Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sex s ex?

Je zvláštní tragikomická kategorie “poprvé”. Připomíná nepovedenou scénu ve filmu, trapný pokus o vtip, který uráží divákův vytříbený vkus. Krátká vzpomínka na mého ex.

Dějiště: kavárna, kde však podávají i kvalitní alkohol

Po dvou deckách červeného se vše zdá zalité sluncem. Vzpomínáme, jaké to bylo krásné, jak jste se drželi za ruce, smáli  se na louce. Vznáším se na obláčku kýčovité romance, jen jednorožci a luční kvítí tomu chybí. Jenže pak BUM a vidím rozchod. To, jak se ksichtil, když jsem s taškou plnou hader opouštěla hnízdečko lásky. Nekřičel, že jsem hysterická nána?

 

Dějiště: byt ex

Ve víně není pravda, ve víně je promiskuita a zbavení soudnosti. Po čtyřech deckách jdeme k němu domů.  Ta monstrózní postel mě děsí. Jsem nervózní, protože mu chci dát za vyučenou, něco ve stylu “hlupáku, podívej o jakou kvalitu jsi přišel”. Líbám tak vášnivě, že si možná vyrazím zuby. Mé druhé jméno by mohla být KŘEČ.

 

Dějiště: postel ex

Soustřeď se, zní mi v hlavě. Soustřeď se sakra. Jenže stejně mám v hlavě vyrytou velkou otázku: znamená tohle návrat? Vše odpuštěno a zapomenuto? Nebo jednorázovka? Budeme se tvářit, že se nic nestalo a já si zítra zajdu na schůzku s tím fešným Anglánem?

 

Dějiště: stále stejná postel

Kolik měl ženských? Nechytnu od něj teď nějakou pohlavní nemoc? Ano, samozřejmě použijeme prezervativ, který je stále na stejném místě, ale člověk nikdy neví. Třeba už je prošlý. Mám zkoumat datum expirace? Stále urputněji drtím jeho jazyk. A pak padne opona.

 

Dějiště: kuchyň ex

Ráno se cítím jak umučená čelist. Nejlepší zpráva dne: spala jsem kompletně oblečená a ex odešel do práce. Vyjím mu lednici a vypařím se. Setkání prohlásím za úspěšné.
 

 

Autor: Edna Nová | sobota 11.5.2019 18:15 | karma článku: 37,36 | přečteno: 12795x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno 

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

POLITICKÝ DIÁŘ: Pověstná „střídačka“ ODS a Kupkův úspěch na kongresu

25. dubna 2024

Premium Byť se před čtrnácti dny na kongresu ODS v Ostravě téměř nic nestalo (natož aby šlo o něco...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:56

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik