Když se k vám nastěhuje Ježíš

16. 02. 2019 7:29:43
Když se k vám nastěhuje Ježíš aneb o soužití dvou párů v jednom ne úplně malém bytě aneb strasti a slasti

Můj muž je Magor (ano, s velkým M, prosím), což i vysvětluje, proč si našel mě.

Magor došel k názoru, že náš byt je pro dvě osoby přílišný luxus. Zároveň měl velkolepou a velkohubou vizi, že sdílené bydlení je cesta, která nás vyvede z “temna sociální izolace do nadějných zítřků pospolitého komunitního nebe” (zkráceně řečeno v mládí ujížděl na seriálu Přátelé, kde x lidí sdílí jeden bejvák a je to zatraceně cool a vtipné).

Já racionální: “Nejsme Severokorejci! 3 plus 1 je normální český standard.”

Velký pan světaznalý: “Podívej na Moskvu, žijí tam v garážích. Vzpomeň si na dokument o bydlení v Tokiu.”

Já orientovaná časem a místem: “Jsme v ČR.”

Prorok zhouby: “Střední třída zaniká. Vlastní bydlení bude pro naše děti nedostupné!”

Já opět racionální: “Proč mám tedy trpět už nyní?”

Filosof zkázy: “Utrpení přináší osvícení.”

Já opět racionální a trochu hysterická: “Jsi magor!!Takže chceš někomu cizímu pronajímat pokoj pro hosty?”

Fanatik: “Budeme žít s přáteli, s Ježíšem a jeho učitelkou!”.

Teď vysvětlení.

Ježíš Kristus je muž kolem třicítky, takový buddhistický mnich, který tedy souloží, ale jinak žije docela skromně a asketicky, nepotřebuje mnoho, jen marihuanu a kytaru, ve zbylém čase prostě bloumá v duchovních sférách veškerenstva.

Paní učitelka je jeho přítelkyně, ujíždí na čokoládě, respektuje duchovní požadavky Ježíše, nicméně i na ni je někdy silné kafe, když jí sdělí, že nad nimi právě letí UFO, to se pak neubrání a začne i samotnému Ježíši kázat o neexistenci mimozemských mužíčků.

A tak jsme o tématu společného žití ve čtyřech hodně debatovali po hospodách.

Protože jsem všichni takové sluníčkové, naivní bytosti, tak jsme se rozhodli do toho jít alespoň na zkoušku. Nezávazně (oni si radši podrží svůj byt), krátkodobě (tak dlouho, dokud se nepovraždíme).

První den byl fajn, to jsme byli všichni v práci.

Ježíš uvařil večeři, Ježíš má tendenci jíst, až v okamžiku, kdy je vše dokonale uklizeno, hrnce po vaření umyty. My ostatní jsme sobci, tak se najíme ve třech. Ježíš jí později sám studené jídlo. Cítím se trochu hloupě, utěšuji se tím, že je prý zvyklý trpět.

Paní učitelka tráví v koupelně dvě hodiny, Magor je značně zaskočen, on přece tráví v koupelně dvě minuty a já deset, Magor jde kázat Učitelce o ekonomické a ekologické neudržitelnosti tak dlouhého sprchování. Učitelka odpoví: “Mám menstruační kalíšek, nosím si vlastní brčko, nakupuju v sekáčích, tak mě laskavě nech alespoň si pořádně umýt vlasy!”

Druhý den byl snesitelný, to jsme také byli v práci.

Vařil Magor, učitelka ze salátu vypreparuje papriku a okurku, zůstane jen rajče a balkán, maso odmítne úplně. Magor s učitelkou se hádá o kvalitě stehenních řízků. Ježíš myje nádobí, jí opět sám. Už mi to ani nepřijde vůči němu blbé.

Protože je pátek, Magor vytáhne pivo, Ježíš trávu, učitelka čokoládu, já víno. Stále se Magor dohaduje s učitelkou o masu. Ježíš píše seznam toho, co jíme všichni. Po nějaké době to vzdá, zavře se do pokoje, kde hraje na kytaru a hulí trávu.

Učitelka nás ponouká ke společenským hrám, Magor to sabotuje a pouští fotbal. Ve dvou se hrát nedá, učitelka své vzdělávací hry uklízí se slovy “že si zahraje s dětmi v pondělí ve školce”.

Třetí den byl mírně nesnesitelný, všichni jsme byli doma.

Ježíš nevychází z pokoje, prý tam medituje.

Učitelka nás chce vzít na procházku. Jdeme ve třech na naučnou stezku, kde se zhádají nevímkvůličemu.

Nevaří nikdo, protože jsme nenašli žádné jídlo, které by jedli všichni.

Já se také zavírám do pokoje, neumím však meditovat. Slyším hádku, nevímkolikátou.

Čtvrtý den byl skvělý, zůstali jsme doma sami s Magorem.

Ježíš vyleze po promeditovaném dni konečně z pokoje a pronese: “Odcházím.”

Učitelka odchází také. Je ticho.

Patý den si přijdou pro věci, všichni se objímáme, vtipkujeme, máme opět pocit bratrského souznění.

Prý někdy zajdeme do restaurace na večeři, budeme jíst alespoň hezky pospolu ve čtyřech.

O měsíc později si sdělujeme, že to společné bydlení bylo vlastně fajn, že to třeba opět zkusíme, až budeme mít děti.

Autor: Edna Nová | sobota 16.2.2019 7:29 | karma článku: 36.94 | přečteno: 3894x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 13.27 | Přečteno: 178 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 24.21 | Přečteno: 318 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.30 | Přečteno: 171 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9164 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...