Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ač mám po škole už drahně let, tak se párkrát do roka vzbudím s děsem, že mám zmatek v rozvrhu a promeškal jsem nějaké přednášky nebo dokonce semestrální zkoušky.

Ale divné je, že ve skutečnosti jsem žádnou zkoušku neprošvihnul.:-)

1 0
možnosti
VH

Já takhle občas jdu znovu na vojnu.

Marné je vysvětlování, že mi je přes padesát a na vojně jsem už kdysi byl.

6 0
možnosti
MK

Často mám ve snu před maturitou a nic neumím. Nejhorší je to s matematikou, kdy nerozumím látce a marně se snažím přemluvit spolužáky a učitele, aby mi věc vysvětlili. Tyto sny se mi začaly zdát, když měla před maturitou moje budoucí snacha, a zdají se mi dlouhých dvacet let. A to jsem tu svou maturitu z matematiky před 45 lety zvládla, i když s trochou štěstí na otázky. V rodině řešíme i dyslexii. Největší problém s ní má vnučka ve fyzice, kde mají z textu vypsat informace. Ona sice text přečte, ale pracovat s ním neumí. Kdyby si mohla látku poslechnout, neměla by problém.

2 0
možnosti
AV

Syn chodil do prvého ročníka základnej školy. Učiteľka trvala na tom,

že ho musí preradiť do vyrovnávacieho ročníka,lebo nebude schopný

pokračovať s terajšími spolužiakmi. Márne boli moje argumenty,

že mne sa javí ako veľmi šikovný s nadpriemernými vedomosťami.

Ona však trvala na svojom . Tak som zobral chlapca a dal som ho

do inej školy.

Dnes je z neho ing., Ph.D

6 0
možnosti
EJ

Uplne presne, ja jsem to udelala taky, a syn vystudoval co chtel... Neni nad "bezva" ucitelky. :-(

0 1
možnosti
MB

Mě se každoroční srpnová noční můra o tom, že jdu zítra do školy a neumím slovíčka z angličtiny, přestala zdát asi pět let po tom, co děti ukončily školu. Naštěstí jsem maturovala v době, kdy jsme si mohli vybrat mezi angličtinou a ruštinou. Navzdory všem snahám stejně umím v angličtině dát dohromady jen pár nepotřebných vět. Např. "You are not elf." :-) (musela jsem s dcerou sledovat Pána prstenů v rozšířené verzi asi 10x). Naštěstí tuhle moji superschopnost, zapomenout do 10 minut slovíčka, která jsem se učila půl hodiny, děti nezdědily.

1 0
možnosti
Foto

J56a17n 16S72v27a83t69e57k

27. 2. 2023 9:25

Náš starší syn v době "nástupu do školky" neuměl vyslovit polovinu hlásek české abecedy (místopodašni sám sedět moc vidět = chci jet nízkopodlažním autobusem, abych mohl přes okna, co jsou dole, lépe vidět ven, aniž bych musel sedět mamince na klíně), takže začal chodit do speciální logopedické školky a následně i logopedické ZŠ... nyní studuje čtvrtý semestr na Fakultě informačních technologií ČVUT...;-)

No a mě chtěli ve druhé třídě poslat do zvláštní školy (přitom jsem měl pak za celou ZDŠ jedinou dvojku v 5. třídě z ruštiny!)... nakonec jsem vystudoval FJFI ČVUT...

Každý vyspívá jinak, každému by měla být dána šance.

4 0
možnosti
Foto

Já si takhle dokončuju gympl- občas si v noci do domlouvám zkoušku z biologie. Jo, a taky mě uhání profesorka z peďárny, že mi chybí zkouška ze speciální pedagogiky! Velmi mučivé...;-(

8 0
možnosti
LZ

mám pravidelně velmi podobný sen, ale ze střední :D Taky argumentuji, že mám už VŠ, ale oni, že to neplatí, že musím znovu odmaturovat... a já nic nevím, nic...;-D

8 0
možnosti
MK

Mám to úplně stejně, mám maturovat z elektrotechnogie, hlava dutá, argumenty, že mám VŠ, nikdo neposlouchá...ta úleva po probuzení🙂

1 0
možnosti
JK

Freud by řekl, že glejt formálního vzdělání ještě nezaručuje vědomosti. Zvlášť dnes, kdy VŠ už má kdekdo a inteligence národa je pořád stejná. No a každý se může samostudium během života mnoho věcí naučit.

4 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik