Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, můj muž včera vyzkoušel seniorský open time v Lidlu - po desáté by tam jablko nepropadlo - skrz šediny. Domu přišel nabručený, on že je zvyklý vyrážet na týdenní nákupy ráno v 7 - to že je tam nejméně lidí a po 10. že mu v šanovském pečivu vyprodají všechny dobře sypané celozrnné houstičky. Nechala jsem ho jeho splínu a spolkla poznámku, jakože by měl být rád, že nějaký nákup vůbec pořídil. Večer ho Babiš vyslyšel a změnil open time dobu podle něj. Je vidět, že "...náš premiér svým Čechům rozumí." :-). Já se těším na dnešní volný podvečer - na této adrese: https://www.metopera.org/ uvolnila Metropolitní opera v NY svá nejlepší představení a každý den nějaké nabízí - lze si ho poslechnout od 0,30 hod (SEČ) nejbližších 23 hod. Včera byl Verdiho Trubadúr a bylo to skvělé. Tak skvělé, že mi chvilku trvalo, než jsem se duševně navrátila do naší koronavirové doby. Zkuste si najít něco, co zcela pohltí Vaši pozornost - je jedno co, můj muž sází rajčata.:-) Zdravím Edno. R^

0 0
možnosti
EN

E16d56n85a 21N49o39v66á

20. 3. 2020 18:08

Potravin je prý v kamenných obchodech dost :), já to nevím, páč chodí nakupovat muž. Ale já jsem zase informovaná o online obchodech, teď jsem udělala ještě jeden nákup v trochu jiném odvětví. Mám furt obavu, že se něco zvrtne a my zůstaneme bez jídla :D. A online obchody jsou vyprodané tedy skoro.

To je strašně hezké, že jste našla něco, co vás posiluje na mysli a duchu :). Já hodně čtu a snažím se i psát (onu tolikrát zmiňovanou knihu :D). A s dítětem chodím do lesa, jak začala chodit, tak by furt někde trajdala, takže nejčastěji stojí u dveří s čepicí ruce a "odchází". A v lese je to jak na Václaváku, ale dnes jsem šla bez kočáru, dítě v nosítku a strání, kde nikdo naštěstí nebyl. Takže chodíme hlouběji a hlouběji, abychom nikoho nepotkaly. Ani tak se nebojím nákazy, přece jen kolem sebe jen projdeme, ale je to dost otravné potkávat tolik lidí na jinak běžně klidném místě.

A myslím si, že tahle korona nás má přivést zpátky k sobě, k důležitým věcem a uvědomění, jak si žijeme vlastně skvěle a jak málo si toho vážíme. Já obzvláště :D.

0 0
možnosti
EN

E70d56n86a 82N83o57v73á

20. 3. 2020 18:00

Děkuji :).

0 0
možnosti
EN

E71d75n21a 69N70o50v39á

20. 3. 2020 17:58

Děkuji :)

0 0
možnosti
JF

J86a40r67d63a 77F90i62š91e13r

19. 3. 2020 12:48

;-DR^Pobavila, je nás fakt hodně co číháme na volné termíny online potravin:-)

2 0
možnosti
EN

E45d98n98a 38N64o81v91á

20. 3. 2020 17:58

Nedivím se :), já mám ještě paranoiu, že se lidé zblázní a nebude dost jídla :D. Tudíž blázním také a nejradši bych udělala zásoby na několik měsíců.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik