Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super clanek, moc me pobavil. Precetla jsem si zpetne i ostatni. Preju pevne nervy, drzte se a piste casteji.

0 0
možnosti

Ještě jednu kategorii bych doplnila. Charakterizuje ji hláška z jednoho starého filmu: "Já neříkám tak, ani tak, ale na má slova dojde." - věční mudrlanti věčně nad věcí. :-) Ze všech sil se snažím k nim patřit.;-D;-D Tentokrát skvělé - zdravím a karmuji. R^

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní je, že typologů internetových diskutujících je dost, ale žádný tam nemá kategorii "typolog diskutujících", čím to je? Já jen, abyste na sebe nezapomněli. ;-D

0 0
možnosti

Napřed jsem chtěl napsat jen, že to je u ženských normální, že se občas chtějí hádat, ale po přečtení jsem se celkem pobavil - jste všímavá.

;-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

To bylo super!;-D Si to jdu zas najít na netu:-))

2 0
možnosti
Foto

I48v28o 70C59i60l98i21c19h

1. 10. 2021 15:12

Super a velice trefné R^ A nepochybuji, že i na mne ;-)

1 0
možnosti
Foto

Na vsechny. Ale nektere (ne Vas)v tom poznavam presne.;-D A klidne se muzete se mnou o tom hadat:-)

1 0
možnosti
Foto

Edno, tentokrát BINGO!. (Ono sice existuje ještě několik podskupin, ale ty hlavní jste vystihla. (Teď přemýšlím, do které patřím já... (Je třeba se kontrolovat aby to "jáství" příliš nepřebujelo... ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS