Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám a měla jsem rodinu vždycky tolerantní. Asi proto že prarodiče mívali víc jak 4 děti, a to se pořádek prostě udržet nedá. Ale můj muž má jiné "trápení" - rozčilují ho už dobrých 50 let křivé zdi. Jo slyšíte Edno dobře. Ty tedy máme všude. On totiž když se v 60. letech přidávalo patro na barák, aby se 3 generace nemusely tísnit ve 2+1, tak jeho tatínek, štajgr na dole, si na jednu sobotu pozval 20 kamarádů s 8 velkými důlními hevery, a aby se nemusela překládat střecha, tak ji až do toho patra heverovali, a postupně zdili. No za víkend bylo hotovo. Barák má od té doby všechny zdí šejdrem. A začala tím obsese mého muže. Každou opravu, zdění či štukování, lítá s olovnicí (!) kolem těch beznadějně křivých zdí a lamentuje, jak to nemůže vzít rovně. Já se skrytě bavím, protože kdybych se zasmála nahlas, asi by mě poprvé uhodil. Rozčiluje ho to moc už půl století. Naštěstí tak často zase neopravuje. Beru to jako rodinný folklór, a směji se skrytě. Malujeme zásadně jedinou barvou (dvě by házely stíny ;-D). Zdravím a fleky na lince mám taky. ;-D Dokonce mi jeden v rohu desky udělali přímo při její výrobě v IKEA, a to je boží dar, na ten se občas vymlouvám, ale zas tak moc kritiky na to u nás nepadá. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pracovní desku na lince mám ťip ťop. Ale vůbec mi nevadí, že se mi od podlahy přilepí drobky na ponožky.;-D

0 0
možnosti
Foto

Hihi, tvému drahému rozumím.;-D Já zas nevidím prach na televizi, ale nejsem líná vstát a posunout hodiny nad ní, když jsou mírně nakřivo.

0 0
možnosti

Jasně, a obrazy, příbory vedle talířů, a kuchařky na poličce nad linkou taky.;-D

0 0
možnosti
Foto

J91a32n 80Š21i49k

8. 3. 2021 13:58

Zvláštní, jak dokáží být lidé k sobě připoutaní. Tvrdí, že ne, to minulost a nic dávno nebolí a potom stačí malý přívěšek...Mikrominipříběhy ze života :-) Hezký den

1 0
možnosti
EN

E39d32n93a 51N44o43v50á

10. 3. 2021 17:19

ŽE? Také mě to fascinuje :).

0 0
možnosti
Foto

R^ A ještě pár slov: Vybíral jsem na blogu co k polední polévce. Volba padla na Vás. Lépe jsem zvolit nemohl. Nejde jen o to věci prožít, ale umět je prezentovat. Dokážete to skvěle, pravdivě, inspirativně. A odvážně. „Vrátit“ babičce nedokonala umytý talíř – hluboký obdiv. --- U nás je tím mikroskopem na molekuly „neúklidu“ žena. Běda přeběda, když se v TV objeví nudná reklama a ona zvedne hlavu a zaměří se na „bod B“. To vždycky „smrdí“ akcí. Na druhou stranu: když mají přijet mladí z Prahy, nastává GÚB (generální úklid bydla). Dělá se všechno, snad kromě malování a mytí oken. Pak se dcera po příjezdu zastaví u dveří do předsíně a pronese: „Mami, a co tady ta pavučina?“ --- Díky – a hlavně zdraví.

9 0
možnosti
EN

E56d26n53a 53N17o78v28á

10. 3. 2021 17:18

To jsem ráda, že jsem byla vybrána :).

Děkuji dceři za pavučinu :D!

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik