Když se holka magor nastěhuje k příteli (problém, kam se podíváš)

Romantika růžová, přeslazená, hnusná. Jsem čerstvě zadaná a ty začátky jsou fajn. Jako moc fajn. Skoro se ani nemlátíme, hádáme se pouze jednou za den, talíře rozbíjím jen z nepozornosti.

Problematika sexu a milování

Člověk netrpí nedostatkem sexu. A ten sex vás baví (zatím).

Občas zaslechnu i vyznání lásky. Ale velmi často se jedná o ironii. Možná je to ironie pořád, ale to si nechci připustit. Chci prožít své dny ve sladké lži. Chci být milována klidně i ironicky. Navíc… Jakožto správná sebestředná potvora si myslím, že mě nelze nemilovat.

Problematika jídla a vaření

Uvařila jsem jídlo na čtyři dny. Tedy já jsem si naivně myslela, že je to na čtyři dny. Můj milý si to celé vzal na jeden den do práce. Jídlo za mou předposlední tisícovku před výplatou! Rozhodla jsem se, že v rámci zachování „rodinného“ rozpočtu následující čtyři dny nebudu jednak nic kupovat, ale ani vařit. Pak se mi ho zželelo, tak jsem ho požádala, aby donesl kuře (hodně kuřete), že mu ho alespoň hodím do trouby a upeču. Obstaral ho on, tak ať si ho klidně celé zblajzne ke snídani.

K té tisícovce... Dělám to blbě. Jako fakt blbě. Jeho předchozí přítelkyně (ta, co byla prý femme fatale) nikdy tak drahý nákup nezaplatila (údajně). Milý poznamenal, že se jevím jako perspektivní dívka. A ještě perspektivnější prý budu, když budu cálovat všechny nákupy. Zvolila jsem ústup, poslední své peníze jsem utratila za knihy a kafíčko. Zase tak moc perspektivní být nemusím.

Díky obědu s jeho rodiči si přijdu dospělá. A vidím milující a šťastnou rodinu. Pak volám své mamince a deset minut se jen hádáme. Tak raději zavěsím. V některých vztazích ta harmonie prostě nefunguje.

Problematika uklízení

No uklízíme docela aktivně oba předtím, než přijdou jeho rodiče. Kvůli svým rodičům bych se zase tak nenamáhala.

Jeho maminka vidí mnohé věci, které jsou špatně, které jsou špinavé a tak. Naštěstí je nesděluje nahlas, ale raději je rovnou uklízí. Což se mi jeví jako fajn. Sice si o mně myslí, že jsem prase, ale pak máme docela hezky uklizený byt. Holt něco za něco. Nicméně nemám ambice být vzornou hospodyňkou, to je docela nuda.

Jo, ale chce mě jeho mamka naučit knedlíky. Asi jí přijdu fakt marná v tom vaření, ale knedlíky se ráda naučím (kdoví, třeba mi ty knedlíky jednou zachrání vztah).

Problematika změny stavu ze single na zadanou

Začala jsem číst knihu Rande, abych si ty single dny připomněla. No docela blbý. Stárnu a zklidňuji se. Zřejmě se pak dostanu do stádia, kdy si budu ty bizarní příběhy vymýšlet. Přítel mi sdělil, že chce nudnou ženu bez excesů. Tak se snažím. Fakt.

Problematika ex přítelkyně

Půjdeme na jednu akci, kde bude zřejmě jeho ex přítelkyně. Chce si s ní popovídat o jejím cestování. Mám předsevzetí, že jim budu stát stále za zadkem. Hlavně nenápadně, nenuceně. Nechci působit moc trapně. Nechci vypadat jako stíhačka. Ve skutečnosti  vím, že jsem trapná stíhačka. Ale nemusí si to myslet všichni. Nějaká úroveň, holka! A taky jsem trochu idealisticky pokroucená, ale chci vycházet se všemi jeho přáteli a známými. Tedy i s ex. Co nebudu tolerovat je sex s ex (ale to je snad jasný, doufám).

Autor: Edna Nová | pondělí 9.10.2017 15:05 | karma článku: 38,29 | přečteno: 9265x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19