň nejdříve zjistit jeho postoj k Indům a Rusům… A dva Indové vypadají, že nejsou náhoda, ale je to náhoda! To také na první schůzce nevysvětlíte.

 

O tom, jak se nyní „flákám“…

„Pracuji teď na poloviční úvazek…“  Budíte zdání neschopná lemry, zlatokopky (hledám někoho, kdo mě bude živit). Je to nutné vysvětlit… „Pracuji sice na poloviční úvazek, ale skoro 3 měsíce jsem měla dva poloviční úvazky, dodělávám si výcvik v krizové intervenci, plánuji psychoterapeutický výcvik a opět budu hlídat a doučovat děti od září“. Někdy působíte jako lemra i navzdory tomu všemu, ale to pak není problém na vaší straně…

 

Autor: Edna Nová | úterý 8.8.2017 9:04 | karma článku: 32,18 | přečteno: 4916x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,65 | Přečteno: 1194x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1286x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1428x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5858x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1324x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Děti a matky jsou taky lidi

Tak předně: tahám děti všude. A kdyby to jen trochu šlo, tak klidně táhnu dvouletého i na schůzky s klienty. Bohužel by mě za to asi vyhodili. Přitom by si tam asi jen hrál.

30.3.2023 v 20:27 | Karma: 31,64 | Přečteno: 6943x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Může být reality show něžná?

Jsem teď dočista paf z dokumentárního pořadu Plné hnízdo, který běží na ČT1. Pokusím se vás hecnout a namotivovat k jeho zhlédnutí.

22.3.2023 v 14:52 | Karma: 19,15 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Nedokončila jsem základku

Mezi mé nejčastější noční můry stopro patří nedokončení povinné školní docházky, kdy stojím na pranýři nedovzdělaných bídníků.

26.2.2023 v 18:43 | Karma: 37,42 | Přečteno: 11760x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"Vypadáš jak těhotný bezdomovec," říká mi můj milý.

Po x letech vztahu asi nelze očekávat nějaké roztomilé a zamilovaňoučké frázičky. Nicméně u nás se jede pouze extrémní slet bizarních hlášek.

23.2.2023 v 14:08 | Karma: 35,19 | Přečteno: 4684x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Jak randí psychologové

Jsem prej drbna. Jenže ono je to komplikovanější; jednoduše mě fascinují mezilidské vztahy. Jakmile jde o vztahy, tak jsem jedno velké ucho a jedna velká pusa.

19.2.2023 v 11:03 | Karma: 28,30 | Přečteno: 1305x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Ex mi k Valentýnu poslal píseň Kráva

Muž s čtyřletou odletěl do Gruzie a já a dvouletým měla pré. To, že to pré bylo poněkud destruktivní záležitost je už věc jiná.

15.2.2023 v 15:00 | Karma: 36,31 | Přečteno: 5197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Víno ze mě dělá koketu

Milý bulvární deníčku, články o mém strastiplném rodičovství nikoho nezajímají. Ač nechápu, že nikoho nedojímá mé vstávání v pět ráno... Tak zřejmě na psaní blogů musím jít odjinud.

11.2.2023 v 10:35 | Karma: 27,17 | Přečteno: 1443x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Sociální pracovníci budou taky žebrat!

V článku shrnuji svou frustraci z nedoceněné sociální práce. Nedoceněná finančně i společensky, což jsou dvě strany téže mince.

5.2.2023 v 13:33 | Karma: 41,43 | Přečteno: 7422x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Proč je sexy ve třiceti bydlet se spolubydlící?

20 důvodů proč je sexy ve třiceti bydlet se spolubydlící. Je to lepší, než žít u rodičů. Co si budeme povídat. Stojíme o level vejš na vývojové stupnici osamostatňování.

6.5.2022 v 11:46 | Karma: 38,84 | Přečteno: 10550x | Diskuse| Poezie a próza

Edna Nová

Zamilovala jsem do svého psychoterapeuta

Zamilovala jsem se. Zamilovala do svého psychoterapeuta. Snažila jsem se mu to sdělit různými více či méně rafinovanými způsoby, leč veškeré mé snažení se setkalo s nepropustnou obrannou zdí.

26.4.2022 v 9:00 | Karma: 28,66 | Přečteno: 2325x | Diskuse| Poezie a próza

Edna Nová

Bílé dítě je více než tmavé dítě?! V ČR evidentně ano!

Shrňme si dění za posledních pár dnů. Přiznejme si, že většině obyvatel je šumák, co bude s dětmi uprchlíků na polsko-běloruské hranici.

25.11.2021 v 10:17 | Karma: 21,86 | Přečteno: 2657x | Diskuse| Společnost

Edna Nová

Svatá válka covidová

Vedeme svatou válkou covidovou, už ne proti nemoci samé, ale proti sobě navzájem. Je to bizár bizáru. Nenávist sílí, verbální násilí eskaluje.

20.11.2021 v 8:51 | Karma: 45,50 | Přečteno: 9228x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Psát o dítěti-uprchlíkovi není bohužel dost sexy

Mému muži přišla sms: “Prosím, vysvětli své ženě pojem uprchlická krize.”Prosím, teď já něco vysvětlím vám.

17.11.2021 v 15:58 | Karma: 27,66 | Přečteno: 1704x | Diskuse| Občanské aktivity

Edna Nová

A co české děti? Také je necháme mrznout a trpět hladem?

V posledním blogu jsem sdílela osud Zamana, chlapce, který s rodiči uvízl na polsko-běloruské hranici. Nyní sdílím reakce "milých" diskutujících na blogu Idnes.

14.11.2021 v 11:08 | Karma: 38,50 | Přečteno: 10073x | Diskuse| Občanské aktivity

Edna Nová

A co vaše děti? Taky mrznou v zimě a nemají co jíst?

Včera jsem si přečetla o hrůzách na polsko-běloruských hranicích, dnes mi to nedá a musím sdílet i Vámi, protože v tom malém dítěti vidím i své děti. S dovolením autorky Niny Baše sdílím její post na Facebooku.

12.11.2021 v 15:35 | Karma: 26,50 | Přečteno: 2605x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik