Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Edno, to já jsem ta maminka, která potřebuje vědět, kolik brambor její holčička oškrábala a co vlastně ukuchtila k obědu. Synek byl 3 týdny nastydlý - udělal tu botu, že promokl hned někdy v první třetině téhle divné doby. Od té doby ze mně šílí. Volám mu denně a chci vědět stále to samé - nemá teploty, není to virus, pije čajíčky a nevylejzá z domu... Už je ze mě hin i jeho dívka. Dělají z home office v úplně ztracené vartě blízko České Lípy, a do firmy jezdí tak jedou za 10 dní. Pro mě to znamená na jednu stranu uklidnění, ale na druhou musím se svými telefonáty vydržet až do 5 odpoledne. To teprv mají po fajruntě. Víte, vím, že jim připadám otravná, ale je to taková mateřská šifra, která nastupuje hned poté, co děti vylítnou z domova. Chci jim tím říct, že je miluju, že mi chybí, a že vůbec nevím co s tím, že už ode mně nepotřebují kontrolovat školní úkoly a vařit snídaně. Nejste v tom sama Edno - a máte nepopiratelnou výhodu - Vaše drobotina je ještě doma. To Vaše maminka ví, o čem mluvím.:-)V. Roušky nemusíte řešit - maminky je většinou umí spíchnout.:-)

1 0
možnosti

E82d36n86a 11N17o84v86á

27. 3. 2020 18:10

Hlavně každá matka potřebuje dceru, neboť muži ty telefonáty od maminek nějak hůře snáší než dcery :D.

A my jsme divná rodina, máma mi nikdy nevolá, vždy jen já. Mámě stačí sms, že žijeme. A šít taky neumí :D.

Já přemýšlela s tchyní o šicím stroji, koupit si ho napůl, jenže pak jsem si přiznala, že nezvládám ani psát, číst, natož ještě nějaké šití :). Takže priority byly jasně dány..

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Nešiji roušky,bo jsem na to úplné střevo, leč mám skvělé kámošky, které mi poslaly pár kusů.

A po dlouhé době téměř denně vařím, ale občas využiji Dáme jídlo, zkus to také.:-)

0 0
možnosti

E47d96n14a 97N86o47v36á

27. 3. 2020 18:05

Já asi také budu muset nakonec přejít k jiné roušce v budoucnu. Protože předpokládám, že roušky zůstanou našimi modními doplňky pěkně dlouho... I když vlastně, dítě roušku nesnese, takže stejně asi budeme vyrážet jen do lesa, takže cajk, nechám si utěrky :D.

Já jsem strašná držgrešle a Dámejídlo mi vždy přišlo drahý :D. Nebo respektive v mém okolí nabízelo jen samé drahoty :D. Ale rozvážka jídla stojí za úvahu :).

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky píšete! Pobavila jsem se! R^

1 0
možnosti

Jste fakt moc hezky "střelená ".. A navíc to umíte dát do písmenek. R^

2 0
možnosti

E18d76n48a 54N88o66v73á

27. 3. 2020 18:02

Děkuji!!! Všem střeleným zdar :).

0 0
možnosti

I97v40a30n30a 30L84a52n29c57e

26. 3. 2020 12:46

Pěkný, také neumím šít.R^R^R^

1 0
možnosti

Já taky ne. Přiznám se, že jsem do dneška nepochopila prisiti knofliku se čtyřmi dirkami. Když měla mláďata něco rozdrbleho/utrzeneho/dirateho,posilala jsem je k babičkám.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS