Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J89o25s57e39f 33B72á38r55t61a

31. 7. 2021 11:57

Něco ze života: tříletý vnuk sedí a čůrá na WC. Babička mu říká, dělej, já taky potřebuji. Ty nepotřebuješ, nemáš lulíka:-)

0 0
možnosti

No, mě by jako bizár dnešní doby připadalo spíš těch 57 pohlaví, ze kterých si dnes všichni vybírají, anebo o nich aspoň diskutují. Seznamka to je čajíček. Tyhle týpky bývaly vždycky. Se mnou jednou na prvním rande, a to byla 70.léta, partner obešel celé Dvořiště (několikasethektarový rybník). :-) Edno piště a vykašlete se na zdrobnělinky či kudrlinky, přece sevřený a úderný styl, to Vám šlo líp. Tak příště...:-)

0 0
možnosti

Odhaduju, že jde o to, jak dotyčný vypadá....holky na něco reagujou, ale my nevíme na co, není tu jeho fotka, ale ani ta nemusí vypovědět vše o jeho bizarní osobnosti.

0 0
možnosti

No mě odradil od dalšího čtení "blogísek", je to stejné jako ahojky, mimísek apod.

Tak příště, Edno :-)

2 0
možnosti

strašný je taky bizárek...to je katastrofička

0 0
možnosti
Foto

Hezké je to seznamování... :-( Nedivím se, že dívky prchají... A psát o tom, co si může chudák- ženská dovolit na tzv. mateřské dovolené? O tom vím své. (Můj muž tehdy studující VŠ v jiném městě- a já doma se dvěma malými dětmi - pěkná zabíračka. A ještě o tom psát? Jo, i když se mi přece jen občas povedlo nakreslit obrázek- dítko na na nočníčku , a tak podobně. (VýkonR^). Přežili jsme to - celá rodina. Ale píšete, Edno, :-) hezky - pište dál.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS