Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byla bych pro, ty kecy ignorovat. Tohle umí dokonale Angličané. Ti, když něčím opovrhují, odvrátí se pohledem jinam tak, že máte dojem, že jsou na planetě úplně jinde a sami. Je to účinnější, než to sepisovat a opakovat. Jsou to prostě kydy. Ty mužské i ty ženské. Ono vulgarity podobného typu naleznete u žen i u mužů. Tedy když je hledáte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Řadou volných asociací jsem si vzpomněl. jak jsem se kdysi dávno v dobách, kdy prabáby našich prabáb byly ještě dětmi seznámil - a téměř okamžitě odeznámil - s jistou dotyčnou nejmenovanou.

Ona dotyčná nejmenovaná jistě někomu vyhovuje, ovšem abych dostal sprcuňk za to, že jsem snědl o jednu lžíci rýže více nežli ona, to je i na mě poněkud ferencvároš.

Nuže a ve finále použila klasickou průpovídku o tom, že mi prý šlo jen o to jedno. Mou námitku, že pivo a hokej jsou dvě věci, už komentovat nezvládla.

0 0
možnosti

J27a40n 80M57a21r75e82k

29. 9. 2021 22:18

A čím přemýěšlí Edna Nová? To by mně moc zajímalo. Když jsem přečetl blog, usuzuji, že nepřemýšlí vůbec.

0 0
možnosti

J68a21n 64P21a84v64e53l

30. 9. 2021 9:26

Jestli ona nepřemýšlí vůbec, tak nevím, kde byste na té stupnici byl Vy. Do mínusu to nejde

0 0
možnosti
Foto

Kdyby to tak nebylo, lidstvo vymře.

2 0
možnosti
Foto

... dobře, že tak přemýšlí ;-)

Horší by to bylo bez toho ...

0 0
možnosti
Foto

Pro děvčata jistě. Když se klukovi přemístí mozek pod poklopec, můžou bejt kluci lépe manipulovatelní. Což děvčata tak nějak až od přírody vědí, resp. mají dáno. Fyziologicky je to také pochopitelné. Krev se holt přestěhuje z mozku tam, kde je jí zrovna více třeba k ,,výkonu". Ač i u děvčat to může obdobně fungovat. Pokud zrovna nehrají divadélko, což je jim též dáno. Holt lááááááska je mocná čarodějka. Možná někdy i až osm vteřin, a dost;-)

0 0
možnosti

P16a22v65e87l 27H56e48m97e42k

29. 9. 2021 12:10

Obdivuhodný soupis "blbých keců" a musím říct, že mnohé už jsem slyšel a některé i na moji adresu :-) Stejně jako ty průpovídky v přechozím článku, ale z těch jsem použil pouze jednu - tu co je v nadpisu. Dokonce se přiznám, že jsme ji s kamošema zakomponovali i do jedné přisprostlé písničky, kterou teda zrovna nezpíváme na počest něžného pohlaví, ale mezi chlapama to tak občas chodí. Dobře jsem se bavil. Za 27 manželství naprostou většinu výčitek vůči ženě / ženám opisuji frází - "chováš se iracionálně" a manželka mně občas potěší výrazem - "seš emocionálně natvrdlej" A funguje nám to :-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Nadpis mě nechává v klidu, protože mám vypozorované, že ženy jsou na tom stejně. Stačí, když kolem projde urostlý svalovec a jejich mozky přepínají do zcela odlišného modu. ;-D

K té vojně. Je tu jeden takový zajímavý faktor - v dobách povinné vojenské služby byl mamánek poněkud vzácným jevem. Tedy pro jisté typy chlapců to opravdu platí.

3 0
možnosti

P65a71v46e43l 15H56e89m27e19k

29. 9. 2021 12:13

S tou vojnou máte pravdu. Rozhodně bych ji nepřisuzoval nějaké mimořádné zásluhy za chlapáctví, ale rozumná průprava do života to určitě byla. Dokonce znám některé vrstevnice své ženy, pro které to bylo při hledání partnera jedno z výběrových kriterií.

2 0
možnosti
Foto

;-) Resumé? Chlapy i ženský přemýšlejí. Občas. I kecaj. Taky občas, ba až často, někdy skoro furt. A pochopitelně ,,hodnotěj". Ovšem, to třetí, to především;-D

2 0
možnosti
Foto

Občas chlapi nepřemýšlejí;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS