Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Má to jiskru, rád vás čtu. Ale bez obav. 150 000 tisíc lidí denně zemře a 250 000 se narodí.:-(

0 0
možnosti
EN

E88d22n41a 38N98o97v76á

12. 4. 2020 11:17

Dík, že tu jiskru vidíte.

samozřejmě že jsme stále přemnoženi.

Nyní čtu Mor od Camuse, je to velmi velmi příhodné. Doporučuji.

0 0
možnosti

Edno Vaše postřehy jsou tak vtipně poskládané. Mísí se absurdno s humorem. Je to vzácné, pojmenovat oboje tak přesvědčivě a koncentrovaně. Máte mou karmu jako vždycky. Jsou to okamžiky, které občas vykrystalizují v našem manželství během celých 40 let co jsme spolu. Řešíme to vždycky stejně - prostorově. Mám kliku na bydlení ve větším bytě, takže odcházím do jiné místnosti. Podezírám svého milovaného, že mi na to přišel - dělá to taky. Má navíc ještě jednu zbraň - mlčí. Zkrátka mlčí a je to jako ekrazit. Dopadá to nakonec tak, že já dolejzám - a on mi shovívavě odpouští. Pak už nastávají chvíle něžné smířlivosti - a jsme oba opět připraveni na případné další krize. Nevím, jestli to mohu doporučovat dál, ale u nás to funguje spolehlivě. Velká naděje je, že se čtvercem času tyto chvíle řídnou. :-) Srdečně zdravím.R^

4 0
možnosti
EN

E90d65n93a 61N65o13v71á

12. 4. 2020 11:15

Dano, děkuji. Je to pro mě velká pochvala, páč mám slabost pro absurditu maximální!

Vidíte, také mám pocit, že vítěz mlčí. Přesně tak to u nás také funguje. On nebo já mlčíme a druhý dolejzá, i když původně byl naštvaný. Navíc mlčet se dá sofistikovaně, zatímco málokdy řekneme něco moudrého, důstojného. A mluvení skýtá prostor pro větší fantazii a možnou ušlechtilost.

Také zdravím! A děkuji za všechny vaše komentáře, je to lahoda číst.

1 0
možnosti
JB

Když jste tu začala publikovat, tak jsem si říkal, á další bláznivá ženská. Tak se Vám, se zpožděním, pokorně omlouvám. Rád Vás čtu.:-)R^

0 0
možnosti
EN

E54d25n69a 47N46o33v75á

12. 4. 2020 11:10

A ona je ještě bláznivější.

Jirko, děkuji!

0 0
možnosti
VK

Je s Vámi stále větší zábava. R^

0 0
možnosti
EN

E26d88n12a 71N26o15v31á

12. 4. 2020 11:08

To řekněte mému muži :D.

Ale děkuji!

0 0
možnosti
ML

R^ Výborné, ako vždy. Píšte, píšte... Mimochodom, to vaše zaujímavé krstné meno som našiel len v nórskom, lotyšskom a americkom zozname krstných mien. Najznámejšou Ednou je asi E. Purviance, dvorná Chaplinova herečka. Ale to určite viete.:-)

2 0
možnosti
VK

Nechtěl jsem to rozmazávat, ale když už jste s tím začal, z dětství na mne stále doléhá "zlá bedna Edna". :-)

0 0
možnosti
PL

R^ Ne, že bych vám rozumněl úplně, ostatně jste žena, ne noťas nebo motor auta, jejichž princip se dá pobrat rozumem docela snadno.

Takže karmu dával za čtivé provedení a za sounáležitost v domácí ponorce. Pracujeme s ženou oba z domu a k tomu trinactilety těžce mentálně postižený nemluvící autistický syn. ;-)R^

1 0
možnosti
EN

E11d71n66a 47N27o92v18á

12. 4. 2020 11:07

Nerozumím ani lidem, ani strojům :), to mám pak ten úděl asi těžký :D.

Děkuji za komentář!

Zdravím ženu i chlapce! Ráda bych napsala něco rádoby vtipného o tom, že nemluvící syn může být výhoda oproti mluvícímu, ale ač jsem s autisty pracovala, tak si stejně neumím představit náročnost trvalé péče a soužití. Klobouk dolů!

0 0
možnosti
Foto

J17a66n 67Š61i70k

9. 4. 2020 14:30

Je to tak. Ale přesto je to fajn, viďte? :-)

1 0
možnosti
EN
EN

E40d55n65a 67N53o41v96á

12. 4. 2020 11:02

Děkuji Zdenko :).

0 0
možnosti
VH

A tak urcite byste nasla i nejake pozitivum ne? ;-)

0 0
možnosti
EN

E73d27n40a 85N64o38v64á

12. 4. 2020 11:01

Určitě našla :D. Ovšem jsem tragický pesimistický břídil, co se utápí v sebelítosti :D.

Což jsem trochu nadsadila, ale pravda je taková, že i tenhle zážitek je svým způsobem pozitivní, ač je napsán jako negativní :).

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik