Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se snažila skamarádit s jeho bejvalkou

Doopravdy jsem se snažila. Ale asi vám hned z nadpisu došlo, že to byl propadák. Jako hodně hodně velký propadák. 

Ono to bohužel ani není moc vtipné, jen trapné. O to více trapné, že jsem hlavní a jediný aktér trapnosti.

 

Chyba č. 1 – příliš mnoho piva skoro zadarmo

Uvedu vás do situace, kde se drama o dvou ženách odehrávalo. Uprostřed týdne pivní akce, pivo za symbolickou cenu. Tak moc levné, že to oslovilo i moji duši staré držgrešle, která je za normálních okolností spíše na to vínečko. Také jsem si nějak pomýleně myslela, že po pivu se člověk přece neopije, leda kdybych jich vypila nejméně deset…  Blbost.

 

Chyba č. 2 - šaty „dobrý den, kozy ven“

Z domova jsem odcházela v šatech, které dle mého názoru měly decentní výstřih. Během cesty autobusem se z nich tak nějak záhadně staly šaty s výstřihem „dobrý den, kozy ven“. Což asi ocenili všichni, kromě mého přítele (který prostě má rád ty nulky a který mě celou dobu upozorňoval na to, abych se zahalila). Další blbost.

 

Chyba č. 3 - sympatická, inteligentní, zábavná bejvelka versus já

Jeho bejvalka tam prostě měla být. To jsem věděla dopředu. Mají společné známé a přátele, tak jsem se s ní chtěla seznámit. Moje touha ji poznat byla posílena tím, že o ní můj milý mluvil vždy hezky jako o té, které je inteligentní, vtipná, sympatická atd. Jenže ten večer náš stůl několikrát míjela s výrazem chladného přehlížení.

 

Chyba č. 4 – samotný akt seznámení

Mě excentrickou, extrovertní blbku nenapadlo nic lepšího než se seznámit na vlastní pěst. Utekla jsem milému a šla si s ní popovídat…  Což byla ta největší blbost.

Snažila jsem se najet na stejnou vlnu v tom, že jeho rodiče ji neměli rádi a že mě taky nemají rádi… Na to konto mi sdělila, že ji měli rádi.

O tom, jak je skvělá, že tolik cestuje. A že mého milého zajímají její dojmy z Mexika. Taky nic. (Nepochybně jsem milého nenazvala můj milý, ale použila jeho křestní jméno, tak tupá nejsem snad ani já, i když po těch pivech nevím..).

Sdělila jsem jí, že jsem o ní napsala docela milý blog. Odpověděla ve smyslu – Edna Bedna.

 

Dodatky:

Vypila jsem asi čtyři piva (některá malá), byla jsem po nich opilá ještě druhý den na osmihodinovém vzdělávání.

Jo, přítel mě neopustil (zatím). Ale prý už mě nikdy nikam nevezme. Zavře mě doma. Na několik západů, protože dělám ostudu. Slíbila jsem, že už ostudu dělat nebudu a donesla kytku na usmířenou.

Příště se s ní ale určitě skamarádím. Nebudu pít žádná piva, budu mít slušné šaty a budu se snažit předstírat, že jsem také alespoň trochu inteligentní. Jo, jsem nepoučitelná hippie sluníčková holka.

Autor: Edna Nová | čtvrtek 12.10.2017 11:04 | karma článku: 35,96 | přečteno: 7281x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28,  aktualizováno  16:44

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik