Jak jsem začala chodit s Indem (multikulturalismus prý už nefrčí, mám to blbý)

11. 08. 2017 8:10:38
Předkládám základní údaje o vztahu. Délka: 5 měsíců, z toho 3 měsíce odloučení (peklo) a 2 měsíce (ráj) každodenního kontaktu. Taková klasická lovestory (navzdory obavám rodičům mě nikam neunesl a nezotročil).

Upozornění: ex nazval mou blogovou činnost jako „Bravíčko“ (což je teď pracovní název pro mou „lehkou grafomanskou exhibici“)

V té době jsem vznešeně řečeno prokrastinovala před státnicemi (tzn. klasická lenost). Scházela jsem se hodně s lidmi z Couchsurfingu, který jsem pojala jako příležitost konverzace v angličtině zadarmo. A tam jsem také potkala svého pana Božského. Jenže on ten začátek nebyl tak úplně horký, spíše vlažný...

Před schůzkou jsem si říkala, že tenhle týpek asi nebude žádná hitparáda, žádný kamarád, se kterým si ještě v devadesáti budeme lajkovat svá uvadlá těla na Instagramu. Zjednoduším to, nepůsobil moc sympaticky, společné zájmy nulové. Ale furt tam byla kapka naděje, že zrovna tohle bude ten doják, který se stane námětem mé oceňované knihy (Milionář z chatrče byl už tehdy natočený, ale přece jen by to mohlo být něco ve stylu „chudý, ale neobyčejně nadaný chlapec se navzdory nepřízni osudu dopracoval až na Harvard“)

Realita. Na setkání jsem dorazila pozdě, neupraveně, s mastnou hlavou, takže úroveň mé sebeprezentace nulová. Deset minut jsem jen mlčela. On něco mlel o šílené dopravě v Praze. No nezájem.

Ale přišel bod zlomu (nevím proč, jak, kdy) a on byl nakonec příjemný, charismatický, vtipný a milion dalších super super superlativ. Strávili jsme spolu osm hodin, hodně jsme mluvili, jindy zase oduševněle mlčeli a chodili. A ačkoliv bývá někdy cynicky couchsurfing zaměňován za sexsurfing, tak já tyhle techtle mechtle rychlé záležitosti nikdy neprovozovala (vaše případná víra/nevíra v můj cudný život mě nechá chladnou).

Rozloučil se s tím, že jsem nejvíce výjimečná dívka, kterou v Evropě poznal – jo, tohle je přesně to balící klišé pro hloupé evropské holky. V ten moment jsem se ještě tomu „věřím, že se ještě setkáme“ vnitřně posmívala a říkala si, že maximálně v příštím životě.

Jenže on nezmizel, on nechtěl zmizet, on mě doslova pronásledoval a zahlcoval zprávy na whats up (kamarádka jednou pronesla: „Indové jsou neuvěřitelně vlezlí, toho se už nikdy nezbavíš“ – nevím, co je na tom pravdy, ale jeho jsem se „zbavila“ už po šesti měsících).

Pak přišly ty několikahodinové hovory, ty nekonečné litanie textů... I můj nevšímavý, nežárlivý přítel si všiml, že s nějakým chlápkem stále konverzuji. Nicméně vztah s přítelem šel doháje (protože jeho stav „věčného nevím“ se už nedal tolerovat a já mu taky lezla krkem). Jo, našemu rozchodu pomohl taky ten sladký hošík z Indie, ale i bez něj bychom se k tomuto rozhodnutí časem dostali.

Další tři měsíce jsem strávila permanentně připoutaná k mobilu (omlouvám se dodatečně přátelům, kterým to oprávněně lezlo na nervy) a vzdychající nad mužem, kterého jsem neznala. Poté na dva měsíce nastalo to tolik očekávané blaho - shledání a cestování po evropských městech. Mělo to dramatičnost Romea a Julie, umíte si asi představit.

Románek s indickým mužem nedopadl sice sňatkem a věčnou láskou, ale bylo to velmi výživné a obohacující i bez klasického happy endu. Ano, někdy povím ten prostředek a konec příběhu.

Poznámka pod čarou:

Nikdy jsem ho nenazývala panem Božským. Ani v duchu. Ještě mám nějakou míru zdravého rozumu. Ale má kamarádka mě označila za takovou Carrie ze Sexu ve městě, což jsem brala jako lichotku. Ano, u mě je to bez toho sexu. A Carrie mi nikdy nebyla moc sympatická, trochu nána na příliš vysokých jehlách, ale psala a byla čtena. Amen.

Autor: Edna Nová | pátek 11.8.2017 8:10 | karma článku: 27.05 | přečteno: 4633x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 74 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 22.62 | Přečteno: 269 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.91 | Přečteno: 162 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.04 | Přečteno: 9138 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...