Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejsk nerozumím slovu tabu. V manželství by nic nemelo být tabu, pokud to neublíží partnerovi. A frigidni muž? Můj názor je : "síla frigidity u muže je stejné úměrná pritazlivosti jeho partnerky (partnera)" (samozrejne jsou-li oba zdraví...) ;-)

0 0
možnosti
EN

E41d84n78a 94N96o74v68á

3. 2. 2020 13:33

Bohunko, jenže právě tenhle názor, že síla frigidity je úměrná přitažlivosti je strašně patologický v tom, že si pak nějaká žena třeba i atraktivní řekne "tak je problém, že jsem hnusná"... Opravdu jsem se s tím setkala párkrát a nebylo to úplně o partnerce.

1 0
možnosti
JR

Nescházím se s lidmi, kteří mají potřebu házet citáty v originále.

Zato všichni vědí, kde je Maroko;-)

(popravdě se spíš dohadujeme o blbinách, jako jsou názvy jednotlivých Emirátů či jak se správně vyslovuje Ouagadougou - pro autorku: hlavní město Burkina Faso, rovněž v Africe:-))

0 0
možnosti
EN

E41d48n76a 24N71o19v28á

3. 2. 2020 13:35

Já už se s nimi také nescházím :).

Já věděla, že není v Evropě, ovšem nevěděla jsem, jak popsat, kde je. Tudíž bych kývla asi i na to, že je soused ČR jen aby se debata ukončila. Ale trochu nechápu, proč jsem proč nevzala mobil a negůglila :D. Blbá situace to byla :D.

0 0
možnosti
AU

Tak za Maroko v Evropě, bych vážně pozdvihl obočí, zvláště pokud tam, jak pisatelka píše dotyčný byl.

Pokud si takto představuje Evropu...

2 0
možnosti
EN

E41d31n45a 93N26o81v20á

3. 2. 2020 13:37

Já jsem byla v Maroku!

A věděla jsem, že není v Evropě, jen jsem tak nějak nebyla schopna popisně popsat, kde Maroko je. Jako neumím popsat cestu do nejbližší sámošky atd. A nějak mě to strašně znejistilo, takže bych kývla, že Maroko leží i na Antarktidě. Za normálních okolností bych vytáhla mobil a ukázala na mapě, ale tehdy jsem byla docela zaskočena.

0 0
možnosti

Edno, Vy mě dokážete vždycky rozesmát. A navrch ještě mít při tom pravdu. Kdybyste žila v 15. století tak nám mistra Jana možná neupálili, možná byste ho dokázala i v té jejich příšerné době rozesmát taky. :-) Zdravím. R^

1 0
možnosti
EN

E39d90n73a 92N27o44v41á

3. 2. 2020 13:38

Děkuju. A také zdrávím :).

0 0
možnosti
EN

E30d54n36a 18N59o66v51á

3. 2. 2020 13:38

Děkuji, Jirko :).

0 0
možnosti
MN

M66i72l80a89n 82N12e51t12r80h

30. 1. 2020 20:36

Deprese už dávno nejsou tabu. Vřele doporučuji knihu Viditelná temnota od W. Styrona, ale tu určitě již znáte.

0 0
možnosti
EN

E19d89n23a 85N14o70v36á

3. 2. 2020 13:41

Nejsou, já vím.

Jenže když je mi zle, tak se cítím tak mizerně uboze, že tu svou mizérii nechci a nejsem schopná sdílet, neumím ty pocity popsat. A přijdu si úplně neschopná, že někdo s mými názory, zkušenostmi, léky a skvělou životní situací se cítí takhle. Ale zpětně o tom mluvím. Jen právě tady a teď ne.

Styrona jsem četla :). Já zase doporučuji Sylvii Plath, ale tu také určitě znáte :).

0 0
možnosti
MN

Nikdy jsem nepochopil proč se mužům po 70 říká, že jsou frigidní. Podle mě to není spravedlivý.

1 0
možnosti
TH

To tedy ve spojení s podobným věkem slyším poprvé, mimochodem si nevybavuji ani, že bych tento pojem nějak často slyšel ve spojení s ženou po 70... V daném věku se pokles či dokonce ukončení sexuální aktivity bere jako normální.

Tenhle pojem je z hlediska definice míněn jako sexuální porucha, tedy ztráta zájmu v období života, ve kterém to jako obvyklé vnímáno není a řekl bych, že to většina laiků chápe v podstatě stejně.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS