Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Ta slepice by neměla kulhat - to už by bylo příliš." - to mě Edno dostalo. Kam na ty story chodíte? Ta rozmanitost... Moje babička tvrdila: "Dej pozor, aby se ti tvé nejtajnější přání nesplnilo.": Myslím, že v mnoha případech si lidi sami namlouvají blbosti - a bohužel jim i věří. Není to čistá lež, protože v jejich očích je to pravda. I když na tom nezůstane nitka pravdivá. Pokud to takto berou oba, je na malér zaděláno. Avšak zřídkakdy, přece jen může nastat vzácná situace, že si ve svém vymyšleném vajíčku celá léta lebedí oba a hádají se jen o denní blbosti. Taky ne zrovna špatné řešení. Ale jinak rozvod neodsuzuji - naši se rozváděli, když mi byly 3 roky pro jednu velkou, velkou lásku - k někomu jinému. Bohužel. Problém slušných lidí. Ale byl to důvod, který jsem celý život brala, i když mi táta chyběl. Logicky. Zdravím Edno a pište dál, je to radost číst někoho, kdo umí překvapovat a s humorem.R^:-):-)

0 1
možnosti
EN

E26d77n10a 41N81o41v24á

27. 4. 2020 11:14

Však ta kulhavá slepice je poněkud černý humor, neboť u roztroušené sklerózy je třeba tahání nohy za sebou je docela běžný příznak :/.

Samozřejmě, svým lžím věříme. Navíc je to prostě častý rozvodový jev "vidět to špatné", jinak by člověk neměl odvahu odejít.

Já jsem také rozvodové dítě a tak nějak už nevím, co jsem cítila a necítila.

Také zdravím :)!!!

0 0
možnosti
EN

E38d38n46a 13N86o12v49á

27. 4. 2020 11:07

Děkuji, Jirko :).

0 0
možnosti
ML

M14a49r32t79i15n 39L66a80c62o

23. 4. 2020 20:37

Jeden rozchod som mal celkom zaujímavý: Po troch rokoch spoločného bývania v podnájme som si ráno našiel na stole odkaz "Nechcem už s tebou chodiť ani s tebou žiť". Slečna bola v práci. Za tri hodiny som sa zbalil a odišiel. Slečna sa odsťahovala cez ulicu ku kamarátovi, asi po týždni som ich spolu videl. Potom som ju videl po asi desiatich rokoch a nespoznal som ju. (Samozrejme, že varovné signály o rozchode som si, ako správny muž, vôbec nevšimol;-)).

1 0
možnosti
EN

E32d77n41a 62N18o78v17á

27. 4. 2020 11:07

Také jsem si stihla zabalit, když byl můj partner v práci.

Varovné příznaky tedy byly značné i z jeho strany :D, opakovaně tvrdil, že neví, zda to semnou nadále zvládne.

0 0
možnosti
JL

Ten otčím! 8-o Na to přijde málokterý muž, že žil s pěkným obalem a jinak nic moc.

1 0
možnosti
EN

E79d74n23a 39N41o37v74á

27. 4. 2020 11:05

Já si myslím, že teď mu přijde, že marnil dvacet let s prázdným obalem.

Ale že třeba 18 let mi přišlo vše OK.

Máme obecně tendenci vše zredukovat na dobré nebo špatné. Nic mezitím.

On časem pochopí, že to asi nemohlo být celých dvacet let tak hrozné, jinak by s ní nebyl.

0 0
možnosti
RM

Před léty jsem četl prohlášení jednoho bývalého sportovce který oznámil a zároveň výsvětlil národu rozchod se svou partnerkou : " rozcházíme se, protože se máme příliš rádi, aby jsme zůstali dál spolu".

1 0
možnosti
EN

E38d49n32a 52N14o58v28á

27. 4. 2020 11:03

To je moc "hezké" :D.

Ano, tohle by se hezky vyjímalo v tomhle mém článku :D.

0 0
možnosti
ZS

.. aneb jak obé pohlaví často přichází o iluze ...R^

2 0
možnosti
EN

E87d17n43a 57N51o80v79á

27. 4. 2020 11:02

Aneb Konec velkých iluzí :D.

0 0
možnosti
Foto

I ženy často říkají ěnco jiného, než chtějí. Z výšin svých 58 let si dokonce dovolím tvrdit, že apriori nemáme věřit ženě ani jedno slovo. Potom budeme příjemně překvapeni, když tu a tam (samozřejmě ne příliš často) se ukáže, že myslí i na nás a lelhala.

7 1
možnosti
JL

Lidi prostě lžou, někdy i s dobrým záměrem, aby druhého potěšili, krom toho neznají sami sebe a když se to sečte , leze z toho průser.

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik