Jak hysterka hledala svého psychologa

3. 10. 2017 11:53:14
Už máte svého psychologa, psychoterapeuta? Nemáte? Nedivím se. Ono najít v té džungli někoho, kdo vám bude alespoň trochu sedět je docela náročné.

Blbé zkušenosti s psychology

V dětství mě psychologové traumatizovali. Od jedné takové hippie kreatury jsem odcházela s hysterickým řevem, ptala se mě, zda mám radši tatínka, nebo maminku. A trvala na tom, že jí musím odpovědět. V posudku bylo nakonec napsáno, že jsem výrazně labilní dítě, s nezdravou fixací na matku (no, měla pravdu, ale nemusela to křičet na mou mamku přes celou čekárnu).

Psycholog magor

Našla jsem psychologa. Jupí. Jenže 2 minuty jsem mluvila já, dalších 40 minut hovořil on, o svých pacientech, o umění, o podnikání apod. Na depresi mi doporučoval vitamin B. Když jsem brečela, že je mi zle, tak odsekl, že nemá rád hysterky, ať se uklidním, nebo ať odejdu. Tak jsem si vzpomněla na své dětství, opět jsem odcházela od psychologa s hysterickým řevem.

Drahý psycholog

Nabídka je psychologů a psychoterapeutů je široká. Jenže pak nastane ten aha moment, kdy kliknete na hodinovou sazbu, která se pohybuje od 500 do 1200. Což je docela šok. Hlavně pro nás - bláznivé socky (psychologa potřebujeme minimálně jednou týdně, zároveň potřebujeme z něčeho zaplatit nájem).

Psychologa dostaneš až poté, co se zblázníš úplně

K dobrému psychologovi jsem se dostala až poté, co jsem odešla z hospitalizace v Bohnicích. To už jim bylo jasné, že asi fakt nějakého psychologa potřebuji. Což je krásný paradox.

Jinak jsem chtěla chodit na Palatu, kde je denní psychoterapeutický stacionář. Doporučuji, intenzivní skupinová psychoterapie hrazená zdravotní pojišťovnou. Jen mě tenkrát nevzali, protože jsem byla v Bohnicích a byla na jejich poměry moc psycho. Taky hezky postavené na hlavu.

Jak najít psychologa?

  • Doporučuji zavolat na Centrum krizové pomoci (nebo třeba Riaps či jiná linka důvěry), zde by měli mít potřebné kontakty.
  • Oslovte svého praktického lékaře (tedy pokud není úplný ignorant, tak by každý praktik měl mít síť odborníků, kam posílá své pacienty).
  • Vykašlete se na web známý lékař, protože ten zmiňovaný psycholog magor je hodnocen strašně kladně, naproti tomu můj skvělý gynekolog je tam skoro lynčován (jo, srovnávat gynekologa s psychologem je taky docela úlet, ale na druhou stranu k oběma musíte mít důvěru).

Autor: Edna Nová | úterý 3.10.2017 11:53 | karma článku: 33.94 | přečteno: 4987x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 258 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 27.46 | Přečteno: 401 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.73 | Přečteno: 180 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9199 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...